درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 03:53   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41480صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 10 بهمن 1398 - 10:23
انواع مختلفی از روش های برنامه ریزی پروژه
در یک محیط کاملاً رقابتی و پر سرعت، مدیریت تغییرات در حوزه پروژه بسیار دشوار است. به همین دلیل اتخاذ شیوه هایی که به شرکتها کمک می کند تا متناسب با نیازهای مختلف ذینفعان عمل کند، مهم است. در حقیقت، انواع مختلفی از روشهای برنامه ریزی پروژه وجود دارد که از مدیران پروژه پشتیبانی می کند تا برنامه های پروژه خود را مطابق درخواست های جدید تنظیم کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در یک محیط کاملاً رقابتی و پر سرعت، مدیریت تغییرات در حوزه پروژه بسیار دشوار است. به همین دلیل اتخاذ شیوه هایی که به شرکتها کمک می کند تا متناسب با نیازهای مختلف ذینفعان عمل کند، مهم است. در حقیقت، انواع مختلفی از روشهای برنامه ریزی پروژه وجود دارد که از مدیران پروژه پشتیبانی می کند تا برنامه های پروژه خود را مطابق درخواست های جدید تنظیم کنند.


روش برنامه ریزی تکراری
این روش برنامه ریزی برای ارائه ارزش افزایشی به ذینفعان مفید است. در واقع، در این حالت رهبران پروژه برای تولید ارزش اضافی پس از یک دوره زمانی خاص، الزامات محصول را در اولویت قرار می دهند.
 

اسکرام (Scrum) از این نوع برنامه ریزی استفاده می کند. در حقیقت، پروژه های Scrum دارای بقیه محصول هستند که شامل فهرست های اولویت بندی عملکردی هستند که باید در یک محصول یا خدمت توسعه پیدا کنند. در حقیقت، داستانهای کاربر بخشی از عملکرد را از دیدگاه کاربر توصیف می کنند.

فایده بزرگ این رویکرد این است که رهبران پروژه می توانند به راحتی تغییرات جدید را برطرف کنند. در حقیقت، بدون گذراندن زمان زیاد یا استفاده از فرآیندهای پیچیده مدیریت تغییر، این اتفاق می افتد.


روش برنامه ریزی تقاضا
به طور کلی، برنامه ریزی پروژه شامل تعریف فعالیت ها و وظایف، برآورد مدت فعالیت و توسعه وابستگی ها و روابط بین فعالیت هاست.

مدیران پروژه غالباً از این نوع برنامه ریزی برای پروژه هایی استفاده می کنند که می توانند به صورت تدریجی تکامل یابند. اصولاً، روش برنامه ریزی تقاضا بر اساس مفهوم تولید ناب استوار است که نیاز دارد شرکت ها محصولات را تنها در صورت تقاضا تولید کنند.

فایده بزرگ این رویکرد این است که این برنامه ریزی به سازمانها کمک می کند تا تقاضا را در برابر تولید تعادل برقرار کنند.


یادت باشه
روش برنامه ریزی تکراری به راحتی در رفع تغییرات جدید کمک می کند. در حالی که، برنامه ریزی در صورت تقاضا به تعادل تقاضا در برابر توانایی تیم پروژه برای ارائه نتایج مورد انتظار کمک می کند.

 

منبع: Francesco Pecoraro
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد