درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 04:07   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41380صفحه نخست » جمعه، 27 دی 1398 - 11:45
تبلیغات هدفمند برای فرار از شهرت منفی
برند کوکاکولا در طول سال های گذشته استراتژی بازاریابی و تبلیغاتی جذابی را دنبال کرده است. آنها در اغلب رویدادهای ورزشی مهم حضوری فعال داشته اند. یکی از بزرگترین همکاری های این برند با سازمان جهانی المپیک در زمان برگزاری مسابقات المپیک 2016 بود. این کمپین با هدف گذاری اختصاصی بر روی نسل جوان (Z) و مادرهای آنها انجام شده بود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| برند کوکاکولا در طول سال های گذشته استراتژی بازاریابی و تبلیغاتی جذابی را دنبال کرده است. آنها در اغلب رویدادهای ورزشی مهم حضوری فعال داشته اند. یکی از بزرگترین همکاری های این برند با سازمان جهانی المپیک در زمان برگزاری مسابقات المپیک 2016 بود. این کمپین با هدف گذاری اختصاصی بر روی نسل جوان (Z) و مادرهای آنها انجام شده بود.

 

هدف اصلی ترغیب این نسل به استفاده بیشتر از محصولات کوکاکولا عنوان شده است. امروزه بسیاری از مردم نسبت به مواد اولیه مورد استفاده در نوشابه های گازدار تردیدهای زیادی دارند. همین امر موجب کاهش تمایل آنها به استفاده از چنین محصولاتی شده است.

براساس گزارش مجله بین المللی پژوهش های محیطی و سلامت عمومی در هفته گذشته برند کوکاکولا یکی از شرکت های برتر در زمینه شهرت منفی در حوزه سلامت ارزیابی شد. در کنار این امر باید به گزارش این مجله از افزایش 1805درصدی اضافه وزن در نسل جوان بین 2 تا 19 سال در حد فاصل سال های 2015 و 2016 اشاره کرد.

 

بخش قابل توجهی از این امر به دلیل رژیم غذایی ناسالم نسل جوان است. به همین خاطر بسیاری از برندهای فعال در حوزه تنقلات به تهدیدهای جدی در زمینه کاهش فروش جهانی مواجه اند.

تبلیغات هدفمند برای فرار از شهرت منفی
واکنش اصلی مسئولان کوکاکولا نسبت به افزایش فشارهای جهانی بر روی این برند شامل تلاش برای تولید محصولات سالم تر است. بر این اساس نوشابه های این برند به عنوان محصولات اصلی از میزان شکر کمتر تشکیل خواهد شد. کمپین «حرکت به سوی شادکامی» نیز در همین راستا طراحی و اجرا شده است.

 

مسئولان کوکاکولا به خوبی از اهمیت زندگی سالم برای والدین نسل Z آگاهی دارند. به همین خاطر در راستای تداوم حضور در بازار خوراکی و تنقلات کاهش مواد اولیه مضر در محصولات شان را اجتناب ناپذیر می دانند.

گزارش رسمی کوکاکولا در مورد اقدام برای کاهش مواد اولیه مضر در محصولاتش از اجرای اقدامات موثر از سال 2016 حکایت دارد. به این ترتیب استراتژی کوکاکولا کاهش گام به گام میزان مواد اولیه مضر و شکر فراوان در محصولاتش است. شاید در نگاه نخست این اقدام فقط منحصر به برند کوکاکولا باشد، اما در مقیاسی جهانی برندهای فعال در صنعت خوراکی با بحران مواجه شده اند.

 

موضوع سلامت مشتریان باید در دستور کار برندها قرار گیرد. در غیر این صورت به سرعت شهرت منفی در زمینه تولید محصولات مضر و چاق کننده پیدا خواهند کرد.
 

نویسنده: لیلیانا بینگتُن
مترجم: علی آل علی
منبع: marketingdive- فرصت امروز
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد