درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 - 06:12   

آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟

  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


ادامه ادامه مطلب یک

لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار

  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید

  قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی
  حضور رییس انجمن بین المللی روابط عمومی و مدیر عامل هلدینگ میدکو
  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید
  نیاز مبرم روابط عمومی شهرداری‌های استان یزد به تغییر نگرش
  مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان: روابط عمومی، یکی از مهم‌ترین، سخت‌ترین و تأثیرگذارترین حوزه‌های کاری در ادارات است
  استاندار کرمان: روابط عمومی ها تجارب دوره مقابله با کرونا را مستندسازی کنند
  کارگاه آموزشی مجازی « تاثیرسواد رسانه ای بر اثربخشی فعالیت های رسانه ای روابط عمومی ها» برگزار می شود
  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار
  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟
  مدیر روابط عمومی فرودگاه های گلستان: هنر روابط عمومی، پیوند میان درون و بیرون سازمان است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41578صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 15 بهمن 1398 - 07:15
صدای شما رسانه پیام شماست
اگر می خواهید ارتباط مستقیمی برقرار کنید و تأثیر مثبتی بر مخاطبان خود داشته باشید، باید به صدای گویندگان خود توجه ویژه ای داشته باشید. وقتی صحبت می کنید، صدای شما مهمترین پیوند بین شما و شنوندگان است. صدای شما رسانه پیام شماست.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اگر می خواهید ارتباط مستقیمی برقرار کنید و تأثیر مثبتی بر مخاطبان خود داشته باشید، باید به صدای گویندگان خود توجه ویژه ای داشته باشید. وقتی صحبت می کنید، صدای شما مهمترین پیوند بین شما و شنوندگان است. صدای شما رسانه پیام شماست.

وقتی صحبت می کنید، صدای شما حالت روحی شما را منعکس می کند. شما نمی توانید امیدوار باشید که دیگران را ترغیب کنید یا تحت تأثیر قرار دهید، یا حتی آنها را مجبور به گوش دادن به روشی مثبت کنید، اگر صدای شما سفت و سخت و غیر دوستانه باشد. در حقیقت، چنین صدا می تواند حتی هنگامی که بلندگو مایل به جذب باشد، عقب رانده شود. کیفیت دوستی یک نیاز برای صدای خوب صحبت کردن است.

با صدای خود بازی کنید تا موثرتر باشید
برای به حداکثر رساندن اثربخشی، باید میزان صدای خود را تغییر دهید. اول از همه سخنرانی خود را با استفاده از صدای بلندتر از حد متوسط ​​باز کنید. این به شما فرصتی می دهد تا توجه مخاطبان خود را جلب کنید. سپس، در حین سخنرانی به یاد داشته باشید که به تدریج از پایان جملات کاسته می شود. در حقیقت، این به مخاطب این امکان را می دهد که حتی در آخرین کلمات یا دومین کلمه را در انتهای پیام ها بشنود و تأثیر شما را بر مخاطبان افزایش دهد.

صدا کلید موفقیت شخصی است
یک صدای خوب و کنترل شده یک دارایی در هر تماس با دیگران است. صدای شما شخصیت شما را منعکس می کند. صدای طبیعی که صمیمیت، تزکیه و اقتدار را پیش بینی می کند ابزاری مهم برای موفقیت شخصی است. این می تواند در به دست آوردن تبلیغات، خرید و فروش، جلب احترام دیگران و بهبود فرصت های اجتماعی و همچنین صحبت کردن موثر با مخاطبان کمک کند.

یادت باشه
به نوار خودتان گوش دهید. آیا صدای شما خشن، نفس گیر ، برآمدگی یا نازک به نظر می رسد؟ شما می توانید با آرامش بخشیدن و از بین بردن هرگونه تنشی از صدای خود، آن را بهبود بخشید. این عمدتاً یک عادت است. صدای شما باید دوستی، طبیعی بودن و اعتماد به نفس را منتقل کند و برای گوش ها لذت بخش و دلپذیر باشد.
 

منبع: francescopecoraro
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ابزارهای روابط عمومی و تکنولوژی بازاریابی- دخالت انسان در روابط عمومی را حفظ کنید


  محمد آقازاده از «خبرنگاران هزارتومانی» می‌گوید


  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز روابط عمومی


  چرا ویروس کرونا به فرهنگ‌های «سهل‌انگار» بیشتر آسیب رسانده است


  احمق باش تا کامروا شوی


  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید


  مهارت مدیر در تیم «حل مشکل»


  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400