درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 - 06:57   

آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟

  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


ادامه ادامه مطلب یک

لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار

  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید

  قابلیت جدید فیسبوک؛ مطالب را قبل از بازنشر بخوانید


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی
  حضور رییس انجمن بین المللی روابط عمومی و مدیر عامل هلدینگ میدکو
  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید
  نیاز مبرم روابط عمومی شهرداری‌های استان یزد به تغییر نگرش
  مدیرکل دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری سمنان: روابط عمومی، یکی از مهم‌ترین، سخت‌ترین و تأثیرگذارترین حوزه‌های کاری در ادارات است
  استاندار کرمان: روابط عمومی ها تجارب دوره مقابله با کرونا را مستندسازی کنند
  کارگاه آموزشی مجازی « تاثیرسواد رسانه ای بر اثربخشی فعالیت های رسانه ای روابط عمومی ها» برگزار می شود
  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار
  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟
  مدیر روابط عمومی فرودگاه های گلستان: هنر روابط عمومی، پیوند میان درون و بیرون سازمان است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41388صفحه نخست » آموزش روابط عمومیپنجشنبه، 3 بهمن 1398 - 09:00
نحوه استفاده از وسایل دیداری در هنگام سخنرانی
نویسنده: Francesco Pecoraro - وسایل بصری یکی از انواع مواد پشتیبانی برای ارایه سخنرانی هستند. از آنجا که مردم به بهترین وجه آنچه را که می بینند و می شنوند به خاطر می آورند، وسایل کمکی بصری، ابزاری قدرتمند برای سخنرانی هستند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| وسایل بصری یکی از انواع مواد پشتیبانی برای ارایه سخنرانی هستند. از آنجا که مردم به بهترین وجه آنچه را که می بینند و می شنوند به خاطر می آورند، وسایل کمکی بصری، ابزاری قدرتمند برای سخنرانی هستند.


مزایای استفاده از وسایل دیداری چیست؟
آنها چهار مزیت ارائه می دهند:
- وسایل بصری به شما کمک می کنند تا پیام هایی را در ابعاد مناسب برای درک بهتر متناسب کنید.


- آنها باعث صرفه جویی در وقت می شوند. اطلاعات ارائه شده بصری توسط مغز سریعتر از یک پیام کلامی دریافت و پردازش می شوند. کمکهای بصری در درک ایده های پیچیده یا انتزاعی مفید هستند.


- آنها توجه را افزایش می دهند. آنها همچنین تنوع و علاقه خود را به ارائه اضافه می کنند.


- آنها به کنترل عصبی کمک می کنند. نمایش وسایل کمکی بینایی، فعالیت بدنی را هدفمند می کند.

انتخاب شما برای یک سخنرانی خاص به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله:

- اطلاعاتی که می خواهید منتقل کنید.
- تعداد مخاطب.
- تجهیزات موجود.
- زمان موجود برای تهیه تصاویر.
- مقدار پولی که می توانید هزینه کنید.

چه زمانی وسایل دیداری تفاوت ایجاد می کنند؟
سمپادهای بصری ارائه را تکمیل می کنند. نمودارها، مدلها و تصاویر می توانند مخاطب شما را تحریک کرده و میزان بخاطر سپاری آنها از مطالب شما را افزایش می دهند. اما برای هر جمله ای که می گویید به کمک بصری نیاز ندارید. اگر بر همه چیز تأکید می کنید، پس هیچ چیز مهم به نظر نمی رسد!

شما فقط باید از آنها استفاده کنید:
- برای تقویت یک نکته اصلی. یک کمک بصری به مخاطب می گوید که آنچه شما فقط گفتید، یا قرار است بگویید، مهم است و چیزی که آنها باید از یاد ببرند.
- برای تقویت درک/ یادآوری مطالب پیچیده. کمکهای بصری به مخاطب کمک می کند مواردی مانند روابط و آمار را درک کند.
- برای صرفه جویی در وقت و انتقال پیام گاهی اوقات می توانید از کمک های بصری استفاده کنید.

یادت باشه
در واقعیت، برخی افراد از تکیه گاه های بصری به عنوان علامتی برای ارائه خود استفاده می کنند و به آنها به عنوان یادداشت اعتماد می کنند. هنوز باید آنقدر کاملاً با ارائه خود آشنا باشید که حتی بدون استفاده از وسایل دیداری نیز بتوانید آن را ارائه دهید.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ابزارهای روابط عمومی و تکنولوژی بازاریابی- دخالت انسان در روابط عمومی را حفظ کنید


  محمد آقازاده از «خبرنگاران هزارتومانی» می‌گوید


  بیانیه انجمن روابط عمومی ایران به مناسبت روز روابط عمومی


  چرا ویروس کرونا به فرهنگ‌های «سهل‌انگار» بیشتر آسیب رسانده است


  احمق باش تا کامروا شوی


  لزوم تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی در سبزوار


  آیا بازار کسب‌وکار به روابط‌عمومی نیاز دارد؟


  تجربه کسب کنید؛ ایده خلق کنید


  مهارت مدیر در تیم «حل مشکل»


  به بهانه یک روز جهانی در تقویم افکار عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400