درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 29 اسفند 1401 - 20:41   

نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود

  نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی» برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


ادامه ادامه مطلب دو

تلاش های تاجیکیان برای بازگشت به اصل ـ نوروز

  تلاش های تاجیکیان برای بازگشت به اصل ـ نوروز


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه علامه طباطبائی: روابط‌عمومی‌ یک اقدام دائمی و مداوم

  مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه علامه طباطبائی: روابط‌عمومی‌ یک اقدام دائمی و مداوم


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تلاش های تاجیکیان برای بازگشت به اصل ـ نوروز
  نقش رهبران سازمان در سلامت ذهنی کارکنان
  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی
  مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه علامه طباطبائی: روابط‌عمومی‌ یک اقدام دائمی و مداوم
  تست اولیه تبادل پیام بین پیام‌رسان‌های بومی موفقیت‌آمیز بود
  لایحه قضایی مقابله با اخبار جعلی به دولت ارسال شد
  کمی از چت جی‌پی‌تی می‌ترسیم!
  علی آزادی منش رئیس روابط‌عمومی‌ و امور بین‌الملل گروه پتروپارس شد
  روایاتی جالب درباره نوروز
  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41462صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 19 تیر 1400 - 11:03
روابط عمومی برای موسیقی دانان- چگونه روابط عمومی می تواند به شما کمک کند؟
احتمالا بیشتر موسیقی دانان یا وقت زیادی را صرف فکر کردن به اینکه چطور روابط عمومی می تواند به گروه شان کمک کند نمی کنند یا بدون قصد و فکر قبلی فنون متداول روابط‌عمومی را به کار می گیرند. اما اگر به فکر افزایش تعداد مخاطبان خود هستید چرا با نیت قبلی راه هایی برای بالابردن سطح آگاهی عموم از گروه تان و ساخت شهرت را امتحان نمی کنید؟
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| آلفرد مونوز |||مترجم|حنانه باقریان|| احتمالا بیشتر موسیقی دانان یا وقت زیادی را صرف فکر کردن به اینکه چطور روابط عمومی می تواند به گروه شان کمک کند نمی کنند یا بدون قصد و فکر قبلی فنون متداول روابط‌عمومی را به کار می گیرند. اما اگر به فکر افزایش تعداد مخاطبان خود هستید چرا با نیت قبلی راه هایی برای بالابردن سطح آگاهی عموم از گروه تان و ساخت شهرت را امتحان نمی کنید؟


اساس کار را بیاموزید
روابط عمومی یعنی آگاه کردن مردم از یک موضوع و سپس مدیریت برداشت آن ها از آن موضوع. مشخصا، درباره شما، این موضوع، رشد حرفه موسیقی و مشهور ساختن گروه تان است. برخی مسائل اساسی شامل استفاده از روابط رسانه ای، کار کردن با اشخاص تاثیر گذار، جمع آوری مطالب ساده مطبوعاتی و به کار بردن رویدادها می شود. آموختن کار می تواند شامل ساخت وبسایت، ساخت حساب در شبکه های اجتماعی و تولید محتوا مانند ویدیو و فایل صوتی در یوتیوب نیز بشود.


مخاطب هدف را شناسایی کنید
فهمیدن اینکه مخاطب هدف تان کیست و چطور می توانید به این افراد دسترسی پیدا کنید، کلید اداره کمپین های موفق روابط عمومی برای شما و گروه تان است. آیا کسانی که مخاطب شما هستند یه توئیتر بیشتر سر می زنند یا یوتیوب؟ آیا از وبسایت ها یا وبلاگ های مشخصی بازدید می کنند؟ اینکه بدانید در کدام یک از این ها حضور یابید می تواند تلاش های شما را در مسیر درست هدایت کند.

 

ارائه داستانی انحصاری درباره گروه تان به وبلاگ های موسیقی یا دادن دسترسی پیش از موعد به یک قطعه موسیقی جدید به آن می تواند شما را مورد توجه قرار دهد و امتیاز پوشش رسانه ای را برای شما به ارمغان بیاورد.


برای بازاریابی جدول زمانی فراهم کنید
ایجاد تقویمی ساده ازینکه کجا قرار است اجرا داشته باشید یا کی باید محتوایی را پست کنید باعث می شود بدانید در قدم بعدی باید بر روی چه موضوعی تمرکز کنید. به خصوص وقتی رسانه های اجتماعی به میان می آیند باید برای خود اهداف کوتاه مدت و بلند مدت تعیین کنید. آیا می توانید تعداد دنبال کنندگان خود را از هزار نفر به ده هزار نفر افزایش دهید؟

 

اگر برنامه و جدول زمانی داشته باشید، البته که می توانید. بیشتر رسانه های اجتماعی گروه ها یا هشتگ هایی دارند که به شما کمک می کنند تاثیر خود را افزایش دهید. با این گروه ها در ارتباط باشید و از هشتگ های مناسب برای محتوای خود استفاده کنید تا بتوانید محتوای خود را به مخاطب هدف برسانید.


با مخاطبان خود در ارتباط باشید
وقتی محتوای ترغیب کنند یا منحصر به فرد برای بازاریابی نداشته باشید فرقی نمی کند اگر ده هزار، صد هزار یا حتی یک میلیون دنبال کننده داشته باشید. به عنوان هنرمندی خلاق باید تا می توانید مطالب را به روز رسانی کنید. یک تقویم تولید محتوا برای خود درست کنید و در آن بنویسید چه زمانی باید مطالب جدید پست کنید و به آن تقویم عمل کنید.

 

حتی اگر فقط می توانید یک پست در هفته تولید کنید آن را در تقویم بنویسید که هر هفته به یک هفته در میان تبدیل نشود. انتشار مکرر محتوا مانند موتوری است که باعث افزایش تعداد مخاطبان می شود.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نوروز: پیدایش آن و برخی از رویدادهای این روز


  تلاش های تاجیکیان برای بازگشت به اصل ـ نوروز


  کمی از چت جی‌پی‌تی می‌ترسیم!


  علی آزادی منش رئیس روابط‌عمومی‌ و امور بین‌الملل گروه پتروپارس شد


  لایحه قضایی مقابله با اخبار جعلی به دولت ارسال شد


  راه‌های ایجاد فرهنگ مسوولیت‌‌‌پذیری و پاسخگویی


  مدیر روابط‌عمومی‌ دانشگاه علامه طباطبائی: روابط‌عمومی‌ یک اقدام دائمی و مداوم


  نقش رهبران سازمان در سلامت ذهنی کارکنان


  تست اولیه تبادل پیام بین پیام‌رسان‌های بومی موفقیت‌آمیز بود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: بهار 1402: نخستین «اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی»