درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 08:43   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه
  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی
  حمله و دفاع ظالمانه
  جادوی روابط‌عمومی
  روانشناسی رنگ‌ها و کاربرد آن در روابط‌عمومی
  بازی‌هایی برای ارتقای سطح سواد رسانه‌ای جوانان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40482صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیسه شنبه، 23 مهر 1398 - 10:36
23 میلیون کانادایی اخبار و نیازهای خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی پیگیری می‌کنند
مخاطبان و دنبال کنندگان شما از تکرار و روش های تکراری که در تمام صفحه های مربوط به کسب و کار ها در شبکه‌های اجتماعی استفاده می شوند، به سرعت دلسرد می شوند. به همین جهت لازم است که با یادگیری استراتژی های جدید، استفاده از امکانات نوین شبکه‌ های اجتماعی و بهره گیری از خلاقیت خود، صفحه کسب و کارتان را متمایز و به روز جلوه دهید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| وقتی صحبت از رسانه‌ها و یا شبکه های اجتماعی در کانادا می‌شود، آمار بسیار حیرت انگیز است. تقریبا 23 میلیون کانادایی از شبکه‌های اجتماعی برای برطرف ساختن نیازهای روزانه خود استفاده می‌کنند.

این آمارها و این بررسی برای صاحبان مشاغل چه معنی و مفهومی دارد؟
بر همین اساس رویال بانک کانادا با برگزاری دوره‌هایی به صورت مقاله و ویدیو اقدام به راهنمایی صاحبان مشاغل می‌کند تا آنان نیز بتوانند در شبکه‌های اجتماعی فعال باشند.

بر همین اساس فیس‌بوک با اختصاص 76% از آمار محبوب ترین شبکه اجتماعی در میان کانادایی‌ها شناخته د و مقام دوم متعلق به لینکدین است که با آمار 48% از مخاطبین در جایگاه دوم قرار می گیرد. سپس توئیتر و اینستاگرام هریک با 34% آمار و پینترس با 33% در رتبه های بعدی هستند.

لازم به توضیح است که رسانه هدهد کانادا با بهره گیری از نیروهای متخصص در این زمینه دارای قدرتمندترین شبکه های اجتماعی در بین فارسی زبانان کاناداست که با میانگین 220 هزار مخاطب در شبکه های اجتماعی کانادا رتبه نخست را به خود اختصاص داده. در این میان کسب و کارهای معروف و شناخته شده نیز مبحث تولید محتوا و نگهداری شبکه های اجتماعی خود را بصورت حرفه ای به این رسانه واگذار کرده اند.
 

حال در زیر چند راهنمایی ساده برای شما داریم:

ساخت پروفایل در شبکه‌های اجتماعی
پروفایل اولین مرجع اطلاع رسانی در شبکه‌های اجتماعی است و ساخت پروفایل مناسب یکی از نکات تاثیر گذار در دیجیتال مارکتینگ به شمار می آید. کاربران شبکه‌های اجتماعی توجه ویژه ای به پروفایل ها و بیوگرافی های موجود در صفحات دارند و عمدتا میزان توجه آن ها به صفحه ها، بستگی به ساخت و تنظیم یک پروفایل مناسب دارد.

 

نکاتی که در ادامه مطرح می شود منجر به بهینه سازی صفحه پروفایل شما در شبکه‌های اجتماعی می شود.
– ارائه اطلاعات خلاصه و در عین حال جامع در خصوص نحوه فعالیت و سوابق مثبت کسب و کار یا شخص صاحب پروفایل
– استفاده از عکس های واقعی جهت اعتماد سازی و ایجاد شناخت برای مخاطبان
– ارائه نکات مهم مربوط به کم و کیف تولید محتوا
– قرار دهی لینک وب سایت و یا سایر شبکه‌های اجتماعی مربوط به کسب و کار
– قرار دهی اطلاعات مربوط به برندها یا مراجعی که با آن ها همکاری می کنید


استفاده از منابع و محتوا های مناسب
دسترسی به منابع معتبر و تولید محتوا های مناسب، کلید موفقیت در دیجیتال مارکتینگ وابسته به شبکه‌های اجتماعی محسوب می شود. لازم است که میزان و نحوه فعالیت بازاریابی دیجیتال با توجه به دسترسی به منابع و امکان ایجاد محتوا های مناسب انتخاب شود. در صورتی که منابع شما محدود است و یا فرصت تولید محتوا در پلتفورم ها و شبکه‌های اجتماعی گوناگون را ندارید، به جای تکرار و پایین آوردن کیفیت محتوا ها، فعالیت خود را محدود و متمرکز کنید.

انتخاب یک یا دو شبکه اجتماعی متناسب با هدف و فعالیت مداوم در آن ها، علاوه بر حفظ ارزش هویتی یک کسب و کار، به جذب تعداد بالای مخاطبان در آن فضا و جلوگیری از متفرق شدن آن ها نیز کمک می کند. با این وجود انتخاب یکی از شبکه‌های اجتماعی و تمرکز بر فعالیت بازاریابی دیجیتال در آن، نیازمند بررسی و هدف سنجی دقیق می باشد و باید کاملا متناسب با نوع فعالیت و کسب و کار انجام شود.


حرکت همسو با پیشرفت های شبکه‌های اجتماعی
شبکه‌های اجتماعی و روش های بازاریابی دیجیتال با استفاده از این شبکه ها روز به روز در حال پیشرفت و به روز رسانی می باشد. یادگیری استراتژی ها و روش های جدید دیجیتال مارکتینگ در این شبکه ها لازمه موفقیت شما در این عرصه است. تغییرات و امکانات جدید را بررسی کنید و همگام با این تغییرات، برنامه های بازاریابی خود را به روز رسانی کنید تا علاوه بر بهبود بازدهی فعالیت ها، به عنوان یک کاربر حرفه ای در شبکه‌های اجتماعی مطرح شوید.

علاوه بر آن باید توجه کنید که مخاطبان و دنبال کنندگان شما از تکرار و روش های تکراری که در تمام صفحه های مربوط به کسب و کار ها در شبکه‌های اجتماعی استفاده می شوند، به سرعت دلسرد می شوند. به همین جهت لازم است که با یادگیری استراتژی های جدید، استفاده از امکانات نوین شبکه‌ های اجتماعی و بهره گیری از خلاقیت خود، صفحه کسب و کارتان را متمایز و به روز جلوه دهید.

منبع: بانک مشاغل کانادا

اکتبر 14, 2019

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  راز رهبری مؤثر: الهام بخشیدن، توانمندسازی و ایجاد ارزش


  مرگ آهسته خلاقیت در عکاسی مدرن


  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جادوی روابط‌عمومی


  روانشناسی رنگ‌ها و کاربرد آن در روابط‌عمومی


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  بازی‌هایی برای ارتقای سطح سواد رسانه‌ای جوانان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد