درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 31 اردیبهشت 1401 - 11:08   

روابط عمومی و مدیریت شایعات سازمانی

  روابط عمومی و مدیریت شایعات سازمانی


ادامه ادامه مطلب یک

زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی

  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


ادامه ادامه مطلب دو

روابط عمومی هوشمند، نوین و فناور نیاز اصلی جامعه اطلاعاتی است

  روابط عمومی هوشمند، نوین و فناور نیاز اصلی جامعه اطلاعاتی است


ادامه ادامه مطلب سه

ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها

  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط عمومی هوشمند، نوین و فناور نیاز اصلی جامعه اطلاعاتی است
  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی
  روابط عمومی و مدیریت شایعات سازمانی
  روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی
  انتشار گزارش «سنجش دیدگاه کارکنان روابط‌عمومی در خصوص ادغام اداره کل حوزه ریاست و اداره کل روابط‌عمومی»
  نتایج یک نظرسنجی جدید: مهم‌ترین پیامد تقلیل و تنزل جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها، آسیب‌دیدن اعتماد عمومی است
  نایب رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: جشن ملی روابط‌عمومی تحقق رویایی شیرین بود
  گردهمایی روسای ادارات اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سراسر کشور
  روابط عمومی، نقطه تماس محوری مشتری و سازمان در عصر نوین
  انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41310صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 18 دی 1398 - 08:16
همه چیز شروع می شود قبل از اینکه حرف اول را بزنیم
هربار که با مردم تعامل برقرار می کنیم قبل از اینکه حرف اول را بزنیم ارتباط برقرار می کنیم. در واقع، این یک واقعیت است که ما دائماً هنگام مکالمه با افراد، پیام های غیر کلامی می فرستیم. این نیز وقتی اتفاق می افتد که در ملاء عام صحبت می کنیم.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| هربار که با مردم تعامل برقرار می کنیم قبل از اینکه حرف اول را بزنیم ارتباط برقرار می کنیم. در واقع، این یک واقعیت است که ما دائماً هنگام مکالمه با افراد، پیام های غیر کلامی می فرستیم. این نیز وقتی اتفاق می افتد که در ملاء عام صحبت می کنیم.

وقتی در ملاء عام صحبت می کنید، هدف شما برقراری ارتباط است. به عنوان یک سخنران برای شما مهم است که بدانید عناصر اصلی برای ارتباط موثر پیام شما چیست.


چگونه یک سخنران معتبر شوید
برای تبدیل شدن به یک سخنران معتبر، باید شور و اشتیاق خود را با انجام اقدامات خود از آنچه می گویید پشتیبانی کند. اگر این قانون ساده را رعایت نکنید، نتایج می تواند فاجعه بار باشد.

در حقیقت، وقتی شما در ملاء عام صحبت می کنید، مردم هم درباره شما و هم برای گفتار شما داوری می کنند. اگر آنها از صداقت شما اطمینان نداشته باشند، بعید به نظر می رسد پیام شما را بپذیرند.

هنگام سخنرانی، شنوندگان از حس بصری خود استفاده می کنند تا تشخیص دهند که آیا شما صمیمانه هستید و از همه مهمتر آیا به آنها اهمیت می دهید یا خیر.


از بدن خود استفاده کنید تا حد ممکن موثر باشد
برای شما بسیار مهم است که بخاطر بسپارید که رفتار غیر کلامی شما با شما واضح تر از سخنان شما ارتباط برقرار می کند.

اصولاً، هدف گفتار شما (برای اطلاع رسانی، ترغیب، سرگرمی، ایجاد انگیزه و غیره) چیست، زبان بدن شما باید مطابق آنچه می گویید باشد.


یادت باشه
بدن شما می تواند تفاوت بین گفتار معمولی و سخنرانی برجسته را ایجاد کند. به همین دلیل باید به خاطر داشته باشید که همه چیز از قبل از گفتن اولین کلمه سخنان شما شروع می شود.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گزارش برگزاری نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»


  دولت سیزدهم نقش روابط‌عمومی‌ها را جدی بگیرد!


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد


  چالش‌های بنیادین سه‌گانه‌ی روابط‌عمومی در ایران


  روابط‌عمومی،کرامت انسانی و همدلی اجتماعی


  ضرورت راه‌اندازی کتابخانه تخصصی روابط‌عمومی در ادارات روابط‌عمومی


  رونمایی از کتاب "مدیریت اطلاعات در روابط‌عمومی"


  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


  نتایج یک نظرسنجی جدید: مهم‌ترین پیامد تقلیل و تنزل جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها، آسیب‌دیدن اعتماد عمومی است


  نایب رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: جشن ملی روابط‌عمومی تحقق رویایی شیرین بود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»