درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:00   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41700صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 30 خرداد 1400 - 08:06
4 مؤلفه یک استراتژی روابط عمومی برای خرده فروشی در سال 2021
روابط عمومی حوزه ای است که خیلی سریع در حال تغییر است. اگر می خواهید استراتژی روابط عمومی شما در سال 2021 برجسته و مؤثرتر باشد، باید توجه بیشتری به وسایل و روشهای ارتباطی خود داشته باشید. ترکیبی از بازخورد مشتری و محتواهایی که فرهنگ برند شما را پایه گذاری می کند، در اولویت قرار دهید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ارتباطات موفقیت آمیز کلید ساختن یک استراتژی روابط‌عمومی موثرتر برای خرده فروشان در سال 2021 است. راه های صحیح برقراری ارتباط بسته به اندازه، مکان و اهداف شما می تواند متفاوت باشد، اما وقتی ارتباطات یکپارچه تر باشد، شما می توانید از مزایای آن استفاده کنید.

این بدان معناست که ایجاد بهترین و موثرترین راه حل های ارتباطی برای تیم های روابط عمومی در بخش خرده فروشی بسیار حیاتی است. در عصر دیجیتال، بخش های روابط عمومی نسبت به گذشته به طیف وسیعی از ابزارها و منابع دسترسی دارند و این بدان معناست که یک رویکرد پیشروتر نسبت به روابط عمومی خرده فروشی، دستیابی به موفقیت بیشتری نسبت به گذشته دارد.
 

شروع به ترکیب داستان سرایی کنید


یکی از کلمات کلیدی بازاریابی چند سال اخیر، داستان پردازی در حال تبدیل شدن به یکی از کلیدهای ارتباطات تجاری است. برای تیم های روابط عمومی، این به معنای داشتن ایده کاملی از فرهنگ برند و الزامات رشد برند و استفاده از آن دانش برای ایجاد پیام های بازاریابی داستان گویی است. کلید بهبود داستان پردازی برند، شناسایی عامل انسانی در هرگونه فعالیت روابط عمومی است.
 

درگیر تأثیرگذار در رسانه‌های اجتماعی شوید


به عنوان یکی از سریعترین روشهای در حال رشد و بحث در مورد نزدیک شدن به روابط عمومی، تأثیرگذاران هنگام خرید محصولات جدید و پیشنهادهای ویژه می توانند از ارزش بسیار بالایی برخوردار باشند. در سال 2021، روی روابط بلند مدت با تأثیرگذارهایی که مناسب برند خرده فروشی شما هستند، تمرکز کنید.
 

به بازخورد مشتری توجه کنید


اگر یک مورد وجود داشته باشد که تیم های روابط عمومی باید در سال 2021 به آن توجه کنند، بازخورد بیشتر مشتری است. نه تنها اولویت بندی بازخورد مشتری ایده واضح تری از کارهایی که درست انجام می دهید (و اشتباه) به شما می دهد بلکه به پیشرفت در فرآیندهای تجاری شما نیز کمک می کند.

 

اشتباهات بسیاری در هنگام ورود به خرده فروشی در تلاش برای گرفتن بازخورد وجود دارد. متداول ترین، استفاده از بازخورد بسیار وقت گیر یا دشوار است. به گزینه های هوشمند مانند سیستم های بازخورد توجه کنید که برای کار ساده تر در نظرسنجی رضایت مشتری طراحی شده اند. تیم های روابط عمومی از این طریق سریع می توانند به داده هایی دسترسی پیدا کنند که می توان از آنها برای پیشرفت بهتر استفاده کرد.
 

محتوای مفید تولید کنید


با وجود تغییر بازاریابی و روند روابط عمومی، یک حقیقت یکسان باقی می ماند: محتوا مهمترین ابزار شماست. محتوای مناسب باعث معرفی بیشتر کسب و کارتان می شود و می تواند تأثیر مستقیمی بر شهرت شما داشته باشد.

 

اگر می خواهید مشتریان شما را به عنوان یک خروجی حرفه ای ببینند که درک کاملی از بخش و روند مصرف کننده شما داشته باشد، پس باید محتوایی را ایجاد کنید که آن نظر را آگاه سازد. از مطالب خود برای تأمین ارزش استفاده کنید، ضمن اینکه اطمینان حاصل کنید که با استراتژی روابط عمومی گسترده تر، صدای برند و برنامه های رشد شما همخوانی دارد.

روابط عمومی حوزه ای است که خیلی سریع در حال تغییر است. اگر می خواهید استراتژی روابط عمومی شما در سال 2021 برجسته و مؤثرتر باشد، باید توجه بیشتری به وسایل و روشهای ارتباطی خود داشته باشید. ترکیبی از بازخورد مشتری و محتواهایی که فرهنگ برند شما را پایه گذاری می کند، در اولویت قرار دهید.

 

توسط: استیو کانوی
منبع: www.publicrelationstoday.com

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد