درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 15 بهمن 1401 - 10:48   

مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به معاون روابط‌عمومی بیمه مرکزی ایران

  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به معاون روابط‌عمومی بیمه مرکزی ایران


ادامه ادامه مطلب دو

اقتدار بین المللی با تولید فولادهای خاص

  اقتدار بین المللی با تولید فولادهای خاص


ادامه ادامه مطلب سه

جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود

  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نتایج یک پژوهش نشان می‌دهد که مردم خبر زده شده‌اند!
  اقتدار بین المللی با تولید فولادهای خاص
  اپل آی‌پد تاشو و مجهز به امکانات جدید را عرضه می‌کند
  معتبرترین برندهای سال 2022
  عطش پایداری برای قانونی کردن فیلترینگ
  سامسونگ مشکل بزرگ اسمارت‌فون‌ها را حل کرد!
  سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی نفت ایران منصوب شد
  هوش‌ مصنوعی هشت سیگنال‌‌‌ مشکوک از ستاره‌ها کشف کرد
  بنیانگذاران اینستاگرام با اپلیکیشنی جدید بازمی‌گردند
  روزنامه خراسان: بازگشت اینستاگرام؛ شاید هرگز!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40291صفحه نخست » رادیو روابط عمومیسه شنبه، 28 دی 1400 - 12:07
4 نکته برای برنامه‌ریزی کمپین‌های روابط‌عمومی
روابط عمومی در انبار مهمات ارتباطات هر سازمانی قدرتمندترین ابزار است. اگر این ابزار در انبار مهمات شما نیست، حالا زمان مناسبی است که از این ابزار نفوذ بهره بگیرید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-||مترجم|زهرا بابازادگان|| روابط عمومی در انبار مهمات ارتباطات هر سازمانی قدرتمندترین ابزار است. اگر این ابزار در انبار مهمات شما نیست، حالا زمان مناسبی است که از این ابزار نفوذ بهره بگیرید. برای کمک به توسعه حدود نفوذ سازمان شما، در اینجا 4 راهنمایی آمده است تا در هنگام برنامه ریزی کمپین های روابط عمومی در نظر گرفته شود:

1- به اهداف و مقاصد کسب و کار خود فکر کنید. در حالی که مطمئن می شوید اهداف شما دست یافتنی است باید نسبت به این که در یک سال در کجا می خواهید باشید و چقدر می خواهید رشد کنید جاه طلب باشید. سپس اهداف روابط عمومی خود را با اهداف تجاری خود همتراز کنید. آیا می خواهید حضور فکری رهبری خود را افزایش دهید؟ آیا می خواهید در بازار خاصی رشد داشته باشید؟ تعریف اهداف به شما کمک می کند که به وضوح شناسایی کنید کجا روابط عمومی می تواند حمایت کننده باشد.

2- معین کنید که برای دستیابی به اهداف و مقاصد به اقدامات روابط عمومی نیاز است. این مهم است که نسبت به این که در 12 ماه چه مقدار دستاورد می توان داشت واقع بین باشید و مطمئن شوید که اقدامات شما اهداف تان را کاملا حمایت می کنند. برای مثال، از هدف شما رشد در بازار خاصی است باید فعالیت های روابط عمومی شما بر روی رسانه و رویدادهایی که در خدمت آن بازار خاص هستند تمرکز کند.

3- موفقیت ها و تلاش هایی که در سالهای گذشته به طور خاصی در ابلاغ پیام شما موثر بودند را مرور کنید. از این ابتکارات در کمپین های سال بعد استفاده کنید. برای اطمینان از تداوم و ثبات باید این موفقیت ها را پرورش داده و تقویت کنید.

4- معیارهایی را برای دستیابی ایجاد کنید. به یاد داشته باشید، ثبات و تداوم کلید اصلی است بنابراین یک عامل مهم، تولید و تامین مطالب ویژه ای است که در تمام سال- نه فقط در حوالی رویدادهای مهم- به شما داستان بگویند. آیا می خواهید از سخنگویان سازمان در رسانه ها نقل قول شود؟ با گروه روابط عمومی خود کار کنید تا معیارهایی را تعریف کنید که با سطح تلاش های و تعهدات شما همخوانی داشته باشد، سپس آن ها را روی کاغذ بیاورید و نتایج را پیگیری کنید.


منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به معاون روابط‌عمومی بیمه مرکزی ایران


  بنیانگذاران اینستاگرام با اپلیکیشنی جدید بازمی‌گردند


  روزنامه خراسان: بازگشت اینستاگرام؛ شاید هرگز!


  هوش‌ مصنوعی هشت سیگنال‌‌‌ مشکوک از ستاره‌ها کشف کرد


  سرپرست روابط‌عمومی شرکت ملی نفت ایران منصوب شد


  اپل آی‌پد تاشو و مجهز به امکانات جدید را عرضه می‌کند


  معتبرترین برندهای سال 2022


  سامسونگ مشکل بزرگ اسمارت‌فون‌ها را حل کرد!


  عطش پایداری برای قانونی کردن فیلترینگ


  اقتدار بین المللی با تولید فولادهای خاص


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد