درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 09:02   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40480صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعییکشنبه، 5 اردیبهشت 1400 - 08:26
اکنون زمان سرمایه گذاری است: 2 نکته برای نشان دادن ارزش رسانه های اجتماعی
نویسنده: برایان پیتمن - وقتی رسانه های اجتماعی درگیر شما می شوند، مخاطبان شما اکنون وارد مرحله توجه شده اند. اگر آنها روی پیوند کلیک کنند یا یک ویدیو را تماشا کنند، به این معناست که آنها برای پیشبرد نتایج اقدام می کنند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا دو دیدگاه وجود دارد که به شما کمک می کند تأثیرگذاری خود را به نمایش بگذارید:


با سطوح مختلف مدیریتی خود صحبت کنید


کارمن کالینز، مدیر ارشد رسانه‌های اجتماعی سیسکو و مدیر برند استعدادهای درخشان در این باره می گوید: "متناسب کردن داده ها برای ذینفعان شما درست مثل این است که شما محتوا را برای مخاطبان خود متناسب کنید."


تحت تاثیر این کار قرار نگیرید و غرق در آن نشوید. بلکه بدانید چه کسی چه چیزی می خواهد.


کالینز می گوید: "یک شخص بزرگ در یک سازمان یا یک شرکت "به ده ها هزار دیدگاه نیاز دارد، بنابراین شما می توانید نکات برجسته را دنبال کنید. مدیر یک تیم به پنج هزار دیدگاه نیاز دارد، بنابراین شما می توانید دسترسی و تعامل را اضافه کنید و تیم اجتماعی شما به "جزییات و پیچدگی ها " نیاز دارد که با کلیک، لایک و روند محتوا عمیق تر می شود."

با قیف فروش مبارزه نکنید


کالینز می گوید: "اکثر مدیران می خواهند و نه اینکه دوست داشته باشند که تأثیرات کسب و کار را ببینند، اما این لزوماً به معنای این نیست که شما باید نشان دهید که یک توییت باعث فروش شده است.


استناد به تأثیر کلی رسانه های اجتماعی در قیف فروش باهوش تر و واقع بینانه تر از تلاش برای نشان دادن علت فروش است.


کالینز می گوید: ”ممکن است لازم باشد تا شما با آنها در این سفر همراه باشید. بسیاری از رسانه های اجتماعی در بالای قیف قرار دارند، جایی که باعث آگاهی و وابستگی به برند می شوند.

 

وی گفت: "وقتی رسانه های اجتماعی درگیر شما می شوند، مخاطبان شما اکنون وارد مرحله توجه شده اند. اگر آنها روی پیوند کلیک کنند یا یک ویدیو را تماشا کنند، به این معناست که آنها برای پیشبرد نتایج اقدام می کنند. افراد در فواصل زمانی و سرعت های مختلف از قیف حرکت می کنند. نوع مناسب اهداف را تعیین کنید و ارزش آن را نشان دهید. "


کالینز می گوید: "تیم من بر حمایت از روند استخدام متمرکز شده اند. بنابراین من از معیارهایی استفاده می کنم که نشان می دهد چگونه محتوای ما به تجارت کمک می کند تا در زمان و پول و منابع خود در ایجاد این استخدام ها صرفه جویی کنیم.

 

 پس انداز منابع و دلارها هنوز هم تأثیر زیادی در تجارت دارند. "


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد