درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 22:56   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41636صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 12 تیر 1400 - 16:13
سه راه عالی در باره روابط عمومی تأثیرگذار
عقیده یا نظر غیرقابل انعطاف یا مخالف می تواند به شما در ایستادگی یا الهام بخشیدن در حمایت از دیگران کمک کند و منجر شود تا مکالمه کاملاً جدیدی را آغاز کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اکنون ما سه راهکار عالی در باره روابط‌عمومی تأثیرگذار را به اشتراک می گذاریم و شما می توانید برای پیشبرد صنعت و کسب و کار خود از آنها استفاده کنید:

 

3. مکالمه کاملاً جدیدی را آغاز کنید
عقیده یا نظر غیرقابل انعطاف یا مخالف می تواند به شما در ایستادگی یا الهام بخشیدن در حمایت از دیگران کمک کند و منجر شود تا مکالمه کاملاً جدیدی را آغاز کنید.

 

حتی یک نظر متفاوت درباره روند کسب و کار، آینده طبقه بندی تجارت شما، رفتار مشتری یا بازارهای مالی می توانند به تمایز یک رهبر حرفه ای به عنوان یک مغز متفکر جالب کمک کند. با این حال، این نظر باید معتبر، تثبیت شده و به طور کامل بیان شده باشد.

2. یک برنامه پاسخگو تدوین کنید
اشتباهات به بهترین وجه برای ما اتفاق می افتد و هیچ راهی برای اطمینان کامل برای جلوگیری از این معضلات پنهان روابط عمومی وجود ندارد. به همین دلیل باید اطمینان حاصل کنید که برنامه ای در دست دارید تا اگر اتفاقی بیفتد، دقیقاً می دانید چه اقداماتی را باید انجام دهید تا تأثیر آن تا حد ممکن کاهش یابد.


علاوه بر این، به یاد داشته باشید که قوانین مدیریت بحران دائما در حال تغییر است، بنابراین باید به طور مرتب، برنامه مدیریت بحران خود را تجدید نظر کنید تا مطمئن شوید که در حد ممکن بروز است.

 

1. بصری باشید
تصاویر قابل توجه راهی عالی برای تأثیرگذاری است. نه تنها توجه آنها را جلب می کند بلکه تصاویر مناسب برای بینندگان جذابتر خواهد بود. وقتی اطلاعات را می شنویم، احتمالاً تنها ۱۰ درصد آن را سه روز بعد به یاد خواهیم آورد. در مقابل، ما ۶۵ درصد از اطلاعات را در صورت جفت شدن با یک تصویر حفظ خواهیم کرد.

 

با بهره گیری از اینفوگرافیک، تصاویر ثابت و فیلم بسیار جذاب تر خواهد بود و در صورت داشتن تصاویر قوی، کار یک روزنامه نگار را آسانتر می کنید. همراهی گزارشهای داده با گرافیک نیز می تواند یک داستان بزرگ را فراهم کند.

 

روابط عمومی ها عکاسان حرفه ای، فیلمبرداران و طراحانی گرافیکی را در اختیار دارند که تصاویری را با کیفیت بالا برای طیفی از اپلیکیشن ها پدید می آورند.

 

محتوای بصری برای افزایش عملکرد مواد نوشتاری حیاتی اند. حتی می توان گفت یک عکس می تواند پیروزی یا شکست را برای یک روابط عمومی رقم بزند.

 

عکس ها می توانند طیفی وسیع از مواد رسانه ای را پدید آورند که شامل وبلاگ ها، رسانه های اجتماعی و نشریات کاغذی می شوند. بنابراین روابط عمومی بدون توجه به این بخش در محتوا قطعا با دشواری های جدی روبرو خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد