شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| در اینجا دو دیدگاه وجود دارد که به شما کمک می کند تأثیرگذاری خود را به نمایش بگذارید:
با سطوح مختلف مدیریتی خود صحبت کنید
کارمن کالینز، مدیر ارشد رسانههای اجتماعی سیسکو و مدیر برند استعدادهای درخشان در این باره می گوید: "متناسب کردن داده ها برای ذینفعان شما درست مثل این است که شما محتوا را برای مخاطبان خود متناسب کنید."
تحت تاثیر این کار قرار نگیرید و غرق در آن نشوید. بلکه بدانید چه کسی چه چیزی می خواهد.
کالینز می گوید: "یک شخص بزرگ در یک سازمان یا یک شرکت "به ده ها هزار دیدگاه نیاز دارد، بنابراین شما می توانید نکات برجسته را دنبال کنید. مدیر یک تیم به پنج هزار دیدگاه نیاز دارد، بنابراین شما می توانید دسترسی و تعامل را اضافه کنید و تیم اجتماعی شما به "جزییات و پیچدگی ها " نیاز دارد که با کلیک، لایک و روند محتوا عمیق تر می شود."
با قیف فروش مبارزه نکنید
کالینز می گوید: "اکثر مدیران می خواهند و نه اینکه دوست داشته باشند که تأثیرات کسب و کار را ببینند، اما این لزوماً به معنای این نیست که شما باید نشان دهید که یک توییت باعث فروش شده است.
استناد به تأثیر کلی رسانه های اجتماعی در قیف فروش باهوش تر و واقع بینانه تر از تلاش برای نشان دادن علت فروش است.
کالینز می گوید: ”ممکن است لازم باشد تا شما با آنها در این سفر همراه باشید. بسیاری از رسانه های اجتماعی در بالای قیف قرار دارند، جایی که باعث آگاهی و وابستگی به برند می شوند.
وی گفت: "وقتی رسانه های اجتماعی درگیر شما می شوند، مخاطبان شما اکنون وارد مرحله توجه شده اند. اگر آنها روی پیوند کلیک کنند یا یک ویدیو را تماشا کنند، به این معناست که آنها برای پیشبرد نتایج اقدام می کنند. افراد در فواصل زمانی و سرعت های مختلف از قیف حرکت می کنند. نوع مناسب اهداف را تعیین کنید و ارزش آن را نشان دهید. "
کالینز می گوید: "تیم من بر حمایت از روند استخدام متمرکز شده اند. بنابراین من از معیارهایی استفاده می کنم که نشان می دهد چگونه محتوای ما به تجارت کمک می کند تا در زمان و پول و منابع خود در ایجاد این استخدام ها صرفه جویی کنیم.
پس انداز منابع و دلارها هنوز هم تأثیر زیادی در تجارت دارند. "
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|