درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 12 مهر 1402 - 08:07   

تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  تمدید مهلت ارسال آثار به هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

دیوان بین‌المللی کیفری باید درباره کشتار روزنامه‌نگاران در فلسطین تحقیق کند

  دیوان بین‌المللی کیفری باید درباره کشتار روزنامه‌نگاران در فلسطین تحقیق کند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی

  فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

شش توصیه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برای تحقق دستمزد برابر

  شش توصیه فدراسیون بین‌المللی روزنامه‌نگاران برای تحقق دستمزد برابر


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  عشق یعنی کاهش رنج بشر
  چرا اینفلوئنسر مارکتینگ بهترین گزینه شما برای بازاریابی اپلیکیشن موبایل است
  نگرانی از رواج خودسانسوری رسانه‌ها در فیلیپین
  درخواست روزنامه‌نگاران برای تنظیم متوازن قوانین مربوط به هوش مصنوعی
  قدردانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل بانک رفاه کارگران
  جزییات هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی اعلام شد
  کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» منتشر شد
  ۲ شعبه شورای حل اختلاف ویژه بانک رفاه کارگران افتتاح شد
  ضرورت آموزش سواد رسانه‌ای به دانش آموزان
  انجمن “توسعه و ترویج روابط‌عمومی و ارتباطات” تاسیس شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41564صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 10 بهمن 1398 - 19:52
حلقه مفقوده سازمان ها عدم آگاهی روابط عمومی ها به وظایف مشخصه است
مدیر روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه شناساندن این سازمان به مردم از وظایف روابط عمومی ها است، گفت: این نهاد شنونده نقطه نظرات مردمی در حوزه های مختلف است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط‌عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با تاکید بر اینکه شناساندن این سازمان به مردم از وظایف روابط عمومی ها است، گفت: این نهاد شنونده نقطه نظرات مردمی در حوزه های مختلف است.

به گزارش شارا، سجاد مرادی روز پنجشنبه در نشست هم اندیشی فعالان فضای مجازی و ارتباطات اجتماعی در محل اداره تبلیغات اسلامی بروجرد اظهار داشت: برای ارتقای سطح آگاهی و دانش روابط عمومی ها در سطح سازمان تبلیغات اسلامی لرستان، به دنبال برقراری ارتباط بیشتر با مردم به منظور بالا بردن سطح دانش عموم از عملکرد، اهداف و برنامه ها و وظایف کلی سازمان به مردم هستیم.


وی افزود: در حال حاضر حلقه مفقوده سازمان ها عدم آگاهی روابط عمومی ها به وظایف مشخصه به ویژه شناساندن سازمان به مردم و متقابلاً نیازهای عموم از سازمان متبوعه است.


مدیر روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه وظایف سازمانی روابط عمومی ها بسیار گسترده است و نیاز به دانش افزایی در این حوزه احساس می شود، ادامه داد: در حال حاضر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان برنامه ای در سطح استان به مرحله اجرا درآورده است که در این برنامه روابط عمومی ۳۰ درصد روایتگر برنامه های سازمان بوده و ۷۰ درصد شنونده خواسته ها و نقطه نظرات مردمی است.


مرادی گفت: به دنبال اجرای این برنامه در سطح استان امیدواریم از این پس با مردم تعامل بیشتری داشته باشیم و نقطه نظرات عموم را در خصوص موضوعات مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و… دریافت کرده و برای شفاف سازی و روشنگری هر چه بیشتر افکار عمومی نسبت به عملکرد سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد دینی تبلیغی گام های مثبت و اثربخشی برداریم.


وی یادآور شد: از ظرفیت کانال های تلگرامی در فضای مجازی و فعالان این عرصه هم می توان در حوزه های مختلف اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم استفاده بهینه کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب «خلاقیت در روابط‌عمومی» منتشر شد


  زمان رایگان است و بسیار قیمتی


  هوش مصنوعی، چالشی برای امنیت انرژی


  چگونه تکامل هوش مصنوعی می‌تواند بر وجود آینده مدیران بازاریابی تأثیر بگذارد؟


  جزییات هجدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی اعلام شد


  انتصاب معاونت ارتباطات حزب همت در خراسان شمالی


  ضرورت آموزش سواد رسانه‌ای به دانش آموزان


  انجمن “توسعه و ترویج روابط‌عمومی و ارتباطات” تاسیس شد


  عشق یعنی کاهش رنج بشر


  قدردانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل بانک رفاه کارگران


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان مقاله بیستمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی/ هوش مصنوعی مولد و روابط‌عمومی: آینده ارتباطات