درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 تیر 1401 - 09:55   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی

  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چراغ راه روابط‌عمومی
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
  تأکید رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بر اهمیت ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در واحدهای دانشگاهی
  روزنامه‌نگاری برند؛ ژورنالیسم در خدمت کسب‌وکار
  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان
  تقویم روز ارتباطات/ عقاید و اندرزهای مهم رابینسون درباره اهمیت آموزش تاریخ و یادآوری رویدادهای گذشته در رسانه ها
  پنج روش برای تقویت فعالیت‌هایی که مربوط به روابط‌عمومی است
  روز جهانی روابط‌عمومی
  انتصاب مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست
  باشگاه خبرنگاران جوان منحل شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41037صفحه نخست » فناوری نوسه شنبه، 23 شهریور 1400 - 12:01
3 دلیل اینکه مدیریت داده برای موفقیت بسیار مهم است
همانطور که می توانید از این مطالب اسنباط کنید، داده ها یکی از مهمترین مواردی است که اکثر مشاغل از آن استفاده می کنند و به آن اعتماد دارند. وابستگی ما به داده ها برای تصمیم گیری درست احتمالاً در آینده رشد خواهد کرد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اینجا ما به برخی از روش های تبدیل اطلاعات و داده های بسیار مهم برای شرکت های مدرن می پردازیم:

 

امکانات بیشتر از همیشه برای تحلیل بازارها و رفتارهای مشتری
از آنجا که مشاغل بیشتر از همیشه تحلیل بازارها، رفتارهای مشتری و امکانات بازاریابی فروش خود را به صورت آنلاین انجام می دهند، قادر هستند با استفاده از مواردی مانند سیستم عامل های رسانه های اجتماعی با مخاطبان مورد نظر خود درگیر شوند و با مقادیر عظیمی از داده ها به طور مستقیم به نحوه واکنش مشتریانشان به بازاریابی بپردازند. این روش به نحوه عملکرد مشتریان در هنگام بازدید از وب سایتشان مرتبط است همه این ها باعث می شود تا مشاغل بازاریابی بتوانند بر روی مشتریانی که از محصول آن ها بازدید می کنند، به بهترین وجه تمرکز و بتوانند محیط هایی را که در آن کار می کنند، تجزیه و تحلیل کنند.

 

به این ترتیب متوجه می شوند کدام مباحث در میان جوامع بیشتر به آنها علاقه و گرایش دارند و همچنین نحوه استفاده رقبا از تکنیک های آنلاین می تواند آنها را به سمت استراتژی های بهتر سوق دهد.

 

ظهور اینترنت اشیا همچنین امکان جمع آوری داده ها از دنیای غیر آنلاین را فراهم می آورد به طوری که حتی بینش بیشتری نسبت به مشتریان و بازار ارایه می دهد.


حفظ مزیت رقابتی
استفاده مناسب از داده ها و انجام کارهایی مانند توسعه بازاریابی آنلاین در واکنش به داده ها می تواند به شرکت ها اجازه دهد تا در بازارهای خود برتری داشته باشند. برعکس کسانی که از این رویکردها استفاده نمی کنند، می توانند از ابتکارهای اولیه ای که جدیدترین تکنیک های تحلیلی هستند، استفاده کنند. داده ها می توانند همه چیز را از تبلیغات و استراتژی محصول گرفته تا قیمت گذاری هدایت کنند و می توانند تمام حدس و گمان را از تصمیمات مهم استراتژیک حذف کنند.


اتوماسیون و هوش مصنوعی
دلیل سوم اینکه چرا داده ها اکنون بسیار مهم هستند نقشی است که در ایجاد هوش مصنوعی و یادگیری ماشین بازی می کند. اکنون از هوش مصنوعی در طیف گسترده ای استفاده می شود تا فرآیندهای مقرون به صرفه تر به مشاغل ارائه شود و به آنها اجازه دهد خدمات جدید و بهتری را به مشتریان ارائه دهند.

 

همانطور که می توانید از این مطالب اسنباط کنید، داده ها یکی از مهمترین مواردی است که اکثر مشاغل از آن استفاده می کنند و به آن اعتماد دارند. وابستگی ما به داده ها برای تصمیم گیری درست احتمالاً در آینده رشد خواهد کرد.

 

نویسنده: جیمز دانیلز -ر
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ عقاید و اندرزهای مهم رابینسون درباره اهمیت آموزش تاریخ و یادآوری رویدادهای گذشته در رسانه ها


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  انتصاب مدیر روابط‌عمومی شورای شهر سیرجان


  باشگاه خبرنگاران جوان منحل شد


  چراغ راه روابط‌عمومی


  انتصاب مدیرکل دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست


  انتصاب سرپرست روابط‌عمومی بهزیستی استان بوشهر


  پنج روش برای تقویت فعالیت‌هایی که مربوط به روابط‌عمومی است


  انتصاب مدیرکل حوزه ریاست و روابط‌عمومی سازمان هواپیمایی کشوری


  مدیر امور روابط‌عمومی بانک ایران زمین: مرکز تماس دیجیتال اولویت اصلی مدیریت روابط‌عمومی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی