درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 04:42   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41700صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 30 خرداد 1400 - 08:06
4 مؤلفه یک استراتژی روابط عمومی برای خرده فروشی در سال 2021
روابط عمومی حوزه ای است که خیلی سریع در حال تغییر است. اگر می خواهید استراتژی روابط عمومی شما در سال 2021 برجسته و مؤثرتر باشد، باید توجه بیشتری به وسایل و روشهای ارتباطی خود داشته باشید. ترکیبی از بازخورد مشتری و محتواهایی که فرهنگ برند شما را پایه گذاری می کند، در اولویت قرار دهید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ارتباطات موفقیت آمیز کلید ساختن یک استراتژی روابط‌عمومی موثرتر برای خرده فروشان در سال 2021 است. راه های صحیح برقراری ارتباط بسته به اندازه، مکان و اهداف شما می تواند متفاوت باشد، اما وقتی ارتباطات یکپارچه تر باشد، شما می توانید از مزایای آن استفاده کنید.

این بدان معناست که ایجاد بهترین و موثرترین راه حل های ارتباطی برای تیم های روابط عمومی در بخش خرده فروشی بسیار حیاتی است. در عصر دیجیتال، بخش های روابط عمومی نسبت به گذشته به طیف وسیعی از ابزارها و منابع دسترسی دارند و این بدان معناست که یک رویکرد پیشروتر نسبت به روابط عمومی خرده فروشی، دستیابی به موفقیت بیشتری نسبت به گذشته دارد.
 

شروع به ترکیب داستان سرایی کنید


یکی از کلمات کلیدی بازاریابی چند سال اخیر، داستان پردازی در حال تبدیل شدن به یکی از کلیدهای ارتباطات تجاری است. برای تیم های روابط عمومی، این به معنای داشتن ایده کاملی از فرهنگ برند و الزامات رشد برند و استفاده از آن دانش برای ایجاد پیام های بازاریابی داستان گویی است. کلید بهبود داستان پردازی برند، شناسایی عامل انسانی در هرگونه فعالیت روابط عمومی است.
 

درگیر تأثیرگذار در رسانه‌های اجتماعی شوید


به عنوان یکی از سریعترین روشهای در حال رشد و بحث در مورد نزدیک شدن به روابط عمومی، تأثیرگذاران هنگام خرید محصولات جدید و پیشنهادهای ویژه می توانند از ارزش بسیار بالایی برخوردار باشند. در سال 2021، روی روابط بلند مدت با تأثیرگذارهایی که مناسب برند خرده فروشی شما هستند، تمرکز کنید.
 

به بازخورد مشتری توجه کنید


اگر یک مورد وجود داشته باشد که تیم های روابط عمومی باید در سال 2021 به آن توجه کنند، بازخورد بیشتر مشتری است. نه تنها اولویت بندی بازخورد مشتری ایده واضح تری از کارهایی که درست انجام می دهید (و اشتباه) به شما می دهد بلکه به پیشرفت در فرآیندهای تجاری شما نیز کمک می کند.

 

اشتباهات بسیاری در هنگام ورود به خرده فروشی در تلاش برای گرفتن بازخورد وجود دارد. متداول ترین، استفاده از بازخورد بسیار وقت گیر یا دشوار است. به گزینه های هوشمند مانند سیستم های بازخورد توجه کنید که برای کار ساده تر در نظرسنجی رضایت مشتری طراحی شده اند. تیم های روابط عمومی از این طریق سریع می توانند به داده هایی دسترسی پیدا کنند که می توان از آنها برای پیشرفت بهتر استفاده کرد.
 

محتوای مفید تولید کنید


با وجود تغییر بازاریابی و روند روابط عمومی، یک حقیقت یکسان باقی می ماند: محتوا مهمترین ابزار شماست. محتوای مناسب باعث معرفی بیشتر کسب و کارتان می شود و می تواند تأثیر مستقیمی بر شهرت شما داشته باشد.

 

اگر می خواهید مشتریان شما را به عنوان یک خروجی حرفه ای ببینند که درک کاملی از بخش و روند مصرف کننده شما داشته باشد، پس باید محتوایی را ایجاد کنید که آن نظر را آگاه سازد. از مطالب خود برای تأمین ارزش استفاده کنید، ضمن اینکه اطمینان حاصل کنید که با استراتژی روابط عمومی گسترده تر، صدای برند و برنامه های رشد شما همخوانی دارد.

روابط عمومی حوزه ای است که خیلی سریع در حال تغییر است. اگر می خواهید استراتژی روابط عمومی شما در سال 2021 برجسته و مؤثرتر باشد، باید توجه بیشتری به وسایل و روشهای ارتباطی خود داشته باشید. ترکیبی از بازخورد مشتری و محتواهایی که فرهنگ برند شما را پایه گذاری می کند، در اولویت قرار دهید.

 

توسط: استیو کانوی
منبع: www.publicrelationstoday.com

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد