درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:25   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  50 مدیر ارشد بازاریابی برتر کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40897صفحه نخست » شنبه، 2 آذر 1398 - 21:29
فیس بوک هم از تعیین مقررات برای تبلیغات سیاسی طرفداری می‌کند
توئیتر چندی پیش اعلام کرد، تبلیغات سیاسی در این شبکه را ممنوع می‌کند. گوگل هم به تازگی اعلام کرد تبلیغات سیاسی را محدود می‌کند. در آلمان کارشناسان مشکل را در نبود تعریفی برای تبلیغ سیاسی می‌دانند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| توئیتر چندی پیش اعلام کرد، تبلیغات سیاسی در این شبکه را ممنوع می‌کند. گوگل هم به تازگی اعلام کرد تبلیغات سیاسی را محدود می‌کند. در آلمان کارشناسان مشکل را در نبود تعریفی برای تبلیغ سیاسی می‌دانند.
 

به گزارش شارا به نقل از وله، فیسبوک می‌گوید، قانونگذاران آلمان باید برای تبلیغات سیاسی در اینترنت مقررات الزام‌آوری را وضع کنند. یکی سخنگوی این کنسرن در گفت‌وگو با روزنامه "فرانکفورتر آلگماینه تسایتونگ" گفته است: «تشخیص سیاسی بودن یک تبلیغ و اینکه چه کسی اجازه انتشار چنین تبلیغاتی را در شبکه دارد، آسان نیست. ما معتقدیم که الزامات قانونی در این زمینه ضروری است و مایلیم در این زمینه صحبت کنیم.»

یک مقام مسئول در حوزه رسانه‌های نوین در آلمان هم معتقد است که مشکل اصلی در شبکه، نبود تعریفی برای تبلیغ سیاسی است. زیگفرید اشنایدر، مدیر دفتر مرکزی ایالتی بایرن در رسانه‌های نوین هم از سیاستمداران در آلمان خواسته است به جای اینکه تصمیم‌گیری در مورد محتوای سیاسی را به عهده توییتر و فیس بوک بگذارد، یک تعریف کلی و الزام‌آور برای تبلیغ سیاسی ارائه دهند.

توئیتر تبلیغات سیاسی را متوقف کرد
توییتر پیش‌تر اعلام کرده بود که از ۲۲ نوامبر قصد دارد از درآمد حاصل از هرگونه محتوا با تبلیغات سیاسی چشم‌پوشی کند و جلوی انتشار تبلیغات و آگهی‌هایی پرداخت‌شده برای نامزدها یا موضوع‌های سیاسی از سراسر جهان بر روی این پلتفرم را بگیرد.

جک دورسی، مدیر اجرایی توییتر در توییت‌هایی که درباره این تصمیم منتشر کرده است، می‌نویسد، "معتقدیم که دامنه‌ی پیام‌های سیاسی باید به دست آورده شود و نه خریداری". جک دورسی در استدلال برای جلوگیری از سوء‌استفاده از تأثیر تبلیغات سیاسی، به انتشار "اطلاعات گمراه‌کننده راستی‌آزمایی‌نشده" و "دیپ فیک‌ها" که برای تولید یا تغییر محتوای ویدیویی به کار می‌روند، اشاره کرد.

به این ترتیب توییتر با این اقدام آگاهانه راه خود را از سیاست‌های فیس‌ بوک در زمینه تبلیغات جدا کرد.

گوگل تبلیغات سیاسی را محدود کرد
پس از توقف تبلیغات سیاسی در توییتر، گوگل هم روز پنجشنبه ۲۱ نوامبر از موضع جدید خود در مورد سخت‌گیری با تبلیغات سیاسی از محدود کردن امکان قرارگرفتن هدفمند تبلیغات انتخاباتی خبر داد.

به این ترتیب در نمایش تبلیغات سیاسی و هدف‌گیری مخاطبان این تبلیغات، ویژگی‌های گروه‌های گوناگون کاربران را مانند، سن، جنسیت و کد پستی محل اقامت در نظر خواهد گرفت. گوگل همچنین تأکید کرده است، انتشار اطلاعات اشتباه در هر تبلیغی بر خلاف مقررات این پلتفرم است که تبلیغات سیاسی هم از این قاعده مستثنی نیست. برای نمونه در این دسته، ویدیوهای دست‌کاری شده یا دیپ فیک را هم می‌توان جای داد.

به این ترتیب گوگل، ویدیوهای دیپ فیک، ادعاهای آماری غلط یا هرگونه تبلیغ دیگری که اعتماد مردم و انتخابات و دموکراسی را تحت تأثیر قرار دهند، محدود و ممنوع می‌کند.

با این اقدام، گوگل هم نسبت به فیس بوک، موضع محکم‌تری در زمینه محتوای صحیح تبلیغات پیش گرفته است.

تبلیغات سیاسی و رفتار با اطلاعات غلط در
فیسبوک
فیس‌ بوک در ازای پرداخت، هرگونه تبلیغ سیاسی را صرف‌نظر از درست یا اشتباه بودن آن، منتشر می‌کند. این کنسرن اساسا دغدغه چک کردن فکت‌ها یا راستی‌آزمایی تبلیغات با محتوای سیاسی را ندارد. از سوی دیگر فیس‌ بوک تصمیم گرفته است در صورت انتشار اطلاعات غلط یا گمراه‌کننده از سوی سیاستمداران دست به اقدامی نزند. این خبر بحث‌های فراوانی را در آمریکا دامن زد.

مارک زاکربرگ، حذف و تصحیح‌ " اطلاعات غلط " در تبلیغات سیاسی را بسته به "متن" دانسته بود. او با حضور در مجلس نمایندگان آمریکا در جلسه‌ای که در آن از جمله در مورد انتشار اطلاعات غلط در تبلیغات سیاسی صحبت شد، تأکید کرد سیاستمداران در فیس‌ بوک از حق آزادی بیان برخوردارند. زاکربرگ معتقد است در یک دموکراسی، شرکت‌های خصوصی نباید سیاستمداران را سانسور کنند. او همچنین می‌گوید، شبکه‌های آنلاین نباید در این باره که چه چیز درست و چه نادرست است، تصمیم‌گیری کنند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد