درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 14 خرداد 1402 - 21:50   

🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»

  🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


ادامه ادامه مطلب دو

سرپرست جدید روابط عمومی شهر جدید پردیس منصوب شد

  سرپرست جدید روابط عمومی شهر جدید پردیس منصوب شد


ادامه ادامه مطلب سه

افزایش حملات به روزنامه‌نگاران در کوزوو همزمان با تشدید تنش‌ها

  افزایش حملات به روزنامه‌نگاران در کوزوو همزمان با تشدید تنش‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  راه‌اندازی نخستین رشته کارشناسی ارشد روابط‌عمومی در ایران
  دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره
  عضو هیئت رئیسه انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران: مدیر روابط‌عمومی باید با شفافیت پاسخگو باشد
  سرپرست جدید روابط عمومی شهر جدید پردیس منصوب شد
  مشاور و سرپرست مدیریت روابط عمومی سازمان منطقه آزاد چابهار منصوب شد
  روسیه حضور خبرنگاران «کشورهای غیردوست» در مجمع بین‌المللی اقتصادی را ممنوع کرد
  مشاغل علوم و فناوری اروپا تحت سلطه زنان
  نشست نقد کتاب «هایپررئالیسم از تصویر تا واقعیت» برگزار شد
  اهمیت مشاوره در بازاریابی و فروش
  هوش مصنوعی دریچه ای تازه رو به جهان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40995صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 21 شهریور 1400 - 10:21
6 نکته برای موفقیت در روابط عمومی
در هر کسب و کاری، اعتماد ضروری است. امروزه با اینکه اعتماد بیشتری به دست آورده ایم، اما به دست آوردن آن به طور فزاینده سخت تر شده است. از بسیاری جهات، جهان روابط عمومی به مراتب چالش برانگیزتر از گذشته شده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| ما در عصر اخبار جعلی زندگی می کنیم. اگرچه اعتماد به طور کلی در روابط عمومی نسبت به صنایع و حرفه های دیگر از جمله بازاریابی بالاتر است، اما اعتماد مخاطبان به همه کسب و کارها کمتر از همیشه شده است.

 

در هر کسب و کاری، اعتماد ضروری است. امروزه با اینکه اعتماد بیشتری به دست آورده ایم، اما به دست آوردن آن به طور فزاینده سخت تر شده است. از بسیاری جهات، جهان روابط عمومی به مراتب چالش برانگیزتر از گذشته شده است.

 

متخصصان باید اعتماد عمومی و مشتری و ارباب رجوع را حفظ کنند و از کوهی از استرس که وظیفه آنها را به طور فزآینده در جامعه پیچیده تر می کند، مراقبت کنند. با این حال من در این سال ها از حرفه خود درس های بسیاری آموخته ام که می تواند به هر رهبر حرفه ای در شغل روابط عمومی کمک کند تا بتواند در شرایط فعلی اوضاع را مدیریت کند.

 

در اینجا من شش نکته در مورد چگونگی موفقیت در روابط عمومی امروزی آورده ام:


۱. کارهای دشوار را انجام دهید


برای موفقیت در این صنعت، شما هرگز نمی توانید عقب نشینی کنید و اجازه دهید موانع سد راه شما شوند. اجازه ندهید که فناوری یا هرگونه مانع دیگری بین شما و هدف تان فاصله بیاندازد. درک کنید که همیشه می توانید پیام مورد نظر خود را به اشتراک بگذارید.


۲. به دیگران کمک کنید. به خودتان کمک کنید


صادق باشید. دنیای روابط عمومی امروزی شما را ملزم می کند که برای به دست آوردن اعتماد و اطمینان برای اعتبار خود، علاوه بر کمک به دیگران،پیام دقیقی به مردم محاطبان تان ارایه دهید.


۳. آن را شخصی کنید


وقت خود را برای انجام تحقیقات، گفتگوهای کوچک و برقراری ارتباط شخصی بگذرانید. اگرچه این امر در هر شغلی حایز اهمیت است، روابط عمومی شرط افزایش شخصی بودن را افزایش می دهد. شما باید فناوری را کنار بگذارید تا با مشتری ها، منابع رسانه ای و مردم ارتباط برقرار کنید. مردم به ربات ها و پیام های خودکار اعتماد ندارند. در مقابل، روابط شخصی راهی مؤثر برای غلبه بر گذشتن از سد اعتماد است.


۴. سودآوری، بیش از اندازه


 اگر انتظارات را مدیریت کنید، می توانید دوباره به قول های خود عمل کنید. هرگز ناامید نشوید.

قبل از هر چیز به خواست و نیاز مردم پاسخ بدهید. به پیش رو فکر کنید. هرچه مشتری دنیای شما را بیشتر ببیند، به آن اعتماد بیشتری خواهد کرد و هرچه بیشتر به مشتری خود خدمات ارایه دهید، بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد.

5. بزرگ‌ نمایی کنید، کوچک نمایی کنید


روی آنچه مهم است تمرکز کنید. در تمامی کسب و کارها، رهبران با مسائل بی شماری روبرو هستند.

 

برای موفقیت، باید بتوانید موضوعات مهم را بشناسید و آنها را در اولویت قرار دهید. برای مثال ، ارایه پیام از اهمیت بیشتری نسبت به خود متن برخوردار است. به عبارت دیگر، جزئیات همه چیز است.

 

6. سخت کار کنید، سخت استراحت کن


وقت بگذارید. مانند هر شغل جدی، روابط عمومی می تواند بسیار مغلوب کننده باشد. بسیار مهم است که استرس را با استراحت متعادل کنید. اگر بیش از حد به کار خود ادامه دهید به کسی کمکی نخواهید کرد. برای من، این با ارزش ترین توصیه ای است که وجود دارد.

 

نویسنده: وارن اچ. کوهن
منبع: https://www.forbes.com

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  🔶 بله ثبت‌نام ادامه دارد: نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  🔶 هنوز وقت داریم فرصت را از دست ندهیم: بیست و دومین دوره «جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران»


  اهمیت مشاوره در بازاریابی و فروش


  اوبر ایتس: نماینده جدید تغییر در مسوولیت اجتماعی شرکتی


  غلبه بر ۹ چالش مهم آموزش کارکنان


  بهره‌برداری حکومت‌های خودکامه از موازین قانونی به عنوان سلاحی برای مجازات خبرنگاران


  عضو هیئت رئیسه انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران: مدیر روابط‌عمومی باید با شفافیت پاسخگو باشد


  نبرد سیم‌ها در گفت‌وگو با یاسر خوشنویس


  فروتنی فکری، دریچه‌ای به سوی گفت‌وگوهای سازنده در شبکه‌های اجتماعی


  افزایش حملات به روزنامه‌نگاران در کوزوو همزمان با تشدید تنش‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان نخستین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی منتشر شد