درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 14:45   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی اعلام شد
  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت
  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد
  راهنمای کوتاه بحران
  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد
  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی
  ارتباطات ترکیبی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41216صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیدوشنبه، 9 دی 1398 - 12:44
نظر سهامداران را در مورد سرمایه گذاری خود مثبت کنید
عوامل اصلی اجرای مدیریت سبد پروژه در یک سازمان
اصولاً اگر بتوانید ثابت کنید که همه پروژه های منتخب از اهداف تعیین شده در برنامه استراتژیک سازمان حمایت می کنند، ذینفعان شما نسبت به آینده سرمایه گذاری خود احساس مثبت خواهند کرد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیریت نمونه کارها تضمین می کند که سازمان ها می توانند انتخاب پروژه های خود و همچنین موفقیت آمیز بودن آنها را کنترل کنند.

 

در حقیقت، مدیریت پروژه نمونه کارها می تواند اطمینان حاصل کند که سازمان ها در حال کار بر روی پروژه های مناسب با اولویت های مناسب هستند.

 

اصولاً اگر بتوانید ثابت کنید که همه پروژه های منتخب از اهداف تعیین شده در برنامه استراتژیک سازمان حمایت می کنند، ذینفعان شما نسبت به آینده سرمایه گذاری خود احساس مثبت خواهند کرد.

بیایید ببینیم عوامل اصلی اجرای مدیریت سبد پروژه در یک سازمان چیست؟


ترویج فرهنگ مدیریت سبد
اولین کاری که باید انجام شود ایجاد ذهنیت درست است. در حقیقت، طرز تفکر مدیریت سبد سهام می تواند اطمینان حاصل کند که سازمان ها درگیر پروژه های بی ارزش نیستند. ایجاد یک ذهنیت مدیریتی پرتفوی نیازمند رهبری است تا کل سازمان را به سمت هدفهای اصلی استراتژیک سوق دهد. علاوه بر این، تعادل در اولویت ها در هر سطح بسیار مهم است.

علاوه بر این، برای ارتقاء فرهنگ مدیریت پرتفوی (مدیریت پرتفوی به معنای تعیین نقاط ضعف و قوت، تهدیدها و فرصت‌ها در انتخاب بدهی در مقابل سرمایه، رشد در مقابل اطمینان و دیگر انتخاب‌ها در مسیر افزایش بازدهی در سطح معینی از ریسک است.)، رهبران ارشد نیاز به آموزش افراد در سازمان در مورد عملکرد مدیریت سبد سهام دارند. به عنوان مثال، مدیران کسب و کار باید تصمیمات خوبی را برای سرمایه گذاری در پروژه اتخاذ کنند که تأثیر آن در کل سازمان باشد.


مردم و منابع می توانند تفاوت ایجاد کنند
برای اجرای مدیریت سبد پروژه، داشتن افراد مناسب در سازمان بسیار مهم است. یک مدیر نمونه کارها به طور مداوم چشم انداز شرکت را برای پروژه ها و برنامه های جدیدتر که ممکن است نیاز به بخشی از نمونه کارها باشند، بررسی می کند. علاوه بر این، مدیران پروژه نمونه کارها، برنامه ها و عملیات را با اهداف استراتژیک مچ می کنند. آنها همچنین مسئول سرمایه گذاری در منابع هستند تا بتوانند ارزشی را که سازمان انتظار دارد بدست آورد.


یادت باشه
ما دیدیم که عوامل اصلی برای پیاده سازی مدیریت سبد پروژه در یک سازمان چیست. اولین کاری که باید انجام شود ایجاد ذهنیت درست است. سپس، داشتن افراد مناسب و منابع مورد نیاز برای تأمین ارزشی که سازمان انتظار دارد نیز مهم است.

 

منبع: francescopecoraro

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد