درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 8 خرداد 1402 - 03:13   

🔶 نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  🔶 نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

🔶 تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

  🔶 تمدید مهلت ارسال آثار به بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


ادامه ادامه مطلب دو

میلیاردر مشهور: تیک‌‌تاک فرصت شغل و کار را از نسل زِد گرفت

  میلیاردر مشهور: تیک‌‌تاک فرصت شغل و کار را از نسل زِد گرفت


ادامه ادامه مطلب سه

بیلبورد لگو از جدیدترین فناوری سه بعدی بهره می‌برد

  بیلبورد لگو از جدیدترین فناوری سه بعدی بهره می‌برد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راهنمای ارتقاء امنیت کاربری برای خبرنگاران در شبکه‌های اجتماعی
  شکایت یک شرکت روابط‌عمومی از توییتر
  رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان خراسان‌رضوی: روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در مدرسه یک طرح انگیزشی برای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه است
  صداقت در اطلاع‌رسانی اولین اصل در روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مترو تهران است
  نقدی بر روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شهرداری پرند
  مدیر حوزه‌های علمیه خواهران تأکید کرد: از ضرورت اعتلای روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مراکز حوزوی تا هم‌صدایی مراکز حوزوی در کشور
  پایانی امیدوارکننده بر هفته روابط‌عمومی
  تاثیر بهبود فضای کسب‌وکار بر توسعه رقابت
  برگزاری اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و اصحاب رسانه شهرستان نجف‌آباد
  پیچیدگی مبارزه با اطلاعات نادرست در پی ایجاد تصاویر تولید شده با هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41480صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیپنجشنبه، 10 بهمن 1398 - 10:23
انواع مختلفی از روش های برنامه ریزی پروژه
در یک محیط کاملاً رقابتی و پر سرعت، مدیریت تغییرات در حوزه پروژه بسیار دشوار است. به همین دلیل اتخاذ شیوه هایی که به شرکتها کمک می کند تا متناسب با نیازهای مختلف ذینفعان عمل کند، مهم است. در حقیقت، انواع مختلفی از روشهای برنامه ریزی پروژه وجود دارد که از مدیران پروژه پشتیبانی می کند تا برنامه های پروژه خود را مطابق درخواست های جدید تنظیم کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در یک محیط کاملاً رقابتی و پر سرعت، مدیریت تغییرات در حوزه پروژه بسیار دشوار است. به همین دلیل اتخاذ شیوه هایی که به شرکتها کمک می کند تا متناسب با نیازهای مختلف ذینفعان عمل کند، مهم است. در حقیقت، انواع مختلفی از روشهای برنامه ریزی پروژه وجود دارد که از مدیران پروژه پشتیبانی می کند تا برنامه های پروژه خود را مطابق درخواست های جدید تنظیم کنند.


روش برنامه ریزی تکراری
این روش برنامه ریزی برای ارائه ارزش افزایشی به ذینفعان مفید است. در واقع، در این حالت رهبران پروژه برای تولید ارزش اضافی پس از یک دوره زمانی خاص، الزامات محصول را در اولویت قرار می دهند.
 

اسکرام (Scrum) از این نوع برنامه ریزی استفاده می کند. در حقیقت، پروژه های Scrum دارای بقیه محصول هستند که شامل فهرست های اولویت بندی عملکردی هستند که باید در یک محصول یا خدمت توسعه پیدا کنند. در حقیقت، داستانهای کاربر بخشی از عملکرد را از دیدگاه کاربر توصیف می کنند.

فایده بزرگ این رویکرد این است که رهبران پروژه می توانند به راحتی تغییرات جدید را برطرف کنند. در حقیقت، بدون گذراندن زمان زیاد یا استفاده از فرآیندهای پیچیده مدیریت تغییر، این اتفاق می افتد.


روش برنامه ریزی تقاضا
به طور کلی، برنامه ریزی پروژه شامل تعریف فعالیت ها و وظایف، برآورد مدت فعالیت و توسعه وابستگی ها و روابط بین فعالیت هاست.

مدیران پروژه غالباً از این نوع برنامه ریزی برای پروژه هایی استفاده می کنند که می توانند به صورت تدریجی تکامل یابند. اصولاً، روش برنامه ریزی تقاضا بر اساس مفهوم تولید ناب استوار است که نیاز دارد شرکت ها محصولات را تنها در صورت تقاضا تولید کنند.

فایده بزرگ این رویکرد این است که این برنامه ریزی به سازمانها کمک می کند تا تقاضا را در برابر تولید تعادل برقرار کنند.


یادت باشه
روش برنامه ریزی تکراری به راحتی در رفع تغییرات جدید کمک می کند. در حالی که، برنامه ریزی در صورت تقاضا به تعادل تقاضا در برابر توانایی تیم پروژه برای ارائه نتایج مورد انتظار کمک می کند.

 

منبع: Francesco Pecoraro
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  🔶 نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  تاثیر بهبود فضای کسب‌وکار بر توسعه رقابت


  آیین نکوداشت روابط‌عمومی ‌های دستگاه‌ های اجرایی استان چهارمحال و بختیاری


  گردهمایی بزرگ مسئولین روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان


  مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان: امروزه تمام کارها در حوزه رسانه ای، بر عهده روابط‌عمومی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هاست


  مرگ سازمان یا توسعه سازمان


  راهبردهای مصاحبه برای افزایش حضور زنان در اخبار


  خالق چت‌جی‌پی‌تی: هوش‌مصنوعی را نمی‌توان متوقف کرد


  پایانی امیدوارکننده بر هفته روابط‌عمومی


  برگزاری اولین گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و اصحاب رسانه شهرستان نجف‌آباد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی منتشر شد