درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 - 23:18   

تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور

  تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور


ادامه ادامه مطلب یک

افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی

  افزایش انتظارات از روابط عمومی با توجه به گسترش بحران های زیست محیطی


ادامه ادامه مطلب دو

عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد

  عضو شورای اطلاع رسانی دولت: جایگاه روابط‌عمومی‌ها ارتقا یابد


ادامه ادامه مطلب سه

ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها

  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی عنصر اصلی تصمیم سازی در پیشگیری و مدیریت بحران‌ها
  روابط عمومی منفعل را به روابط عمومی فعال تبدیل کنیم
  آیین تکریم پیشکسوتان و روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی شهرستان آمل برگزار شد
  روابط عمومی ها با مردم‌داری عامل گسترش اعتماد بین شهروندان و مسئولان هستند
  گزارش برگزاری همایش مدیران روابط عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها در تهران
  عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون: روابط‌عمومی در تبیین اهداف سازمان و فرهنگ سازی برای کارکنان نقش کلیدی دارد.
  تقدیر از تلاشگران روابط عمومی محیط زیست یزد
  ظلم نابخشودنی در حق روابط‌عمومی‌ها
  مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد: ضرورت توجه ویژه در تخصیص اعتبار به مجموعه روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش
  ۴۰ روابط عمومی فعال مهریز تجلیل شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40625صفحه نخست » مقالات روابط عمومیدوشنبه، 6 آبان 1398 - 08:19
پنج افسانه درباره روابط عمومی
یک برنامه استراتژیک روابط عمومی خوب طراحی شده با الهام بخشیدن به آنها از طریق داستان گویی، خریداران فعال را تحت تأثیر قرار می دهد. همچنین می تواند مطالب مرتبطی را تولید کند که چشم اندازهای آگاهانه را بیشتر آموزش دهد زیرا آنها با خرید داستان هایی با ارزش بالا و با داستان هایی که پیام های خاصی راجع به ویژگی ها و مزایا اریه می دهند، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار قرار می دهند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بسیاری از مشاغل برای ایجاد چشم انداز و تبدیل آنها به مشتری از ترکیبی از بازاریابی ایمیل، تبلیغات، جستجوگرها، بازاریابی محتوا و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی استفاده می کنند.


روابط عمومی با ریشه در روابط و رویدادهای رسانه ای در کجای این تصویر قرار دارد؟


تصویر وقتی واضح تر می شود که ما به افسانه های متداول در مورد روابط عمومی برای شرکت های نوپا بپردازیم:


افسانه1: یک محصول نوآورانه، روابط عمومی خود را تولید می کند.
در حال حاضر من محصولات جدید یا گروههای جدیدی را دیدم که به وضوح توانستند توجه رسانه ها را بدون کمک روابط عمومی خارجی (شرکت یا آژانس روابط عمومی) جلب کنند و در صنعت ما کاملاً مشهور است که پوشش رسانه ای اغلب پوشش رسانه ای بیشتری را ایجاد می کند.


یک استراتژی هوشمند روابط عمومی، پشتوانه ای از تاکتیک های محکم و اجرای حرفه ای، پتانسیل یک محصول متوسط را به حداکثر خواهد رساند و به نمودار موفقیت بلند مدت کمک می کند.

افسانه2: روابط عمومی بزرگ می تواند بر یک محصول یا خدمات متوسط غلبه کند
 اعتبار پوشش رسانه ای به دست آمده می تواند باعث شگفتی در هنگام اجرای خوب شود، اما اگر مشتریان فقط محصول را نمی خواهند، تقاضا را برطرف نمی کند. ما بخشی را درباره پوشش دستگاه تناسب اندام در نمایشگاه "امروز" قرار دادیم، نه یک بار، بلکه دو بار. اما هرگز واقعاً استقبال نشد، زیرا بازار به هم ریخته بود و مشکلات توزیع وجود داشت. برعکس، اگر مشتریان از طریق یک روابط عمومی مثبت فریب یک کالای نامناسب را خورده باشند، احساس سرخوردگی می کنند. این یک دستور العمل برای فاجعه شهرت است.

افسانه3: روابط عمومی فقط وقتی اخبار داشته باشید کار می کند
این بسیار عالی است که مشتریان اهمیت اخبار را درک می کنند، اما گاهی اوقات خیلی دست کم گرفته می شوند. اشکال دیگری از "اخبار" وجود دارد - مانند تولید یک محصول یا خدمت بزرگ جدید، نتایج تحقیق، یا نظرات قوی مدیرعامل در مورد روند صنعت. مسئولیت اجتماعی، اخبار خاص خود را ایجاد می کند. تمام اینها ابزارهای قدرتمندی برای ایجاد پوشش مثبت و دستیابی به مشتری هستند.

افسانه4: روابط عمومی امروزی بر بازاریابی تأثیر می گذارد
همزمان با شکوفا شدن بسترهای اجتماعی، بسیاری از شرکت ها به بازاریابی تأثیرگذار روی آورده اند. اما بسیاری از شرکت ها محبوبیت را با نفوذ اشتباه می گیرند. این دو می توانند با یکدیگر همزیستی داشته باشند، اما یکسان نیستند. تأثیر واقعی بر اعتبار و اهمیت آن متکی است.


توجه داشته باشید عوامل کلاهبرداری نیز وجود دارد؛ دنبال کنندگان جعلی، ربات ها و عوامل نفوذ به یک مشکل واقعی بخصوص در اینستاگرام تبدیل شده اند.

افسانه5: روابط عمومی تنها در مورد آگاهی در بالای قیف فروش قرار دارد
روابط عمومی در حقیقت نوعی آگاهی لازم برای ایجاد چشم اندازهای بالای قیف را به دنبال دارد. اما همچنین می تواند کارهای بیشتری انجام دهد.


یک برنامه استراتژیک روابط عمومی خوب طراحی شده با الهام بخشیدن به آنها از طریق داستان گویی، خریداران فعال را تحت تأثیر قرار می دهد.

 

همچنین می تواند مطالب مرتبطی را تولید کند که چشم اندازهای آگاهانه را بیشتر آموزش دهد زیرا آنها با خرید داستان هایی با ارزش بالا و با داستان هایی که پیام های خاصی راجع به ویژگی ها و مزایا اریه می دهند، اطلاعات ارزشمندی را در اختیار قرار می دهند.


یک برنامه قوی روابط عمومی در خلاء زنده نمی ماند. این برنامه باید با سایر مؤلفه های ترکیب بازاریابی یکپارچه شود تا چشم انداز ایجاد کند و آنها را به سمت قیف مشتری به سمت خرید و فراتر از آن سوق دهد.

نویسنده: دوروتی کرنشاو
مترجم: مریم میرعبدالحق

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز روابط عمومی/ تصویب 27 اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی در تقویم رسمی کشور


  روز روابط عمومی بر جامعه روابط عمومی کشور گرامی باد


  بازنشر/ سایه روشن های روابط عمومی ایران در گفتگو با استاد کاظم متولی


  روابط عمومی در خیریه ها، می بایست چه چیزهایی را در نظر بگیرند


  مردمداری از دیدگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی


  نخستین نشست رسمی که با کارکنان روابط‌عمومی بمناسبت روز روابط‌عمومی


  فعالیت روابط‌عمومی‌ها بر چه مداری می‌چرخد؟ ( ۲ از ۲ )


  هیأت رئیسه شورای روابط‌ عمومی‌های کردستان انتخاب شدند


  روابط عمومی‌های برتر شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک معرفی می‌شوند


  قابلیت های حوزه روابط‌عمومی را دست کم نگیریم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین «جشن ملی روابط‌عمومی»