درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 17 آذر 1401 - 09:59   

فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد

  فراخوان مقاله و ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران منتشر شد


ادامه ادامه مطلب یک

 ایلان ماسک: اپل تبلیغات خود در توییتر را از سر گرفته است

   ایلان ماسک: اپل تبلیغات خود در توییتر را از سر گرفته است


ادامه ادامه مطلب دو

مهلت ده روزه مرکز ملی فضای مجازی به شرکت متا

  مهلت ده روزه مرکز ملی فضای مجازی به شرکت متا


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد

  فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مهلت ده روزه مرکز ملی فضای مجازی به شرکت متا
   ایلان ماسک: اپل تبلیغات خود در توییتر را از سر گرفته است
  چطور از اضطراب به نفع خود استفاده کنیم؟
  راستی‌آزمایی تصاویر با ابزارهای رایگان اینترنتی
  مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی: روابط عمومی‌ها وکیل مدافع و مدعی العموم دستگاه‌ها هستند
  رسانه‌های نوین و آشکار کردن امر پنهان
  با اختصاص ۷۰درصد فضاهای تبلیغاتی شهر تهران؛ پایتخت به رنگ "ایران‌ما" درآمد
  برگزاری دوره شناخت افکار عمومی ویژه روابط‌عمومی ها به میزبانی جهاددانشگاهی استان کرمان
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی جشنواره فیلم مقاومت
  سرپرست دفتر ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری منصوب شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40854صفحه نخست » رادیو روابط عمومیسه شنبه، 23 شهریور 1400 - 08:15
چگونه روابط‌عمومی می تواند به کسب و کار کوچک شما کمک کند؟
یک برنامه روابط عمومی پایدار به ایجاد آگاهی کلی از محصول، خدمات یا برند شما کمک خواهد کرد و هر گونه تلاش مستقیم و بازاریابی و تبلیغات را تکمیل می کند. این دید همچنین سبب می شود که کسب و کار شما بیشتر و بیشتر از آنچه که ممکن است دیده شود.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی می تواند مشروعیت کسب و کار را فراهم کند، و برای کسب و کار کوچک که ممکن است آگاهی از نام تجاری زیادی نداشته باشد، بسیار مهم است.

یک کسب و کار جدید یا کوچک نیاز به گفتن دارد که آنها نه تنها وجود دارند، بلکه خدمات و محصولات مورد نیاز مصرف کنندگان را ارائه می دهند. حتی کسب و کارهای مبتکر باید به طور مداوم بازار و جذب مشتریان و مشتریان جدید را جذب کنند.

برخی از شرکت ها دارای بخش های بازاریابی یا سازمان های روابط عمومی برای انجام این کار هستند که ضروری است تا کسب و کار شما را به ارتفاعات جدید هدایت کند.

اجرای یک کسب و کار کوچک آسان نیست، مخصوصا وقتی که اعضای تیم شما از یک سو شمارش شوند. هنگامی که منابع محدود هستند، مهم است که یک طرح بازاریابی هدفمند و موثر داشته باشید تا اطمینان حاصل شود که بهترین استفاده را از زمان و بودجه محدود خود داشته باشید.

روابط عمومی یکی از سازگارترین راه ها برای ایجاد اعتبار برای کسب و کار شما و گسترش این کلمه به شیوه ای مقرون به صرفه است.

اگر طرفدار رسانه ای یا شخص ثالث یک شرکت، محصول یا سرویس را تأیید کند، این اعتبار را نشان می دهد که برای ساختن نام تجاری عالی است. یک مقاله مثبت، بررسی، پست وبلاگ یا تایید رسانه های اجتماعی، یک مزیت بزرگ برای تبلیغ در کانال های اجتماعی خود شرکت است تا کسب و کار قابل جستجو باشد.

همچنین لازم به ذکر است که PR یک رویکرد آهسته و پایدار است. انتظار نداشته باشید نتایج را یک شبه مشاهده کنید.

آگاهی از نام تجاری و شناسایی نام، طول می کشد، اما پایه محکمی برای کسب و کار شما در آینده ایجاد می کند؛ زیرا شما دارای بودجه ای بزرگتر برای بازاریابی، تبلیغات و غیره هستید. تنظیم 10٪ بودجه سالانه خود برای PR ضروری است.

یک برنامه روابط عمومی پایدار به ایجاد آگاهی کلی از محصول، خدمات یا برند شما کمک خواهد کرد و هر گونه تلاش مستقیم و بازاریابی و تبلیغات را تکمیل می کند. این دید همچنین سبب می شود که کسب و کار شما بیشتر و بیشتر از آنچه که ممکن است دیده شود.

یک مقاله در یک خبرخوان آنلاین، یک کلیپ پخش مستقیم در اینترنت یا یک نشریه مطبوعاتی که به نشریات آنلاین توزیع شده است - همه آنها لینکهای ورودی ارزشمند به وب سایت شما را فراهم می کنند که رتبه شما را در Google افزایش می دهد.

PR نیز برای خط پایین شما مناسب است. این بسیار ارزان تر از تبلیغات است و مزایای PR می تواند بسیار بیشتر از مزایای تبلیغات باشد.

قرار گرفتن در یک رسانه خوب می تواند منجر به افزایش چشمگیر فروش و رشد عظیم شود و چون بسیاری از شرکت های کوچک دارای یک داستان منحصر به فرد هستند، آنها برای رسانه ها جالب هستند.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برگزاری دوره شناخت افکار عمومی ویژه روابط‌عمومی ها به میزبانی جهاددانشگاهی استان کرمان


  ChatGPT


  سرپرست دفتر ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری منصوب شد


  راستی‌آزمایی تصاویر با ابزارهای رایگان اینترنتی


  مدیرکل روابط‌عمومی سازمان راهداری عنوان کرد؛ شوراهای استانی اطلاع رسانی فرصتی برای پرداختن به جایگاه رانندگان


  آقای صداوسیما! سرکوب چین را سانسور نکنید


  مسئول جدید روابط‌عمومی شهرداری مسجدسلیمان معرفی شد


  رسانه‌های نوین و آشکار کردن امر پنهان


  پیامدهای شتابزدگی در کنترل بحران


  مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی: روابط عمومی‌ها وکیل مدافع و مدعی العموم دستگاه‌ها هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد