درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 01:01   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41041صفحه نخست » سه شنبه، 19 آذر 1398 - 12:58
اندیشمندان روابط عمومی و ارتباطات: دکتر حسینعلی افخمی
کارشناسی ارشد M.Sc, 1367, روزنامه نگاری بین المللی, دانشگاه سیتی لندن دکتری, 1368, علوم ارتباطات اجتماعی , دانشگاه لیدز
  

سوابق تحصیلی
کارشناسی ارشد M.Sc, 1367, روزنامه نگاری بین المللی, دانشگاه سیتی لندن
دکتری, 1368, علوم ارتباطات اجتماعی , دانشگاه لیدز


عناوین دروس
ارتباطات بین المللی، کارشناسی
ارتباطات سیاسی، کارشناسی
اصول روابط عمومی، کارشناسی
طرح وبرنامه ریزی در روابط عمومی، کارشناسی
کارآموزی روابط عمومی، کارشناسی
جامعه شناسی سیاسی ارتباطات جمعی، کارشناسی ارشد M.Sc
روزنامه نگاری بین المللی، کارشناسی ارشد M.Sc
نظریه رسانه ها (مطالعه تطبیقی)، کارشناسی ارشد M.Sc
نظریه ها و مفاهیم ارتباطات، کارشناسی ارشد M.Sc
نظریه ها و مفاهیم ارتباطات اجتماعی، کارشناسی ارشد M.Sc
نظریه‌ ها و مفاهیم ارتباطات اجتماعی، کارشناسی ارشد M.Sc
زمینه ‌های ‌علوم‌ ارتباطات، دکتری
زمینه های علوم ارتباطات، دکتری
زمینه‌های‌علوم‌ارتباطات، دکتری

فعالیت‌های اجرایی
مدیر گروه، 1386/11/15، ایران
مدیر گروه، 1386/11/01، 1388/11/01، ایران
مدیر گروه، 1386/11/01، ایران

تحقیقات در دست انجام
تدوین برنامه دوره کارشناسی ارشد روابط عمومی

کتاب‌های تالیفی
افخمی حسینعلی، لغتنامه ارتباطات و حوزه های وابسته، تالیف، انتشارات جامعه شناسان، 1387/01/01

کتاب‌های ترجمه شده
افخمی حسینعلی، فرکلاف نرمن، گفتمان رسانه ها، ترجمه، سمت، 1387/12/01
افخمی حسینعلی، دانزباخ ولفگانگ، دانشنامه بین المللی ارتباطات، ترجمه، انتشارات دانشگاهی، 1389/07/01
افخمی حسینعلی، دانشنامه بین المللی ارتباطات جلداول، ترجمه، None، 1390/01/01
افخمی حسینعلی، حمدان محمد، فرهنگ جامع واژگان روابط عمومی، ترجمه، کارگزار، 1390/10/01
افخمی حسینعلی، دروازه بانی، ترجمه، پژوهشهای ارتباطات، 1392/01/01
افخمی حسینعلی، زابلی زاده اردشیر، سرابی مجید، انتقال پیام تئوری های تاثیرات موجود بر محتوای رسانه، ترجمه، None، 1393/03/31
افخمی حسینعلی، تبلیغات و اقناع، ترجمه، همشهری، 1394/04/01
افخمی حسینعلی، فهم نادرست اینترنت، ترجمه، انتشارت اطلاعات، 1397/07/01

مقالات چاپ شده در نشریات داخلی
افخمی حسینعلی، اطلاع رسانی و فرهنگ سازمانی، فرهنگ عمومی، 81، 32، 1381/07/01
افخمی حسینعلی، آموزش روابط عمومی، مجله هنر هشتم، 81، 27، 1381/07/01
افخمی حسینعلی، احزاب سیاسی، مطبوعات حزبی و روزنامه های مستقل، جامعه شناسی ایران، 80، 6، 1381/12/01
افخمی حسینعلی، نظام مطلوب تبلیغات بازرگانی در ایران، اطلاعات سیاسی - اقتصادی، 85، 225-6، 1385/01/01
افخمی حسینعلی، روابط عمومی الکترونیک، توسعه مدیریت، 22، 1386/01/01
افخمی حسینعلی، صرفه جویی و مصرف بهینه آب در کتابهای درسی مدارس، مجله جهانی رسانه، 6، 1387/10/01
حبیب زاده ملکی اصحاب، افخمی حسینعلی، نادرپور محمدرضا، بهربر سروش، بررسی نقش دوگانه رسانه های جمعی در پیشگیری و وقوع جرایم، انتظام اجتماعی، 1، 2، 1388/04/01
افخمی حسینعلی، عبدالله علیرضا، مطالعه تطبیقی ساختار و نحوه پوشش اخبار ایران در تارنماهای ملی و بین المللی (تحلیل محتوای مطالب سیاسی تارنماهای خبری ایرنا، بی بی سی فارسی و صدای فارسی آمریکا)، مجله جهانی رسانه، 4، 2، 1388/07/01
افخمی حسینعلی، حبیب زاده حبیب زاده، نادرپور نادرپور، رسانه ها و پیشگیری از جرم، دانش انتظامی، 4، 1388/10/01
افخمی حسینعلی، عبدالله علیرضا، بازتاب اخبار هسته ای در تارنماهای بین المللی، مجله جهانی رسانه، 6، 1388/10/01
افخمی حسینعلی، عبداللهی نژاد علیرضا، مطالعه تطبیقی ساختار و نحوه پوشش اخبار ایران در تارنماهای ملی و یبن المللی، مجله جهانی رسانه، چهارم، 2، 1388/12/01
افخمی حسینعلی، جبارلوی بهرام، بررسی نقش رادیو در فرآیند توسعه روستایی ایران، پژوهش های رادیو، 1، 1، 1389/01/01
افخمی حسینعلی، جبارلوی بهرام، رهنمودهای حاصل از عهدنامه مالک اشتر برای تنظیم خط مشی ارتباطی حکومت ها با شهروندان، پژوهشنامه علوی، 1، 2، 1389/07/01
افخمی حسینعلی، ملکی نیک، اسلام هراسی در اروپا، رسانه، 1، 73، 1389/10/01
افخمی حسینعلی، سلسله محسن، پوشش تلویزیونی اخبار کشورهای اسلامی، فصلنامه علوم اجتماعی، 1390/01/01
چگینی سهیلا، مهدیزاده محمد، افخمی حسینعلی، سعیدی رحمان، رابطه کاربرد رسانه های جدید با انتظارات مخاطبان از تلویزیون ملی، پژوهش های ارتباطی، 28، 67، 1390/07/01
چگینی سهیلا، مهدی زاده طالشی سید محمد، افخمی حسینعلی، سعیدی رحمان، رابطه کاربرد رسانه های جدید با انتظار مخاطبان تلویزیون، پژوهش های ارتباطی، 18، 67، 1390/07/01
افخمی حسینعلی، سلسله محسن، تحلیل روند اخبار بین المللی پیش از بیداری اسلامی، دانش سیاسی، 7، 14، 1390/10/01
افخمی حسینعلی، موسوی المیرا، بازنمایی تصویر دوستان و دشمنان در مطبوعات، مجله جهانی رسانه، 7، 1، 1391/01/01
عبداللهی نژاد علیرضا، افخمی حسینعلی، ارتباطات سیاسی در ایران: فراتحلیل مقاله های علمی موجود، جستار های سیاسی معاصر، 3، 1، 1391/04/01
افخمی حسینعلی، عبداللهی نژاد عبداللهی نژاد، فراتحلیل مقالات علمی موجود، جستار های سیاسی معاصر، 3، 1، 1391/07/01
افخمی حسینعلی، سلسله محسن، مقایسه انعکاس خبرهای مربوط به کشورهای اسلامی و جهان در شبکه های تلویزیونی بین المللی، فصلنامه علوم اجتماعی، 20، 58، 1391/07/01
افخمی حسینعلی، مولایی محمد مهدی، طالبیان حامد، پیامدهای سناریوهای فناوری اطلاعات بر سبک زندگی شهروندان ایرانی، مجله جهانی رسانه، 23، 3، 1391/07/01
عبداللهی نژاد علیرضا، افخمی حسینعلی، ارتباطات سیاسی در ایران؛ فراتحلیل مقاله های علمی موجود، جستار های سیاسی معاصر، سال سوم، 1، 1391/07/01
محمدی سعیده، افخمی حسینعلی، نگرش مبلغان دینی درباره پیامک و وبلاگ و میزان استفاده آنها، مطالعات و تحقیقات اجتماعی ایران، 2، 1، 1392/01/01
عبدالهی نژاد علیرضا، افخمی حسینعلی، خبرگزاری ها و فناوری های جدید رسانه ای (مطالعه تطبیقی کارکردهای رویترز، آسوشیتدپرس، پی.تی.آی و ایرنا در عصر اینترنت با تاکید بر عملکرد خبرگزاری جمهوری اسلامی)، مطالعات فرهنگ - ارتباطات، 14، 21، 1392/01/01
افخمی حسینعلی، سلسله محسن، بررسی مصرف اعتیاد آور تلفن همراه، جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران، 2، 4، 1392/01/01
عبداللهی نژاد علیرضا، افخمی حسینعلی، خبرگزاری ها و فناوری های جدید رسانه ای (مطالعه تطبیقی کارکردهای رویترز،آسوشیتدپرس، پی.تی.آی و ایرنا در عصر اینترنت با تأکید بر عملکرد خبرگزاری جمهوری اسلامی)، مطالعات فرهنگی و ارتباطات، 14، 21، 1392/01/18
کیاء علی اصغر، افخمی حسینعلی، بروجردی علوی مهدخت، رسولی محمد رضا، سعیدی رحمان، پرونده ماه: نشست: رویکردهای مدیریتی و آسیب شناسی تحقیقات روابط عمومی، کتاب ماه علوم اجتماعی، 1، 61، 1392/02/01
زابلی زاده اردشیر، افخمی حسینعلی، استفاده از نظریه چارچوب بندی در تبیین اثرات اخبار (مفاهیم و پژوهش ها)، پژوهش های ارتباطی، 20، 2، 1392/04/01
افخمی حسینعلی، استفاده از نظریه چارچوب بندی در تبیین اثرات اخبار، پژوهش های ارتباطی، دوم، 74، 1392/04/01
افخمی حسینعلی، تقی زاده عباس، بررسی مقایسه ای سواد رسانه ای دانش اموزان دبیرستانی شهر کرمان، فصلنامه علوم اجتماعی، اول، 62، 1392/07/01
افخمی حسینعلی، بررسی مصرف اعتیاد اور تلفن همراه، جامعه شناسی مسائل اجتماعی ایران، اول، 5، 1392/07/01
تقی زاده عباس، افخمی حسینعلی، بررسی مقایسه ای سواد رسانه ای دانش آموزان مطالعه موردی دانش آموزان دختر و ژسر سال چهارم دبیرستان های شهرکرمان، فصلنامه علوم اجتماعی، 1، 62، 1392/07/01
افخمی حسینعلی، سواد رسانهای مدیران و کارکنان روابط عمومیهای وزارتخانهها و سازمانهای دولتی کشور و عوامل مرتبط با آن، فصلنامه رادیو و تلویزیون، 21، 21، 1392/10/01
عبداللهی نژاد علیرضا، افخمی حسینعلی، حسینی پاکدهی علیرضا، مهدی زاده طالشی سید محمد، آسیب‌شناسی ساختار مالکیت و نحوه اداره ایرنا در پرتو مطالعه تطبیقی با خبرگزاری‌های آسوشیتدپرس، فرانس پرس، رویترز و پی.تی.آی، مطالعات فرهنگی و ارتباطات، 10، 35، 1393/04/02
عبداللهی نژاد علیرضا، افخمی حسینعلی، حسینی پاکدهی علیرضا، مهدی زاده طالشی سید محمد، آسیب شناسی ساختار مالکیت و نحوه اداره ایرنا در پرتو مطالعه تطبیقی با خبرگزاری آسوشیتد پرس،رویترز و پی.تی.آی، مطالعات فرهنگی و ارتباطات، 10/1، 35، 1393/05/14
عبداللهی نژاد علیرضا، افخمی حسینعلی، برگزاری ها و بازارهای رسانه ای؛ بررسی وضعیت حضور ایرنا در بازارهای رسانه ای در مقایسه باآسوشیتدپرس، فرانس پرس، رویترز و پی.تی.آی، مطالعات فرهنگی و ارتباطات، سال یازدهم، 40، 1394/09/30
افخمی حسینعلی، اسکندری علی، تحلیل ساختاری سینمای اسطوره ای دوران گذار انقلاب(1357-1360)؛مطالعه موردی تحلیل روایت فیلم«خونبارش»، مجله جهانی رسانه، 12، 2، 1396/07/01
عبداله زاده مهدی، افخمی حسینعلی، بروجردی علوی مهدخت، نقش روابط عمومی در ارتباطات درون سازمانی، نشریه مطالعات روابط عمومی، سال اول، 2، 1396/07/01
افخمی حسینعلی، دشتگلی هاشمی مانا، تحلیل گفتمان انتقادی فیلم های تبلیغاتی نامزدهای پیروز کارزارهای انتخاباتی بررسی موردی دوره های هفتم و نهم انتخابات ریاست جمهوری ایران، مطالعات فرهنگی و ارتباطات، سال سیزدهم، 49، 1396/10/01
عزیزی فرید، اتابک محمد، افخمی حسینعلی، بازی های رایانه ای و بازنمایی زنان: تحلیل نشانه شناختی مجموعه بازی السا، مطالعات رسانه های نوین، 4، 14، 1397/06/01

همایش‌های بین المللی
Afkhami Hosein Ali, IAMCR 2013 Conference Dublin, announcer, Framing US Presidential Election of 2012 in Iranian Press, 2013/06/25, 2013/06/29
Afkhami Hosein Ali, EPOP 2014 Conference, announcer, 2014/09/12, 2014/09/14
Afkhami Hosein Ali, IAMCR: Montreal 11-16 July 2015, brief article, complete article, TV News Coverage of Islamic Countries, 2015/07/11, 2015/07/15
افخمی حسینعلی، انجمن بین المللی ارتباطات و تحقیقات رسانه ها، خلاصه مقاله، بررسی مصرف اعتیاد آور تلفن همراه، 1392/04/08، 1392/04/08
افخمی حسینعلی، لستر-انگلستان، ارائه پوستر، کنفرانس سالانه انجمن بین المللی ارتباطات و رسانه، 1395/05/05، 1395/05/09

همایش‌های داخلی
Afkhami Hosein Ali, Media Education:A Comparative Contextual Analysis, brief article, Media Education:A Comparative Contextual Analysis, 2006/09/15, 2006/09/16
Afkhami Hosein Ali, The Role of Promotional Culture in Water Consumption, brief article, The Role of Promotional Culture in Water Consumption, 2007/07/13, 2007/07/16
Afkhami Hosein Ali, shabestari shabestari, Role of Radio in Rular Development, brief article, Role of Radio in Rular Development, 2009/05/20, 2009/05/22
افخمی حسینعلی، دومین کنگره سالانه، سخنران، 1395/08/15، 1395/08/15
افخمی حسینعلی، گرامیداشت هفته پژوهش 95، سخنران، 1395/09/25، 1395/09/25

طرح های کاربردی برون دانشگاهی
شرح درس رشته روابط عمومی، 1381/01/01
طراحی برنامه درسی دوره کارشناسی روابط عمومی، سایر، 1381/08/01
سنجش رضایتمندی خدمت گیرندگان از گمرک ایران، طرح ملی، 1383/03/01
تحلیل محتوای متون علمی صنعت آب و فاضلاب در کتاب های درسی مدارس، سایر، 1385/10/01
تحلیل محتوای مفهوم آب در متون کتابهای درسی مدارس، 1385/10/01
سنجش نگرش دانش آموزان نسبت به فعالیتهای فرهنگی آب، 1385/10/01
تحلیل محتوای متون درسی مدارس و مفهوم آب، سایر، 1385/11/01
بررسی تاثیر فعالیت مروجان فرهنگ مصرف بهینه آب بر تغییر نگرش و رفتار دانش آموزان تهران، سایر، 1385/11/01
تحلیل محتوای اخبار سیاسی ایسنا در دولتهای هشتم و نهم، سایر، 1386/08/01
سنجش نگرش دانشجویان خارجی نسبت به کشور میزبان، سایر، 1386/09/01
برنامه درسی ارشد روابط عمومی، 1386/12/21
طراحی برنامه درسی کارشناسی ارشد روابط عمومی، سایر، 1387/09/01
داوری آثار و نمونه‏های ارائه شده به جشنوارۀ روابط عمومی‏های برتر بر اساس معیارها و استاندارهای متداول،، کاربردی، 1390/02/01
بررسی نقش دوگانه رسانه های جمعی در پیشگیری و وقوع جرایم

پایان نامه/رساله (کارشناسی ارشد)
تصوش فصلنامه های تخصصی ملی و بین المللی، ملایی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/06/31
رسانه های شهروندی در ایران، پدرام الوندی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/11/08
وبلاگ خوانی، پرسه زنی در فضای مجازی، اسرین سالاری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/11/27
بررسی چگونگی بازنمایی زنان در سینمای ایران، رسولی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/12/19
ارتباطات سلامت و تلویزیون، روشنک عاطفی منش، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/01/01
بررسی وضعیت روش شناسی تحقیق در رساله های دانشجویان علوم ارتباطات، اکرم اسداللهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/04/12
تحلیل محتوای فصل روش شناسی پایان نامه های ارشد، اکرم اسداللهی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/04/28
بازتاب هنر در مطبوعات(بررسی مقایسه ای و تحلیل محتوای مطالب هنری روزنامه بانی فیلم, اعتماد و کیهان)، اکرم امینی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/06/23
تحلیل محتوای پیامهای اقناعی شرکت گولدکوئیست، فرید عباسی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/06/29
بررسی سطح سواد رسانه ای مدیران روابط عمومی دولتی، پیام آزادی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/06/31
بازتاب پوشش خبری انتخابات ریاست جمهوری، دانشجو، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/06/31
بازنمایی گرایش سیاسی کاربران ایرانسل در شبکه های اجتماعی، 1389/12/13
عوامل مرتبط با میزان اعتماد شهروندان تهرانی به تلویزیون، محمد صاحب بیانی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/04/22
بررسی مقایسه ای سواد رسانه ای دختران و پسران دانش آموز در مدارس کرمان، عباس تقی پور، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/04/28
بازنمایی تصویر دوستان و دشمنان در مطبوعات، المیرا موسوی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/06/21
بازنمایی تصویر دوستان و دشمنان، دانشجو، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/06/21
موانع توسعه مطبوعات غیردولتی در ایران، ناصر غضنفری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/06/21
بازنمایی الگوهای سبک زندگی در سریالهای تلویزیونی، کیوان لطفی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/06/27
بازتاب سخنان مقام رهبری در دیدار با خودروسازان در مطبوعات، زهرا میرحسینی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/06/28
انگاره مستضعف در مطبوعات، محمد حسینی مقدم، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/06/30
پوشش خبری انتخابات دهم در تارنماهای خبری، محمد مجیدزاده، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/10/28
نشانه شناسی گفتگوهای رادیویی، مریم السادات طبسی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/10/28
بررسی اعتماد مخاطبان به خبر در تلویزیون ایران، سردار خالدی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/11/09
بررسی عوامل مرتبط ..، محسن نوری، 1390/11/11
بررسی اعتماد مخاطبان جوان شهر قم به اخبار تلویزیون، محسن نوری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/11/11
مقایسه بازتاب اشغال افغانستان توسط آمریکا و شوروی در کیهان و اطلاعات، مژده ملازاده، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/11/12
بررسی علل توقیف مطبوعات، صدیقه قویدل، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/11/15
بررسی مقایسه ای تحلیل امنیت و ...برنامه های زنده، مریم السادات طبسی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/11/15
بازتاب قانون هدفمندکردن یارانه ها در مطبوعات سراسری، محمود عزیزی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/11/16
دلالت های معنایی در فیلم های سینمایی، مرتضی عزیزی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1393/11/06
بازنمایی زن در آثار سینمایی تهمینه میلانی، مستانه محمدی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1394/11/26
نقش روابط عمومی در ارتباطات درون سازمانی،، مهدی عبداله زاده، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/21
سنجش میزان استفاده و رضامندی از کاربرد رسانه های اجتماعی، زهرا طغرلی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/06/28
بازتاب پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مطبوعات: تحلیل محتوای مطالب روزنامه های وطن امروز، رسالت ، کیهان ، ایران ،اطلاعات،آرمان و شرق، زهرا خسروی فارسانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/28
تحلیل گفتمان سرمقاله های مطبوعات در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی(بررسی هفت روزنامه وطن امروز، رسالت، کیهان، ایران، اطلاعات ، شرق و آرمان )، مهناز اسماعیلی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1395/11/30
تحلیل نشانه شناختی آگهی های خدمات عمومی، یگانه بیرقی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/27
بازنمایی طبقات اجتماعی در تبلیغات بازرگانی، طاهره کرمانی زاده، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/27
تحلیل نشانه شناختی آگهی های خدمات عمومی، یگانه بیرقی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/27
بازنمایی طبقات اجتماعی در تبلیغات بازرگانی، طاهره کرمانی زاده، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/27
رضایتمندی مشتریان از محتوای فروشگاههای اینترنتی(مورد فروشگاه اینترنتی دیجی کالا)، فاطمه محمد خانلو، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/27
مطالعه پدیده خشونت کلامی در شبکه های اجتماعی مجازی؛ مطالعه موردی اظهار نظرهای دنبال کنندگان (فالورها) در صفحات اینستاگرام هنرمندان ایرانی، نوشین مجلسی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/28
بررسی جایگاه شفافیت، فاطمه کریمخان آشتیانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/28
روابط عمومی الترونیک: مطالعه روابط عمومی سازمان های تابعه شهرداری تهران، راضیه البرز سرچقائی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/28
بررسی جایگاه شفافیت در مطبوعات، فاطمه کریمخان آشتیانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/06/28
بازتاب ملی شدن صنعت نفت در روزنامه های کیهان ، اطلاعات و باختر امروز، مسعود علیدادی تلخابی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/17
بازتاب ملی شدن صنعت نفت در روزنامه های کیهان ، اطلاعات و باختر امروز، مسعود علیدادی تلخابی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/17
پوشش اخبار آمریکای لاتین در مطبوعات ایران، رویا خبازیان، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/11/28
بررسی نقش رسانه های جدید در میزان مشارکت رای اولی ها در انتخابات ریاست جمهوری1396، پریسا زیوری کامل، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1396/12/22
بازنمایی ترامپ بر روی جلد مجلات تایمز و نیوز ویک، بهاره اسماعیل زاده، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/06/26
تحلیل محتوای اپلیکیشن های موبایلی سلامت محور، سیده مرجان حسینی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/06/26
بازتاب فیلتزینگ تلگرام در مطبوعا ایران، مهران دوستی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/06/26
نقش مطبوعات در کودتای 28 مرداد، مجید صادقی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/06/27
نشانه شناسی تبلغات سیاسی مطبوعات در کارزار انتخاباتی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، مریم عسگرانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/06/31
تحلیل محتوای مقایسه ای مطالب روزنامه کیهان، نیوشا جمشیدیان، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/10/12
ساختار محتوای آگهی های بازرگانی افغانستان با تاکید بر نحوه حضور زنان، محمد هاشم مهرزاد، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/11/14
بازنمایی زنان در تبلیغات بازرگانی فضای مجازی، کیمیا شالباف شیروانی، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/11/27
پوشش اخبار سوخت و انرژی در شانا و بازتاب آن در مطبوعات، سکینه امین زاده، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1397/11/30
مقایسه پوشش مطبوعاتی مطالب مرتبط با موضوع حقوق بشر در مطبوعات کشور قبل و بعد از دوم خرداد 1376، حسن عرب کرمانی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)

پایان نامه/رساله (PhD)
نظام مطلوب تبلیغات بازرگانی در ایران، دانشجوی دکتری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1382/09/17
بررسی ملاحظات مربوط به طراحی نظام مطلوب تبلیغات بارزگانی در ایران از دیدگاه کارشناسان تبلیغات کشور، دانشجوی دکتری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1384/04/14
آسیب شناسی روابط عمومی ایران، اسماعیل قدیمی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1387/07/15
فرهنگ سیاسی و عوامل اجتماعی آن، حسین کردی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1388/11/28
چشم انداز مطبوعات آرمانی در ایران، شعبانعلی بهرامپور، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1389/04/14
بازتاب افغانستان در مطبوعات ایران، علی یاوراکبری، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/01/01
رسانه های جدید و مخاطبان تلویزیون، سهیلا چگینی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/01/01
رسانه های جدید و مخاطبان تلویزیون، سهیلا چگینی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/04/21
بررسی عوامل موثر بر سرمایه اجتماعی سازمانی با تاکید بر نقش روابط عمومی و ارائه الگوی مناسب، اصحاب حبیب زاده، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/04/21
نقش مدیریت ارتباطات در افزایش اثربخشی در صنعت خودروسازی ایران، حمیدرضا مهرعلی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/06/29
بررسی تطبیقی پوشش خبری شبکه های تلویزیونی فراملی، محسن سلسله، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/06/30
بررسی تحول گفتمان سیاستهای بین المللی اطلاعات و ارتباطات، رضاحقی، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/06/30
بازنمایی اعتراضات مردم کشورهای عربی در شبکه های خبری بین المللی، اردشیر زابلی زاده، کاربردی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/11/15
بازنمایی اعتراضات مردم کشورهای عربی در شبکه های خبری بین المللی، اردشیر زابلی زاده، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/11/15
بازتاب افغانستان در مطبوعات ایران، علی یاوراکبری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/11/16
بازتاب افغانستان در مطبوعات ایران، علی یاور اکبری، درون دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبائی (ره)، 1390/11/16
بازتاب افغانستان در مطبوعات ایران: تحلیل محتوای روزنامه های اطلاعات ، کیهان و جمهوری اسلامی ایران(

 


 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد