درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 00:38   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 41006صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریجمعه، 15 بهمن 1400 - 09:00
کلیدهای ارتباط بین خدمات مشتری و شهرت برند
تمامی مشاغل باید از اهمیت ارتباط بین خدمات به مشتری و تصویر برند آگاهی داشته باشند. در مورد این موضوع فکر کنید؛ مشتری که خدمات ضعیفی را دریافت می کند، می خواهد این سطح خدمات را با شرکت شما و مارک عمومی مرتبط کند. بعید است که آنها تجارت شما را به افراد دیگر توصیه کنند یا در آینده پول بیشتری را برای شرکت شما خرج کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| تمامی مشاغل باید از اهمیت ارتباط بین خدمات به مشتری و تصویر برند آگاهی داشته باشند. در مورد این موضوع فکر کنید؛ مشتری که خدمات ضعیفی را دریافت می کند، می خواهد این سطح خدمات را با شرکت شما و مارک عمومی مرتبط کند. بعید است که آنها تجارت شما را به افراد دیگر توصیه کنند یا در آینده پول بیشتری را برای شرکت شما خرج کنند.


از طرف دیگر، مشاغلی که سطح خدمات مشتری را ثابت و با کیفیت ارایه می دهند، اغلب در صنعت خود قابل اعتماد، معتبر و قابل اطمینان تلقی می شوند. با توجه به این نکته، در اینجا چند راه مهم برای بهبود خدمات به مشتری و تقویت تصویر برند ارایه شده است:


از فناوری مدرن استفاده کنید
خوشبختانه، فناوری گسترده ای وجود دارد که می تواند به مشاغل کمک کند تا تجربه ای کاربردی تر و کاربر پسندتر ایجاد کنند. همه مشاغل باید از این فناوری برای ارتقاء خدمات و تقویت تصویر برند خود استفاده کنند.


برخی از محبوب ترین فناوری که برای بهبود خدمات به مشتری مورد استفاده قرار می گیرد شامل ربات ها، فناوری هایی که به طور خودکار خدمات ارایه می دهند و رسانه های اجتماعی است.


شرکت ها همچنین باید از هر فناوری ای استفاده کنند که بتوانند فعالیت های خود را در زمینه تجارت انجام دهند و از این طریق یک محیط کاری کارآمدتر و بهتری ایجاد کنند. به عنوان مثال، شرکت ها می توانند فناوری مدیریت موجودی از فناوری های چند کاناله برای ردیابی و مدیریت موجودی و انبار (های) خود استفاده کنند. این امر به مشاغل این امکان را می دهد تا فرآیند تحقق سفارش را ارتقا دهند، ریسک مسائلی که در عملیات تجاری چند کاناله رخ می دهد را به حداقل برساند و خدمات به مشتری خود را بهبود بخشد.


روی کارمندان خود تمرکز کنید
به گفته کارشناسان در qualtrics.com، "مشاغل ایالات متحده به دلیل خدمات ضعیف در مشتری، سالانه حدود ۶۲ میلیارد دلار از دست می دهند. این آمار باید برای تشویق هر شرکتی به دنبال راه هایی برای بهبود خدمات به مشتری باشد. باید در نظر داشته باشید که تیم خدمات مشتری شما به طور معمول چهره تجارت شما محسوب می شود و در تجربه کلی که مشتریان هنگام استفاده از شرکت شما دارند نقش اساسی دارد. به همین دلیل، شما باید روی کارمندان خود تمرکز و برای تجهیز کارکنان به مهارت و دانش لازم برای ارایه خدمات عالی به مشتری سرمایه گذاری کنید."


اگر بودجه پرداخت هزینه برای دوره های گران قیمت مبتنی بر کلاس را ندارید، به غیر از آن دوره های آموزش آنلاین مقرون به صرفه ای وجود دارد. به یاد داشته باشید که کارکنان خوشحال به مراتب بیشتر به چهره برند شما اهمیت می دهند و می خواهند خدمات بسیار خوبی به مشتریان ارایه دهند. برای بهبود رضایت مندی کارکنان در محیط کار و ایجاد انگیزه برای تیم خود در ارایه بهترین خدمات به مشتریان ممکن، روی استراتژی ها متمرکز شوید


با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید
روابط شما با مشتریان نقش مهمی در موفقیت کلی کسب و کار شما دارد.


خوشبختانه، شرکت ها اکنون این فرصت را دارند که با استفاده از بستر رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر، در سطح شخصی تر با مشتریان ارتباط برقرار کنند.


رسانه های اجتماعی به مشاغل این امکان را می دهند که محتوای روزانه را ارسال و با مشتریان خود و مخاطبان هدف به صورت دوستانه و غیر رسمی ارتباط برقرار کنند. شما باید با در دسترس بودن و پاسخگویی سریع به پرس و جوهای خود، مشتریان خود را احساس کنید. برای آشنایی با مشتریان و تنظیم خدمات خود، وقت خود را در نظر بگیرید تا نیازها و خواسته های اساسی آنها را برآورده کنید.
 

منبع: www.publicrelationstoday.com
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  کسی غلطی می‌کند و کسی به غلط جواب می‌دهد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد