درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 15:21   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40705صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 14 آبان 1398 - 08:19
تاکید معاون وزیر نفت بر ضرورت تقویت نقش حاکمیتی روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: روابط عمومی با توجه به نقش مهم و تاثیرگذار خود می‌تواند در مسیر توسعه و تعالی صنعت پتروشیمی ایران نقش آفرین باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: روابط عمومی با توجه به نقش مهم و تاثیرگذار خود می‌تواند در مسیر توسعه و تعالی صنعت پتروشیمی ایران نقش آفرین باشد.

به گزارش شارا به نقل از شرکت ملی صنایع پتروشیمی، آیین تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور بهزاد محمدی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد این شرکت امروز (دوشنبه، 13 آبان‌ماه) برگزار شد.


وی در این آیین، با تأکید بر نقش مهم روابط عمومی در روند توسعه صنعت پتروشیمی تصریح کرد: روابط عمومی رخ و چهره سازمان است و باید به نقش و فعالیت‌های ارزنده و تاثیرگذار این واحد توجه ویژه شود.


مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با قدردانی از زحمات رضا خلج، رئیس پیشین روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: وی از همکاران پرتلاش در طول حضور اینجانب در این شرکت بودند و تغییر آقای خلج نیز با توجه به ابلاغیه وزارت نفت مبنی برعدم تصدی‌گری یک پست بیش از چهارسال انجام شد.


محمدی افزود: هرچه روابط عمومی به بدنه سازمان نزدیک‌تر باشد، پویایی و رشد مجموعه نیز با روندی پرشتاب‌تر محقق خواهد شد و باید بر این نکته تأکید کرد که روابط عمومی بطن سازمان است.


وی ادامه داد: برگزاری موفق سیزدهمین نمایشگاه ایران پلاست تجربه بسیار ارزنده‌ای بود و روابط عمومی موفق باید در همه عرصه‌ها چه در داخل سازمان و چه در بیرون از سازمان حضور جدی داشته باشد و با توجه به سرعت تحولات مختلف درسطح جهان ضرورت دارد روابط عمومی با استفاده و بهره‌گیری از فناوری‌های روزآمد جهان فعالیت کند.


معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی، همکاری هم‌افزا و مثبت کارکنان را یکی دیگر از راهکارهای موفقیت یک سازمان برشمرد و عنوان کرد: رشد و تعالی سازمان در سایه هکاری و تفاهم میان ارکان مختلف محقق خواهد شد.


ضرورت تقویت نقش حاکمیتی روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی
ایوب بنوی، سرپرست روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز در این مراسم با تشکر از حسن اعتماد معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی در انتصاب خود تصریح کرد: آقای خلج از دوستان و همکاران قدیمی من در صنعت نفت است که اقدام‌ها و تلاش های بسیار خوبی را در دوران حضور خود در روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی رقم زده و امید است در دوره جدید نیز بتوانیم با حمایت‌های مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و دیگر همکاران این روند را تداوم بخشیم.

 

وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد دستاوردهای صنعت پتروشیمی را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی به نحو فراگیری اطلاع‌رسانی و معرفی کنیم تا فعالیت‌های مهمی که در این صنعت در حال انجام است سبب تقویت جایگاه کشور در این صنعت عظیم شود.


بنوی از ارائه سند جامع روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و یادآور شد: طراحی و تدوین برنامه راهبردی روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در چارچوب سندی جامع و کارآمد در دستور کار قرار می‌گیرد که در این سند مجموعه رویکردها و برنامه‌های نوین روابط عمومی در حوزه‌های مختلف تبلیغات، انتشارات، ارتباطات، امور نمایشگاهی و سمعی و بصری و همچنین حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی متناسب با راهبردها و ماموریت‌های شرکت ملی صنایع پتروشیمی تدوین می‌شود.


سرپرست روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر نقش مهم روابط عمومی‌ها، هلدینگ‌ها و شرکت‌های پتروشیمی در پیشبرد اهداف صنعت پتروشیمی گفت: باید روابط میان هلدینگ‌ها و این شرکت‌ها با شرکت ملی صنایع پتروشیمی تقویت و مطابق یک برنامه هدفمند شود و افزایش یابد که این مهم با همکاری مطلوب و هم‌افزایی روابط عمومی‌ها محقق خواهد شد.


بنوی اظهار امیدواری کرد که با به‌کارگیری روش‌ها و رویکردهای نوین در این بخش، همکاری میان واحدهای مختلف در درون سازمان و همچنین ارتباط مجموعه صنایع پتروشیمی با نهادهای برون‌سازمانی به نحو مطلوبی بهبود یابد و تقویت شود.


نقش مهم روابط عمومی در همکاری و انسجام یکپارچه صنعت پتروشیمی
رضا خلج نیز در این آیین حضور ایوب بنوی در صنعت ارزش آفرین پتروشیمی و شرکت ملی صنایع پتروشیمی را خوشامد گفت و از برخی وقایع و رویدادهای مهم در دوره فعالیت خود در روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی یاد کرد.


وی افزود: روند خصوصی‌سازی در صنعت پتروشیمی ما را با یک پدیده جدید غیر قابل پیش بینی رو به‌رو کرد که به سبب این امر شرکت ملی صنایع پتروشیمی توانست با نقش حاکمیتی و با تکیه بر تجربه‌های بیش از نیم قرن خود، زمینه‌ای از همکاری و انسجام یکپارچه در صنعت پتروشیمی ایجاد کند و در راستای نقش حاکمیتی و وظایف جدید شرکت ملی صنایع پتروشیمی، روابط عمومی نیز همگام با ارکان سیاست گذار و راهبردهای نوین، درصدد ایجاد و انطباق دوسویه و تعامل‌گرانه در برون سازمان و ذی‌نفعان کرد.
 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


  رزومه خلاقانه‌ای که به شغل دلخواه در گوگل انجامید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد