درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 19:02   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41568صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریپنجشنبه، 18 شهریور 1400 - 16:17
اهداف استراتژیک ارتباطات
خیلی وقت ها نمی توانیم منظورمان را به درستی منتقل کنیم و مخاطب را گیج می کنیم. به خاطر ترس، عدم شفافیت و دیدگاه های متعصبانه پیام ها قاطی می شوند و عدم فهم متقابل به سر حد خودش می رسد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آنچه منظورتان است را بگویید و از دو رویی و دروغ بپرهیزید. خیلی ساده است. این اساس ارتباط خوب و سازنده یک رابطه موفق است. صحبت به زبان واضح و رک باعث همکاری، رشد، نتایج بهتر و خلاقیت می شود. اگر چه خیلی از ما ممکن است این ها را بدانیم در انجام آن ها در زندگی شخصی و حرفه ای مان شکست می خوریم.

 

خیلی وقت ها نمی توانیم منظورمان را به درستی منتقل کنیم و مخاطب را گیج می کنیم. به خاطر ترس، عدم شفافیت و دیدگاه های متعصبانه پیام ها قاطی می شوند و عدم فهم متقابل به سر حد خودش می رسد.


این موضوع همیشه در پیام های شرکتی اتفاق می افتد. استارتاپ های تازه کار برای رساندن پیام خود به مخاطب و معرفی محصولاتشان به گونه ای که در جهان بیرون طنین انداز شود به مشکل بر می خورند. بنیان گذاران در رابطه با گروه های مخاطبان هدف با یکدیگر مخالف اند. گروه های توسعه و فروش به کار خود مشغول اند و فرصت همکاری را از دست می دهند.

 

رئیسان بازاریابی می آیند و می روند و با هر استخدام جدید تمرکز گروه بر چیز دیگری متمرکز می شود. در همین حین، چون آمد و شدهای تجاری اتفاق می افتد و زمان های بیشماری صرف برگزاری جلسات برای بررسی چگونگی رساندن پیام به مخاطب می شود، مخاطب باید دست تنها به ماهیت یک محصول پی ببرد.


پیام مختصر و قابل اعتماد سنگ بنای ارتباطات استراتژیک است. این تنها راه بنانهادن گفتگویی موثر خارج از چهار دیواری شرکت شماست. بدون چهارچوب پیام رسانی ثابت که توسط متمایز کننده های معنادار، داده ها و ارزش ها پشتیبانی می شود، نام تجاری شما در معرض خطر قرار می گیرد و در رقابت آسیب پذیر می شود. هر چه پیام بی ربط تر باشد شما بیشتر از رهبری بازار و ساخت شهرت پر صلابت فاصله می گیرید.


در حالیکه می ببنید سال 2020 چه برای شرکت شما به ارمغان می آورد، پیام رسانی خود را به روزرسانی کنید. زمان بگذارید که پیام خود را به درستی منتقل کنید که نام تجاری تان برای دهه آینده برای رشد و موفقیت تقویت شود.


با یک کارگاه پیام رسانی شروع کنید که شامل گروه های مختلف شرکت می شود. منظور گروه های بازاریابی و ارتباطات است. ورودی های روسای فروش ضروری است. آن ها کسانی هستند که هر روز با مشتریان در سنگرند. این گروه باید شامل مهندسان، توسعه دهندگان و کارمندان بخش تولید هم بشود.

 

آن ها گروهی هستند که از طریق شان می توانید اطمینان حاصل کنید که پیام رسانی تان صحیح و درست است (این به خصوص درباره شرکت های پیشرفته مهم است). هر مدیری که باید پیام را تایید یا تبادل کند باید جایگاهی در این گروه ها داشته باشد. شما قطعا نمی خواهید چهارچوبی تعیین کنید که مدیرعامل با آن موافقت نمی کند.


در یک اتاق با سهامداران تان ایده پردازی منسجم انجام دهید. با تجزیه و تحلیل SWOT که مشخص می کند شرکت در چه زمینه هایی درست عمل می کند، چه نقاط ضعفی دارد، چشم انداز رقابتی آن چیست و چه ترندهایی می توانند به آن سود برسانند کار را آغاز کنید و با این کار حساب همه چیز را داشته باشید. تا زمانی که گروه بتواند بر نکات کلیدی بسیار در بخش های مختلف موافقت کند بحث و مجادله را تشویق کنید.


سپس سوالاتی کاوشی بپرسید که ارزش سطحی گزاره ها و اصطلاحاتی که همکاران تان برای توصیف شرکت از آن ها استفاده می کنند را بسنجند.

 

در زیر فهرستی از این سوالات آمده:


• ما چه هستیم؟
• چه می کنیم؟
• چطور این کار را انجام می دهیم؟
• چه تفاوتی با سایر شرکت ها داریم؟
• چرا باید کار ما برای کسی اهمیت داشته باشد؟
• مشتریان ما که هستند؟
• شرکا و سایر حمایت کنندگان ما که هستند؟
• چه کسانی با ما رقابت می کنند؟


احتمالا کارگاه را با کلی نوشته و ایده و عدم موافقت جمعی ترک می کنید. مشکلی نیست. همه را بپذیرید و بگذارید خلاقیت تراوش کند. تم ها و جملات کلیدی را در یک سطل و چهارچوب قرار دهید. راجع به ایده ها با گروه خود صحبت کنید. برای تغییر و بازبینی آماده باشید. حساب کار را داشته باشید اما عجله نکنید.


گاهی شخص ثالث بی طرفی لازم است که ایده های گروه را به نحوی که در جهان خارج طنین انداز شود روایت کند. چشم انداز فردی که خارج از بحث های گروه است همچنین کمک می کند مطمئن شویم که پیام ها برای کسانی که به تجارت گره خورده نیستند مفهوم است. ما عاشق کار کردن به مشتریان خود از استارتاپ های تازه گرفته تا تجارت های جاافتاده هستیم تا از این طریق بتوانیم به آن ها کمک کنیم پیام رسانی خود را راه اندازی یا به روز رسانی کنند.


فرقی ندارد می خواهید این کار را در خانه انجام دهید، با ما کار کنید یا با شخص دیگری، سال را با نگاهی صادقانه به برندتان آغاز کنید. پیام رسانی شما واضح است؟ پیام های شما حقیقت دارد؟ این بهترین کار شماست؟ اگر جواب نه است یا اینکه از جواب تان مطمئن نیستید وقتش رسیده بیشتر کاوش کنید و آن را درست کنید.


نویسنده: اشلی آلمن
مترجم: حنانه باقریان

منبع: https://www.publicrelationstoday.com

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد