درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 15:51   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX
  نوآورترین شرکت‌های جهان در سال 2024
  چت‌بات آرنا (Chatbot Arena)
  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41381صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیجمعه، 27 دی 1398 - 12:48
افسانه روابط عمومی هارولد بورسون
انجمن روابط عمومی آمریکا در بیانیه ای، از بورسون به عنوان یک الگوی ارزشمند، سخاوتمندانه و مربی نام برد که به شکل گیری نسل های بی شماری از دانشجویان و متخصصان ارتباطات کمک می کرد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هارولد بورسون، زمانی که توسط PRWeek (یک مجله تجاری برای صنعت روابط عمومی است) به عنوان "تأثیرگذارترین چهره روابط عمومی قرن" توصیف شد، بیش از ۶۰ سال عضو انجمن روابط عمومی آمریکا (PRSA) بود. او آژانس بورسون_ مارستلر را در سال۱۹۵۳ با بیل مارستلر شروع کرد. تحت رهبری آنها، این آژانس به یک کمپانی جهانی با ۲هزار و ۵۰۰ کارمند در ۵۰ دفتر تبدیل شد.


در سال۱۹۷۹، بورسون این شرکت را به آژانس تبلیغاتی Young & Rubicam فروخت. وی در سال ۱۹۸۸ از عنوان مدیرعامل شرکت خود کناره گیری کرد، اگرچه در کار نمایندگی فعال بود و به عنوان مربی بسیاری از ارتباطات و مدیران فعالیت داشت. در اوایل سال ۱۰۱۸، آژانس Burson-Marsteller با Cohn & Wolfe ادغام شد و آژانس urson Cohn & Wolfe را خلق کرد.


او برای چندین دهه در صدر یک حرفه کامل ایستاده بود و پیش از همه در صنعت ما و کسانی که توصیه می کنیم، می خواستند مانند هارولد باشند، ایستاده بود. "هرکدام از ما که این فرصت را داشتیم می دانیم که کار کردن با هارولد چه مزیتی بزرگی بوده است."


وی در طول دوران کار ممتاز خود، به دلیل مشاوره صادقانه و خردمندانه خود برای رهبری مدیران عامل شناخته شده بود. بورسون در جریان بحران تیلنول (Tylenol)، یونیون کارباید (Union Carbide) به دنبال نشت مهلک گاز سمی از کارخانه حشره‌کش‌سازی شرکت آمریکایی یونیون کارباید در هند و کوکاکولا هنگام معرفی فاجعه بار کوک جدید (New Coke نام غیر رسمی برای اصلاح کوکاکولا بود که در آوریل 1985 توسط شرکت کوکاکولا معرفی شد. در سال 1992، به کوک دوم تغییر نام داد)، به آژانس جانسون و جانسون مشاوره داد.


در سال ۱۹۸۰، انجمن روابط عمومی آمریکا با اهدای جایزه Gold Anvil (جایزه Gold Anvil Award بالاترین جایزه فردی انجمن روابط عمومی آمریکاست. این جایزه به یک متخصص روابط عمومی عضو انجمن روابط عمومی آمریکا که حداقل دارای 20 سال سابقه کار خوب باشد و موفقیت های وی در اعتلای این حرفه محرز باشد، اهدا می شود)، از بورسون تقدیر کرد. وی در سال ۱۹۸۹ عضو کلاس افتتاحیه دانشکده یاران بود.

 

انجمن روابط عمومی آمریکا در بیانیه ای، از بورسون "به عنوان یک الگوی ارزشمند، سخاوتمندانه و مربی نام برد که به شکل گیری نسل های بی شماری از دانشجویان و متخصصان ارتباطات کمک می کرد."


وی در ۱۵ فوریه ۱۹۲۱ در ممفیس از یک خانواده مهاجر انگلیسی به دنیا آمد.

 

بورسون در ۱۳ سالگی کار خود را در روزنامه های تجاری ممفیس شروع کرد.


پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان در سن ۱۵ سالگی، بورسون به دانشگاهی در می سی سی پی رفت و به عنوان استرینگر همکاری خود را با ممفیس ادامه داد و برای هر ستون ۱۴ سنت دریافت می کرد. مطالب وی شامل مصاحبه ای در صفحه اول با ویلیام فاکنر بود.


بورسون در سال ۱۹۴۳ در ارتش ثبت نام کرد و بخشی از یک گروه رزمی مهندسی در اروپا شد. او و سربازانش پس از حمله متفقین در سال ۱۹۴۴، به حذف مین های زمینی از سواحل در نورماندی کمک کردند. در سال ۱۹۴۵، وی به خبرگان شبکه نیروهای آمریکایی منتقل شد. بعداً در همان سال، وی به گزارش در دادگاه نورنبرگ منصوب شد. وی تنها گزارشگر مصاحبه ای بود که در جریان محاکمه با رابرت اچ جکسون، دادستان ارشد آمریکا را به دست آورد.


خانواده وی در بیانیه ای گفت: "خانواده ما به خاطر از دست دادن پدر عزیزمان ناراحت هستند. ما از درگذشت او غمگین و سوگوار می شویم. با این حال معتقدیم که اکنون روح وی با بت آن؛ همسر دوست داشتنی و همراه وفادار ۶۳ ساله او جمع شده است.


خدمات یادبود در شهر نیویورک و در دانشگاه می سی سی پی برگزار می شود. وی در گورستان ملی آرلینگتون در کلمباریوم (Columbarium) تشییع می شود.


به جای گل، خانواده از کسانی که می خواهند زندگی پدرشان را جشن بگیرند، خواستند تا هزینه آن را به صندوق بورسیه تحصیلی میراث هارولد بورسون در دانشکده روزنامه نگاری و رسانه جدید در دانشگاه می سی سی پی اهدا کنند.

 

گفتنی است هارولد بورسون، بنیانگذار برجسته یکی از بزرگترین آژانس های روابط عمومی جهان، روز جمعه در ممفیس، تنسی درگذشت. وی 98 ساله بود.

 

نویسنده: جان الستر

مترجم: مریم میرعبدالحق
منبع:http://prsay.prsa.org
 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انسان یا ماشین؟ مرزهای مبهم هوش مصنوعی


  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد