درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 27 شهریور 1400 - 00:08   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند

  100 شرکت برتر جهانی براساس ادراک برند


ادامه ادامه مطلب دو

دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست

  دکتر سعیدرضا عاملی در سوگ پدر نشست


ادامه ادامه مطلب سه

فرایند حل مسئله

  فرایند حل مسئله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  موفقیت محققان در انتقال اینترنت پرسرعت با استفاده از پرتوهای نور
  کتاب: مقررات روابط عمومی
  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی
  انتشار کتاب مدیریت تولید و انتشار بروشور
  محدودیت های روابط عمومی سنتی
  پنج فصل "فنون روابط عمومی" در یک کتاب خواندنی!
  تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟
  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی
  رونق جهانی صنعت بازی‌های الکترونیکی
  آسیب‌های روحی اینستاگرام
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40994صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیپنجشنبه، 14 آذر 1398 - 23:02
چهارمین جشنواره بیمه در رسانه برگزیدگان خود را شناخت/ شارا هم برگزیده بود
صنعت بی رسانه یک صنعت بی صداست و اهالی رسانه هیچ گاه صنعت آرامش بخش و اطمینان آفرین بیمه را تنها نگذاشتند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| صنعت بی رسانه یک صنعت بی صداست و اهالی رسانه هیچ گاه صنعت آرامش بخش و اطمینان آفرین بیمه را تنها نگذاشتند.
 
 به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در بیانیه اختتامیه چهارمین جشنواره بیمه در رسانه، ضمن اعلام این مطلب آمده است اگر امروز صنعت بیمه خود را به عنوان صنعتی شفاف معرفی می‌کند و مدیرانش به این واقعیت می‌بالند که در اتاق شیشه ای نشسته اند و فعالیت می کنند به واسطه رسانه های متعهدی است که حضور صنعت بیمه را در بازار سرمایه پذیرفته اند.
 
 هیات داوران از بین آثار رسیده به دبیرخانه چهارمین جشنواره بیمه در رسانه با تکیه بر شاخص های سه گانه اصالت، صداقت و سلامت، آثار زیر را برترین شناخته است:
 
 در بخش رسانه های مکتوب:
 خبر: لیلا اکبرپور به خاطر مطلب "ابطال دستور بیمه مرکزی برای خسارات خودروهای گران قیمت" در روزنامه دنیای اقتصاد؛
 
 مصاحبه: صادق رحمانی به خاطر مطلب "شفافیت در صنعت بیمه" در نشریه پیک بیمه؛
 
 گزارش خبری: احسان شمشیری به خاطر مطلب "صندوق بیمه و اوراق بهادار راهکار پوشش حوادث فاجعه بار" در روزنامه تعادل.
 
 در بخش رسانه های مجازی(خبر گزاریها، سایت های خبری):
 گزارش خبری: لیلا جودی به خاطر مطلب "منابع شخص ثالث چگونه هزینه می شود؟" در خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و مجید میرزا حیدری با مطلب "وزارت بهداشت با مازاد دریافتی عوارض از صنعت بیمه چه کرده است؟ ۸۰۰میلیارد تومان کجاست؟" در نود اقتصادی؛
 
 خبر: محمد رضا مقامی فر به خاطر مطلب "چند هزار برای تصادفات ساختگی پرداخت می شود؟" در تابناک؛
 
 گزارش تحلیلی: لیلا فریادرس به خاطر مطلب "از تداوم کاهش نسبت خسارت تا رشد ۳۹درصدی نسبت توانگری مالی" در سایت بانکداری ایرانی؛
 
 گفت و گو: مهدی رهبر به خاطر مطلب "شورای عالی بیمه درباره تغییر محاسبه خسارت تصادفات تصمیم می گیرد" در خبرگزاری ایبنا؛
 
 یادداشت: عبد الله میرحسینی به خاطر مطلب "ضرورت آموزش عمومی بیمه در سطح جامعه" در سایت شارا؛
 
 در بخش رسانه های دیداری شنیداری:
 گزارش خبری رضا نگهبان به خاطر تهیه و پخش گزارش "بیمه های آتش سوزی" در باشگاه خبرنگاران جوان؛
 
 گزارش تحلیلی رضوان باصفا به خاطر تهیه و پخش گزارش "بیمه شخص ثالث راننده محور می شود " در خبرگزاری صدا وسیما؛
 
 گزارش توصیفی غزاله عربگل به خاطر تهیه و پخش گزارش "جایگاه بیمه زندگی" در شبکه جام جم؛
 
 گفت و گو: حمیدرضا کجوری به خاطر تهیه و پخش "پرداخت خسارات سیل" در رادیو اقتصاد.
 
 گفتنی است در بیست و ششمین همایش ملی بیمه و توسعه، جوایز برترین های چهارمین دوره جشنواره بیمه در رسانه توسط دکتر غلامرضا سلیمانی رئیس کل بیمه مرکزی و اعضای هیئت عامل و تنی چند از مقامات صنعت بیمه به برگزیدگان اهدا شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  انتشار کتاب مدیریت تولید و انتشار بروشور


  پنج فصل "فنون روابط عمومی" در یک کتاب خواندنی!


  تقویم روز ارتباطات/ کم حوصله شدن خوانندگان روزنامه ها و ابتکار «میامی هرالد»


  محدودیت های روابط عمومی سنتی


  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


  کاربرد جلسات‌ گروهی‌ در روابط عمومی


  کتاب: مقررات روابط عمومی


  آنچه باید بدانیم!/ تعریف روابط عمومی


  تحولات روزمره را چگونه انعکاس دهیم؟


  فرآیندهای کاری در روابط‌عمومی دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی