
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||نویسنده| دوروتی کرنشو ||تجارت روابط عمومی رونق دارد. یکی از دلایل آن این است که روابط عمومی نسبت به گذشته مهم تر و با ارزش تر شده است.
دلایل چرایی آن در زیر آمده است:
۱.اعتبار همیشه مهم است
بر اساس گزارش سیزن، ۵۹ درصد از مصرف کنندگان ایالات متحده به محتوای خبری مشکوک هستند. در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی، شک و تردید بیشتر از چیزی است که باید باشد.
این بدان معناست که اعتبار رسانه ها و سایر منابع اطلاعاتی نسبت به گذشته مهم تر شده است. روزنامه نگاری به مردم اهمیت می دهد و مردم به سمت کانال های رسانه ای که به آن ها اعتماد دارند حرکت می کنند.
۲. محتوای همیشه سبز همیشه با ارزش است
هر کسی که یک برنامه روابط عمومی را مدیریت کرده است، اهمیت محتوای با کیفیت و “همیشه سبز" را درک می کند، می تواند سال ها باقی بماند و رتبه بقای خود را بالا ببرد.
۳. روابط عمومی تاثیر می گذارد
روش های معمولی روابط عمومی به تغییر درک و رفتار عمومی کمک می کنند. مهارت های روابط عمومی که روزگاری منحصرا در روابط رسانه ای تعریف می شد، اکنون به حوزه های مهم دیگر مانند مدیریت جامعه، روابط تاثیر گذار و بازاریابی محتوا تسری پیدا کرده است.
4. روابط عمومی قابل مقایسه تر از همیشه است
امروزه به لطف تلاش هماهنگ رسانه ها و ابزارهای دیجیتالی، نتایج حاصل از یک برنامه روابط عمومی قابل اندازه گیری تر از همیشه است.
5. حسن نیت با ارزش است
چه چیزی بیشتر از شهرت یک برند (یا شخصی) با ارزش است؟ پس صداقت و حسن نیت را به برنامه های ارتباطی خود تزریق کنید
منبع: www.publicrelationstoday.com
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
|