درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 - 07:53   

آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟

  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


ادامه ادامه مطلب یک

لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار

  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید

  قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی
  حضور رییس انجمن بین المللی روابط عمومی و مدیر عامل هلدینگ میدکو
  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید
  نیاز مبرم روابط عمومی شهرداری‌های استان یزد به تغییر نگرش
  مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان: روابط عمومی، یکی از مهم‌ترین، سخت‌ترین و تأثیرگذارترین حوزه‌های کاری در ادارات است
  استاندار کرمان: روابط عمومی ها تجارب دوره مقابله با کرونا را مستندسازی کنند
  کارگاه آموزشی مجازی « تاثیرسواد رسانه ای بر اثربخشی فعالیت های رسانه ای روابط عمومی ها» برگزار می شود
  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار
  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟
  مدیر روابط عمومی فرودگاه های گلستان: هنر روابط عمومی، پیوند میان درون و بیرون سازمان است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41391صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 2 بهمن 1398 - 08:01
اهمیت حرکت بدنی در ارایه سخنرانی
نویسنده: Francesco Pecoraro - وقتی سخنرانی می کنید، نشان دادن حرکت بدنی باید هدفمند باشد. در واقع، این امر احساسات و نگرشهای شما را به مخاطبان تان ارایه می دهد. علاوه بر این، حرکت موثر در هنگام سخنرانی فواید دیگری نیز به همراه دارد. بیایید ببینیم که آنها چه هستند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| وقتی سخنرانی می کنید، نشان دادن حرکت بدنی باید هدفمند باشد. در واقع، این امر احساسات و نگرشهای شما را به مخاطبان تان ارایه می دهد. علاوه بر این، حرکت موثر در هنگام سخنرانی فواید دیگری نیز به همراه دارد. بیایید ببینیم که آنها چه هستند.


توجه مخاطبان را جلب کنید
اگر در حین سخنرانی حرکت نکنید، مخاطبان خسته می شوند. در اصل، ما بیشتر از آنچه می شنویم به یاد می آوریم. با این وجود، وقتی حواس دیداری و شنوایی ما درگیر باشد، بهترین حالت را به خاطر می آوریم.

از صدا و بدن خود با هم استفاده کنید
وقتی سخنرانی می کنید می توانید از مجموعه ای از ابزارها استفاده کنید تا به مخاطب نشان دهید مهمترین بخش گفتار شما چیست. اینها همچنین می توانند در افزودن قدرت و نشاط به سخنان شما کمک کنند.

در حقیقت، برای رسیدن به این هدف می توانید از صدا، حرکات بدن و بیان صورت استفاده کنید. با این حال، برای رسیدن به بیشترین تأثیر ممکن، باید صدا و بدن خود را هماهنگ کنید، و این باعث شود که آنها با هم کار کنند.


برای کنترل ترس از حرکات بدن استفاده کنید
حرکات بدن می تواند به شما کمک کند انرژی عصبی خود را کنترل کنید و آن را به جای اینکه علیه شما کار کند، برای شما کار کند. عصبی بودن قبل از سخنرانی، تا حدی منطقی است. این نشان می دهد که شما در مورد خوب کار کردن اهمیت می دهید در عین حال، باید به ترسی که می تواند گفتار شما را خراب کند، توجه کنید.

یادت باشه
وقتی برای عموم صحبت می کنید، غدد آدرنال "هورمونهای استرس" از جمله آدرنالین تولید می کند. از آنجا که بدن تقریباً هر کاری را برای رفع تنش انجام می دهد، ممکن است شما به طور ناخودآگاه روشهایی را انجام دهید که مخاطب شما را منحرف کند. شما می توانید با استفاده آگاهانه از حرکات بدن علائم جسمی ترس و عصبی را کنترل کنید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ابزارهای روابط عمومی و تکنولوژی بازاریابی- دخالت انسان در روابط عمومی را حفظ کنید


  محمد آقازاده از «خبرنگاران هزارتومانی» می‌گوید


  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز روابط عمومی


  چرا ویروس کرونا به فرهنگ‌های «سهل‌انگار» بیشتر آسیب رسانده است


  احمق باش تا کامروا شوی


  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید


  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


  مهارت مدیر در تیم «حل مشکل»


  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400