درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 29 اردیبهشت 1401 - 06:00   

رونمایی از کتاب "روابط عمومی و رسانه ، دوست یا دشمن" در جشن ملی روز روابط عمومی

  رونمایی از کتاب "روابط عمومی و رسانه ، دوست یا دشمن" در جشن ملی روز روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی

  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی


ادامه ادامه مطلب دو

عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد

  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد


ادامه ادامه مطلب سه

ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها

  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دکتر عاملی: روابط عمومی متاورس، عرصه حضور سه بعدی، محسوس، هویت‌دار، هویت بخش، غیر مرکزی، منعطف برای تغییر همراه با مشارکت همگانی در فضای دوم است
  نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی» از منظر تصویر
  حقوق شهروندی باید به یک گفتمان و مطالبه عمومی تبدیل شود.
  تقدیر از خدمات و زحمات روابط عمومی و امورفرهنگی شهرداری و شورای اسلامی شهرنشتارود
  نماهنگ شادروان استاد پیشکسوت روابط‌عمومی قربانعلی پورمرادیان
  انتصاب، سرپرست روابط‌عمومی شهرداری زنجان
  رونمایی از کتاب "روابط عمومی و رسانه ، دوست یا دشمن" در جشن ملی روز روابط عمومی
  مدیران سازمان‌ها و شرکت‌ها بهترین حامیان روابط‌عمومی ها هستند
  پیشکسوتان و فعالان عرصه روابط‌عمومی تقدیر شدند
  زبان گویای مردم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40854صفحه نخست » رادیو روابط عمومیسه شنبه، 23 شهریور 1400 - 08:15
چگونه روابط‌عمومی می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟
یک برنامه روابط عمومی پایدار به ایجاد آگاهی کلی از محصول، خدمات یا برند شما کمک خواهد کرد و هر گونه تلاش مستقیم و بازاریابی و تبلیغات را تکمیل می کند. این دید همچنین سبب می شود که کسب و کار شما بیشتر و بیشتر از آنچه که ممکن است دیده شود.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی می تواند مشروعیت کسب و کار را فراهم کند، و برای کسب و کار کوچک که ممکن است آگاهی از نام تجاری زیادی نداشته باشد، بسیار مهم است.

یک کسب و کار جدید یا کوچک نیاز به گفتن دارد که آنها نه تنها وجود دارند، بلکه خدمات و محصولات مورد نیاز مصرف کنندگان را ارائه می دهند. حتی کسب و کارهای مبتکر باید به طور مداوم بازار و جذب مشتریان و مشتریان جدید را جذب کنند.

برخی از شرکت ها دارای بخش های بازاریابی یا سازمان های روابط عمومی برای انجام این کار هستند که ضروری است تا کسب و کار شما را به ارتفاعات جدید هدایت کند.

اجرای یک کسب و کار کوچک آسان نیست، مخصوصا وقتی که اعضای تیم شما از یک سو شمارش شوند. هنگامی که منابع محدود هستند، مهم است که یک طرح بازاریابی هدفمند و موثر داشته باشید تا اطمینان حاصل شود که بهترین استفاده را از زمان و بودجه محدود خود داشته باشید.

روابط عمومی یکی از سازگارترین راه ها برای ایجاد اعتبار برای کسب و کار شما و گسترش این کلمه به شیوه ای مقرون به صرفه است.

اگر طرفدار رسانه ای یا شخص ثالث یک شرکت، محصول یا سرویس را تأیید کند، این اعتبار را نشان می دهد که برای ساختن نام تجاری عالی است. یک مقاله مثبت، بررسی، پست وبلاگ یا تایید رسانه های اجتماعی، یک مزیت بزرگ برای تبلیغ در کانال های اجتماعی خود شرکت است تا کسب و کار قابل جستجو باشد.

همچنین لازم به ذکر است که PR یک رویکرد آهسته و پایدار است. انتظار نداشته باشید نتایج را یک شبه مشاهده کنید.

آگاهی از نام تجاری و شناسایی نام، طول می کشد، اما پایه محکمی برای کسب و کار شما در آینده ایجاد می کند؛ زیرا شما دارای بودجه ای بزرگتر برای بازاریابی، تبلیغات و غیره هستید. تنظیم 10٪ بودجه سالانه خود برای PR ضروری است.

یک برنامه روابط عمومی پایدار به ایجاد آگاهی کلی از محصول، خدمات یا برند شما کمک خواهد کرد و هر گونه تلاش مستقیم و بازاریابی و تبلیغات را تکمیل می کند. این دید همچنین سبب می شود که کسب و کار شما بیشتر و بیشتر از آنچه که ممکن است دیده شود.

یک مقاله در یک خبرخوان آنلاین، یک کلیپ پخش مستقیم در اینترنت یا یک نشریه مطبوعاتی که به نشریات آنلاین توزیع شده است - همه آنها لینکهای ورودی ارزشمند به وب سایت شما را فراهم می کنند که رتبه شما را در Google افزایش می دهد.

PR نیز برای خط پایین شما مناسب است. این بسیار ارزان تر از تبلیغات است و مزایای PR می تواند بسیار بیشتر از مزایای تبلیغات باشد.

قرار گرفتن در یک رسانه خوب می تواند منجر به افزایش چشمگیر فروش و رشد عظیم شود و چون بسیاری از شرکت های کوچک دارای یک داستان منحصر به فرد هستند، آنها برای رسانه ها جالب هستند.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور


  روز روابط عمومی بر جامعه روابط عمومی کشور گرامی باد


  بازنشر/ سایه روشن های روابط عمومی ایران در گفتگو با استاد کاظم متولی


  بیانیه انجمن روابط‌عمومی ایران به مناسبت ۲۷ اردیبهشت، "روز و هفته روابط‌عمومی"


  نگاهی گذرا به نامگذاری روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی


  ارتباطات جهان‌گستر و روابط‌عمومی‌های ارتباط گر


  بسته پیشنهادی اعتلای روابط‌عمومی در ایران


  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی


  روز جهانی ارتباطات دوربرد و جامعه اطلاعاتی


  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»