درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 23:28   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40667صفحه نخست » مقالات روابط عمومیشنبه، 11 آبان 1398 - 08:01
آیا استرس روابط عمومی به سلامت روان شما آسیب می رساند؟ ۳ مطالعه موردی
حرفه ای بودن در روابط عمومی بار دیگر به عنوان یکی از پر استرس ترین شغل ها رتبه بندی شده است. به همین دلیل، ضروری است که این صنعت بویژه آژانس ها، تغییراتی را ایجاد کنند تا اطمینان حاصل شود که آنها در بهبود سطح استرس کارکنان و متعاقب آن درمورد سلامت روان کمک می کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| حرفه ای بودن در روابط عمومی بار دیگر به عنوان یکی از پر استرس ترین شغل ها رتبه بندی شده است. به همین دلیل، ضروری است که این صنعت بویژه آژانس ها، تغییراتی را ایجاد کنند تا اطمینان حاصل شود که آنها در بهبود سطح استرس کارکنان و متعاقب آن درمورد سلامت روان کمک می کنند.


در هات وایر، ما متعهد هستیم که یک تغییر فرهنگی در مشاغل خود ایجاد کنیم تا یک محیط باز را ایجاد کنیم و تفاوت های مردم را بررسی کنیم. ما کارمندان خود را تشویق می کنیم نسبت به سلامت روان و سایر چالش های شخصی که ممکن است تجربه کنند، صریح باشند و ما به افراد خود برنامه های حرفه ای ارایه می دهیم تا به پشتیبانی های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.


به افتخار روز جهانی سلامت روانی 2019، مردم از تمام دفاتر جهانی ما نمونه هایی از چالش های شخصی را که تجربه کرده اند به اشتراک گذاشتند و امروز ما مفتخریم که این داستان ها را به اشتراک بگذاریم:

فکر نمی کنی من دختر هستم ... دختری که همه چیز را دارد؟
آیا استرس روابط عمومی به سلامت روان شما آسیب می رساند؟ ۳ مطالعه موردی صحنه افتتاح پری دریایی کوچک را یادآوری می کند؟ کسی که آریل (سرخپوش دیگری!) سؤال می کند، "فکر نمی کنید من دختر هستم ... دختری که همه چیز را دارد؟"


فکر می کنم من دختر هستم ... دختری که همه چیز را دارد؟ " شغلی شگفت انگیز که یک شرکت در سطح جهانی را به عهده دارد، دو دختر که من آنها را دوست دارم، دوستان و خانواده ای که مرا دوست دارند و از من حمایت می کنند و احساس موفقیت از همه آنچه که من طی این سالها ساخته ام. با این حال موارد بی شماری در داستان من وجود دارد.


همه اینها پیش از این اتفاق افتاده بود که فهمیدم چه خبر است. کم آورده بودم، بسیار کم. من خسته شده بودم و مجبور بودم خودم را مجبور کنم تا هر روز از رختخواب بیرون بیایم. نمی توانستم صبر کنم تا به خانه برگردم و دوباره به خواب بروم. در همان زمان، من در خاموش کردن مغز خود مشکل داشتم و به نظر می رسید همه چیز به صورت منفی بزرگنمایی می شد.


نمی توانستم تمرکز کنم و به سختی تصمیم می گرفتم اما مجبور بودم هر روز در محل کار نشان دهم که همه چیز به خوبی پیش می رود. عصبانی و افسرده بودم. یک روز تصمیم گرفتم داستان خود را در محل کار به اشتراک بگذارم و متوجه شدم که من تنها نیستم. بله این همان لحظه ای بود که می توانستم تمام آنچه که هستم را به کار گیرم...


همچنین یاد گرفتم که چگونه به خودم اهمیت دهم. از نظر روحی و جسمی نیز سالم‌ باشم. هیچ طلسم جادویی برای تغییر روشی که احساس می کنید وجود ندارد. اگر دچار افسردگی یا اضطراب هستید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که به پزشک مراجعه کنید.


خواب کافی، خوب غذا خوردن، نوشیدن آب زیاد و ورزش، همه اینها برای سلامت روان مهم هستند. من خودم را بررسی می کنم و مطمئن می شوم که در مورد هیچکدام از این موارد تنبلی نمی کنم.


من همچنین سپاسگزاری را تمرین می کنم. به نظر احمقانه است اما کمک می کند. بهت قول می دم. من هر روز وقت می گذارم تا در مورد چیزهایی که از آنها سپاسگزار هستم بازگو کنم و این یک مشت "حرف اضافه" نیست بلکه یک علم است.


قدردانی؛ احساسات سمی ناشی از حسادت و ناراحتی گرفته تا ناامیدی و پشیمانی را کاهش می دهد. تحقیقات تأیید می کنند که قدردانی باعث افزایش شادی و کاهش افسردگی می شود. بنابراین، با این وجود سپاسگزارم که فرصتی برای به اشتراک گذاشتن داستانم و بنا بر این کل خودم داشتم. (باربارا بیت، شرکت گلوبال سئو، سان فرانسیسکو)

بنابراین، من را دیوانه بنام زیرا من در شرکت خوبی هستم
آیا استرس روابط عمومی به سلامت روان شما آسیب می رساند؟: به دفعات شنیده ام که کانی وست کلمه "دیوانه" را توصیف کرده است، اما من تقریباً با هر عملی که انجام داده ام، طنین انداز شده ام. وقتی او در سال ۲۰۰۹ با قطع شدن تیلور سویفت روی صحنه رفت، من کاملاً تصور می کردم دقیقاً همان کار را انجام دادم، انتظار دارم که برچسب "دیوانه" دنبال شود.


مانند کانی، من اختلال دوقطبی دارم که به عنوان دوره های شیدایی شدید یا افسردگی طبقه بندی می شود. اگر یک روز با النگو ظاهر شوم؟ دو قطبی است. وقتی که تا ۳ صبح کار می کنم؟ دو قطبی است. خال کوبی روی مچ دست چپ من که قصد دارم برداشته شود؟ دو قطبی است.


وقتی خودتان نمی دانید چه شخصیت سختی دارید، خودتان را وادار به کار می کنید. اما من راحت می دانم که در زمان هرج و مرج، زیبایی و امکان وجود دارد که دیگران مانند من به نفع خودشان استفاده کنند. تد ترنر، سی ان ان را تأسیس کرد و چرخه خبری "همیشه روشن" را که امروز می شناسیم ایجاد کرد...


و ماریا کری هنوز هم برای هفته ها رکورد شماره ۱ را در بیلبورد هات ۱۰۰ نگه داشته است. فکر می کند احتمالاً اختلال دو قطبی دارد اما به طور رسمی تشخیص داده نشده است. حتی استیو جابز گفت، "... در حالی که ممکن است برخی او را دیوانه ببینند، ما نبوغ می بینیم، زیرا کسانی که به اندازه کافی دیوانه هستند فکر می کنند که می توانند جهان را تغییر دهند و کسانی هستند که انجام می دهند."


بنابراین، من را دیوانه بنام زیرا من در شرکت خوبی هستم. من نمی توانم جهانی را بدون کمک این افراد تصور کنم. من عاشق نوشتن هستم و این سهمی است که مرا کامل می کند و هر روز به کارم می رسم. من فقط می توانم روی کلماتی که هنوز بیان نشده، آرزو کنم - این قدرت من است که به روشن شدن مسایل کمک می کند.(یاسمین فیلیپس) سرپرست ارشد، نیویورک.

من خودم را مدیون خود می دانم زیرا خوشبختی و شادی را برای خودم به ارمغان آورده ام
آیا استرس روابط عمومی به سلامت روان شما آسیب می رساند؟ من خوشحال هستم ... شما می دانید که این سه کلمه چقدر می توانند سخت باشند؟ از خودتان این سؤال را بپرسید: خوشحال هستید؟ خوب، هشدار اسپویلر، می توانم به شما بگویم که من کاملاً خوشحالم و احساس خوبی دارم که آن را با صدای بلند بیان می کنم!

 

اخبار جدید: رسیدن به اینجا کار آسانی نیست! در سن ۱۸ سالگی زندگی من چرخشی غیر منتظره ای داشت. من توسط والدین شگفت انگیز و دوست داشتنی بزرگ شده ام و توسط خواهری بزرگتری که عمیقاً دوستش دارم محاصره شده ام. زندگی آسان، ساده بود ... همه رنگین کمان ها و پروانه ها. اما بعد از ظهر شنبه نوامبر، وقتی پدرم در یک سانحه وحشتناک درگذشت اوضاع به طور وحشتناکی تغییر کرد.


من فقط دو ماه بود که به کالج رفته بودم تا زندگی جدیدی را تجربه کنم و خیلی سریع بعد از این دنیای من در حال فروپاشی بود. مرد موردعلاقه من در جهان از بین رفته بود که من به او بیشترین نیاز را داشتم. در این مرحله شما باید دو راه را طی کنید: یکی سقوط و دیگری مسیر شادی.

 

تصمیم گرفتم راه دوم را انتخاب کنم. بله، پدر من دیگر با من نبود - هیچ تغییری در آن وجود نداشت. اما او همیشه در هر مرحله از من زندگی خواهد بود. او خنده دارترین و دوست داشتنی ترین شخصی بود که تا به حال با او ملاقات کرده بود. من مجبور شدم سریع رشد کنم و مردی باشم که امروز هستم، بدون اینکه او در کنار من باشد، مرا راهنمایی کند، به من گوش کند... اما می دانید چگونه؟ جسم او در کنارم نبود اما روح او همیشه مرا همراهی می کرد. من همیشه حضور او را احساس کرده ام و حتی امروز گاهی اوقات هنوز هم با او صحبت می کنم و وقتی نیاز به تصمیم گیری دارم با او روبرو می شوم. من فردی هستم که امروز به لطف او هستم.


پانزده سال بعد، من اکنون یک مرد ۳۳ ساله موفق و خوشحال هستم که بهترین زندگی خود را می گذرانم، به همراه شریک زندگی ام که بیش از هر چیزی در جهان دوستش دارم، در رقص و آواز در موزیک، انجام کارهایی که دوست دارم و لذت بردن از هر لحظه از زندگی، او در کنارم هست.


و هر روز در محل کار، خودم را مدیون خود می دانم به خاطر خوشبختی که برای خود به ارمغان آورده ام. از روز اول، شرکت Hotwire از من بسیار استقبال و مرا تحمل کرده است. هیچ کس برای قضاوت در اینجا نیست. آنها نه تنها عاشق دیدن تفاوت های مردم هستند بلکه آنها را پرورش می دهند. من خوشحالم که جزئی از خانواده هاتویایر هستم و حتی خوشحالم که یک متفکر بدون مرز هستم.


در مورد لحظات خوشحالی صحبت کنید! حضور در صحنه به سادگی یکی از بهترین احساسات جهان است. بله، من افتخار می کنم بله، من خیلی شوخی می کنم بله، من زندگی را به طور کامل زندگی می کنم اما خوشحال هستم و Hotwire به من اجازه می دهد که باشم. (سلت بوندو، مدیر روابط عمومی، پاریس)


منبع: https://www.publicrelationstoday.com
نویسنده: فیونا چیلکات

مترجم: مریم میرعبدالحق
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد