درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 03:37   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40672صفحه نخست » مقالات روابط عمومییکشنبه، 12 آبان 1398 - 08:18
چهار روش برای جلوگیری از فاجعه روابط عمومی
اگر تنها یک مهارت بسیار مهم برای متخصصین روابط عمومی لازم باشد، آن هنر تسلط بر فاجعه روابط عمومی است. مواجه با آنها برای افرادی که در این صنعت فعالیت می کنند، اجتناب ناپذیر است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| اگر تنها یک مهارت بسیار مهم برای متخصصین روابط عمومی لازم باشد، آن هنر تسلط بر فاجعه روابط عمومی است. مواجه با آنها برای افرادی که در این صنعت فعالیت می کنند، اجتناب ناپذیر است. با این حال، برخی از متخصصین روابط عمومی، مدیریت آن را بسیار آسان کرده اند. ما چهار راه برای جلوگیری از این فجایع را جمع آوری کرده ایم یا حداقل راه حل هایی که شما به کار خواهید برد را پیش بینی کرده ایم، بدون اینکه مطلبی جا بیاندازیم:

۱. ایجاد یک نام تجاری قوی
ارزش برند یعنی احساس مثبتی که سازمان شما را احاطه کرده است؛ می تواند به یک بحران احتمالی کمک کند.


یکی از راه های مؤثر برای ساخت نام تجاری، پیگیری پیام های مثبت در همه رسانه ها و تبدیل آن پیام ها به داستان های تأثیرگذار رسانه ای است. از آنجا که اطلاعات از قبل وجود دارد، از آن به نفع شرکت خود استفاده کنید.


تجزیه و تحلیل و ترویج پیام های مثبت همچنین می تواند دید بهتری از روش های ادامه تمرین ارایه دهد. انجام این کار به ایجاد روشی مناسب برای جلوگیری از فجایع روابط عمومی نیز کمک خواهد کرد.

همچنین با کاربران آنلاین که انواع مختلفی از موارد ذکر شده در رسانه های اجتماعی را به اشتراک می گذارند، تعامل و ارتباط داشته باشید. موارد مثبت عالی هستند، اما پاسخ مناسب به موارد منفی یک راه عالی برای خاموش کردن وضعیتی است که می تواند پتانسیل تبدیل به یک فاجعه روابط عمومی را داشته باشد.

۲. در پیام رسانی خود سریع و مختصر باشید
همانطور که قبلاً بحث کردیم، سازمان شما می تواند از رسانه ها، پیام های مثبت یا تماس های منفی دریافت کند. در هر صورت، سریع پاسخ دهید و مطمئن شوید که پاسخ شما متناسب با شخص و تجربه وی صورت گرفته است.


داشتن شخصیتی مهربان و سخاوتمندانه می تواند در دنیای روابط عمومی مسیری طولانی طی کند.

۳. برنامه ریزی برای هر سناریوی ممکن
روابط عمومی، ایجاد استراتژی برای انواع سناریوهای ممکن است. اگر هتل دار هستید و قصد دارید اتاق ها را نوسازی کنید، تغییرات ساخت و ساز یا بوی رنگ را در نظر بگیرید و اگر به دنبال انتشار یک آرم جدید برای یک تیم ورزشی حرفه ای هستید، در مورد پاسخ های احتمالی این تغییر در رسانه ها فکر کنید.


حقیقت این است هنگامی که تغییر ایجاد شد؛ نظرات بسیاری وجود خواهد داشت که به روش های مختلفی قابل اشتراک است. این که آیا نظرات از طریق واکنش های حضوری یا آنلاین به اشتراک گذاشته می شوند، تشریح پاسخ سؤالات احتمالی که ممکن است با آنها روبرو شوید، راهی مناسب برای آماده شدن در هنگام شروع سؤالات است. اگر در زمان دشوار ارایه سناریوهای احتمالی هستید، در نظر بگیرید تا پاسخ های انتقادی که رقبای شما مطرح می کنند را جمع کنید.

۴. اعتبار آنلاین خود را کنترل کنید
۲۰ سال طول می کشد تا یک شهرت ایجاد شود و پنج دقیقه برای خراب کردن آن لازم است. اگر به این موضوع فکر کنید؛ کارهای دیگری را انجام خواهید داد.


وارن بافت هنگامی که این نقل قول را بیان می کند، به اصلی ترین نکته درباره حفظ اعتبار آنلاین اشاره می کند، پیشرفت های دیجیتالی جهان امروز، این امکان را به افراد می دهد که به سرعت در مورد سازمان شما بنویسند و در یک لحظه با هزاران نفر به اشتراک بگذارند.


نظارت بر رسانه ها ضروری است تا سازمان ها با چشم تیزبین بر روابط و اعتبار رسانه ای خود نظارت کنند.

منبع: https://www.publicrelationstoday.com
نویسنده: پریسیلا اوزوریو

مترجم: مریم میرعبدالحق
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد