درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 1 خرداد 1401 - 05:44   

فراخوان جایزه روابط‌عمومی برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه روابط‌عمومی برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی

  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


ادامه ادامه مطلب دو

روابط‌عمومی دانش‌بنیان؛ فرصتی برای علمی کردن روابط

  روابط‌عمومی دانش‌بنیان؛ فرصتی برای علمی کردن روابط


ادامه ادامه مطلب سه

کسب رتبه برتر روابط عمومی سازمان در میان مجموعه روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی

  کسب رتبه برتر روابط عمومی سازمان در میان مجموعه روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت تغییر رویکرد روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه
  مدیر‌کل روابط‌عمومی استانداری کرمانشاه معرفی شد
  سرپرست روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تبریز منصوب شد
  همایش روابط‌عمومی دستگاه های اجرایی استان گلستان برگزار شد
  آیین تجلیل از روابط‌عمومی های ادارات شهرستان نور برگزار شد
  روابط‌عمومی دانش‌بنیان؛ فرصتی برای علمی کردن روابط
  به‌‌روزرسانی واتس‌اپ امکان ترک بی‌سرو صدا از گروه‌ها را می‌دهد
  چرا در برابر اطلاعات نادرست و بد آسیب پذیر هستیم؟
  چالش های بازاریابی در متاورس
  مدیر مخابرات منطقه تهران: روابط‌عمومی با اطلاع رسانی بموقع و شفاف سازی برای مردم آرامش به ارمغان می آورد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40995صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 21 شهریور 1400 - 10:21
6 نکته برای موفقیت در روابط عمومی
در هر کسب و کاری، اعتماد ضروری است. امروزه با اینکه اعتماد بیشتری به دست آورده ایم، اما به دست آوردن آن به طور فزاینده سخت تر شده است. از بسیاری جهات، جهان روابط عمومی به مراتب چالش برانگیزتر از گذشته شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ما در عصر اخبار جعلی زندگی می کنیم. اگرچه اعتماد به طور کلی در روابط عمومی نسبت به صنایع و حرفه های دیگر از جمله بازاریابی بالاتر است، اما اعتماد مخاطبان به همه کسب و کارها کمتر از همیشه شده است.

 

در هر کسب و کاری، اعتماد ضروری است. امروزه با اینکه اعتماد بیشتری به دست آورده ایم، اما به دست آوردن آن به طور فزاینده سخت تر شده است. از بسیاری جهات، جهان روابط عمومی به مراتب چالش برانگیزتر از گذشته شده است.

 

متخصصان باید اعتماد عمومی و مشتری و ارباب رجوع را حفظ کنند و از کوهی از استرس که وظیفه آنها را به طور فزآینده در جامعه پیچیده تر می کند، مراقبت کنند. با این حال من در این سال ها از حرفه خود درس های بسیاری آموخته ام که می تواند به هر رهبر حرفه ای در شغل روابط عمومی کمک کند تا بتواند در شرایط فعلی اوضاع را مدیریت کند.

 

در اینجا من شش نکته در مورد چگونگی موفقیت در روابط عمومی امروزی آورده ام:


۱. کارهای دشوار را انجام دهید


برای موفقیت در این صنعت، شما هرگز نمی توانید عقب نشینی کنید و اجازه دهید موانع سد راه شما شوند. اجازه ندهید که فناوری یا هرگونه مانع دیگری بین شما و هدف تان فاصله بیاندازد. درک کنید که همیشه می توانید پیام مورد نظر خود را به اشتراک بگذارید.


۲. به دیگران کمک کنید. به خودتان کمک کنید


صادق باشید. دنیای روابط عمومی امروزی شما را ملزم می کند که برای به دست آوردن اعتماد و اطمینان برای اعتبار خود، علاوه بر کمک به دیگران،پیام دقیقی به مردم محاطبان تان ارایه دهید.


۳. آن را شخصی کنید


وقت خود را برای انجام تحقیقات، گفتگوهای کوچک و برقراری ارتباط شخصی بگذرانید. اگرچه این امر در هر شغلی حایز اهمیت است، روابط عمومی شرط افزایش شخصی بودن را افزایش می دهد. شما باید فناوری را کنار بگذارید تا با مشتری ها، منابع رسانه ای و مردم ارتباط برقرار کنید. مردم به ربات ها و پیام های خودکار اعتماد ندارند. در مقابل، روابط شخصی راهی مؤثر برای غلبه بر گذشتن از سد اعتماد است.


۴. سودآوری، بیش از اندازه


 اگر انتظارات را مدیریت کنید، می توانید دوباره به قول های خود عمل کنید. هرگز ناامید نشوید.

قبل از هر چیز به خواست و نیاز مردم پاسخ بدهید. به پیش رو فکر کنید. هرچه مشتری دنیای شما را بیشتر ببیند، به آن اعتماد بیشتری خواهد کرد و هرچه بیشتر به مشتری خود خدمات ارایه دهید، بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد.

5. بزرگ‌ نمایی کنید، کوچک نمایی کنید


روی آنچه مهم است تمرکز کنید. در تمامی کسب و کارها، رهبران با مسائل بی شماری روبرو هستند.

 

برای موفقیت، باید بتوانید موضوعات مهم را بشناسید و آنها را در اولویت قرار دهید. برای مثال ، ارایه پیام از اهمیت بیشتری نسبت به خود متن برخوردار است. به عبارت دیگر، جزئیات همه چیز است.

 

6. سخت کار کنید، سخت استراحت کن


وقت بگذارید. مانند هر شغل جدی، روابط عمومی می تواند بسیار مغلوب کننده باشد. بسیار مهم است که استرس را با استراحت متعادل کنید. اگر بیش از حد به کار خود ادامه دهید به کسی کمکی نخواهید کرد. برای من، این با ارزش ترین توصیه ای است که وجود دارد.

 

نویسنده: وارن اچ. کوهن
منبع: https://www.forbes.com

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کسب رتبه برتر روابط عمومی سازمان در میان مجموعه روابط عمومی های وزارت راه و شهرسازی


  انجمن متخصصان روابط‌عمومی در جهت اعتلای روابط‌عمومی‌ یک بسته پیشنهادی ارائه کرد


  چالش‌های بنیادین سه‌گانه‌ی روابط‌عمومی در ایران


  ضرورت راه‌اندازی کتابخانه تخصصی روابط‌عمومی در ادارات روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی،کرامت انسانی و همدلی اجتماعی


  رونمایی از کتاب "مدیریت اطلاعات در روابط‌عمومی"


  زادروز افلاتون ـ بیراهه افتادن دمکراسی


  نتایج یک نظرسنجی جدید: مهم‌ترین پیامد تقلیل و تنزل جایگاه روابط‌عمومی‌ها در سازمان‌ها، آسیب‌دیدن اعتماد عمومی است


  فراخوان جایزه روابط‌عمومی برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


  مرگ ۴ پایه حیات ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»