درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 مهر 1400 - 02:41   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تکنیک ساندویچ چیست؟

  تکنیک ساندویچ چیست؟


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/  نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


ادامه ادامه مطلب سه

آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌

  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!
  6 درس مثبت روابط عمومی
  تکنیک ساندویچ چیست؟
  ایران، گرگ قبرستان می خواهد!
  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌
  مرجعیت صداوسیما به عنوان مهم‌ترین منبع کسب اخبار طی سالهای اخیر کاهش یافته است
  بنیادگذار تریبون مردم که اعلام کرد انقلاب فرانسه نتوانست به وعده اش؛ تأمین عدالت اقتصادی عمل کند اعدام شد
  رشد 48 درصدی درآمد توسعه دهنده ها
  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!
  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41479صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیدوشنبه، 14 تیر 1400 - 11:01
جنبه های مدیریت موفقیت برنامه ها
مدیریت برنامه ها آنطور که به نظر می رسد آسان نیست. در حقیقت، جنبه هایی وجود دارد که مدیران برنامه باید برای مدیریت موفقیت برنامه ها مد نظر قرار دهند. بیایید برخی از مهمترین جنبه هایی را که می تواند از مدیران برنامه در این تجارت سخت پشتیبانی کند، تجزیه و تحلیل کنیم.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیریت برنامه ها آنطور که به نظر می رسد آسان نیست. در حقیقت، جنبه هایی وجود دارد که مدیران برنامه باید برای مدیریت موفقیت برنامه ها مد نظر قرار دهند. بیایید برخی از مهمترین جنبه هایی را که می تواند از مدیران برنامه در این تجارت سخت پشتیبانی کند، تجزیه و تحلیل کنیم.

مستند کردن فعالیتها و وظایف پروژه
معمولاً، هنگام شروع پروژه ها، ذینفعان به ندرت از پیچیدگی و اندازه آن اطلاع دارند. در حقیقت، با پیشرفت پروژه، دامنه واقعی پدیدار می شود و پیچیدگی واضح تر می شود.

درک واقعی از پیچیدگی یک پروژه مهم است. در واقع، این به مدیران پروژه کمک می کند تا بتوانند برنامه های مدیریتی به خوبی طراحی شده و مفصل را توسعه دهند. متأسفانه، درک پیچیدگی یک پروژه معمولاً خیلی دیر انجام می شود تا منابع، بودجه و تاریخ تحویل تنظیم شود.

برای جلوگیری از این اتفاق، هر کار پروژه باید کاملاً ارزیابی و مستندسازی شود. این به ایجاد یک برنامه در حد امکان کمک خواهد کرد.

مدیریت ارتباط درست
هنگامی که سازمانها برنامه های خود را اجرا می کنند، آنها باید به طور موثر با آنها ارتباط برقرار کنند. ارتباطات برای موفقیت برنامه مهم است. این همچنین برای پروژه هایی که برنامه را تهیه می کنند معتبر است.

هرکسی که با یک پروژه در ارتباط است باید اهداف پروژه، نقشهای فردی آنها و چگونگی تأثیر اقدامات و رفتارهای خود را بر پروژه بشناسد. به عنوان مثال، پروژه ای که خارج از مشاغل اصلی سازمان باشد، مانع از دسترسی مدیر پروژه به اطلاعات مهم و تأثیرگذار بر پروژه خواهد شد. در نتیجه، بدون این اطلاعات، پروژه شکست خواهد خورد.

برای حل این نوع از مشکلات، مدیر پروژه باید دائماً اهداف و وضعیت پروژه را به مدیریت ارشد ابلاغ کند. در حقیقت، این اطلاعات به مدیر پروژه امکان می دهد تأثیرات بیرونی را کنترل کند تا موفقیت برنامه را تضمین کند.

یکپارچه سازی عناصر پروژه
مدیریت موفقیت آمیز برنامه بیش از مدیریت یک برنامه است.

مدیران برنامه باید عناصر اصلی برنامه مانند کنترل هزینه، مدیریت پیکربندی و تخصیص منابع را یکپارچه کنند. این امر به شرکتها امکان می دهد تا برنامه را به موقع و بودجه با منابع موجود ارائه دهند.

 

منبع: Francesco Pecoraro
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


  ده‌ آزمون‌ درست‌نویسی‌ شرح‌ عکس‌ ‌


  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌


  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


  6 درس مثبت روابط عمومی


  15 توصیه کاربردی به منظور ایجاد محتوای جذاب


  روابط عمومی دو


  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟


  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!


  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی