درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 - 06:49   

انتصاب مدیر ارتباطات سایپا

  انتصاب مدیر ارتباطات سایپا


ادامه ادامه مطلب یک

واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند

  واتس‌اپ ابزارهای ترسیمی را برای تصاویر و ویدئوها ارائه می کند


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان هجدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران

  فراخوان آثار جشنواره مردم‌داری ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  برترین پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی در سال 2022
  جنبش متاورس
  دیدار رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با مدیرکل روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط زیست
  4 نکته در برنامه ریزی روابط عمومی کسب و کار
  جلسه مدیران روابط عمومی مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد
  چگونه می‌توان به‌رغم اختلاف زیاد، گفتگو کرد؟
  تاکید معاون استاندار لرستان بر لزوم تقویت روابط‌عمومی‌ها
  مدیرکل دفتر ارتباطات وزارت صمت: قصد داریم روابط عمومی مردم باشیم
  دکتر للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران: آماده توسعه همکاری‌های متقابل با دانشگاه علوم پزشکی ایران هستیم
  وزیر علوم: ما این مسئله را پیگیری کردیم که روابط عمومی به وضعیت خود بازگردد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40286صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 15 شهریور 1400 - 09:06
اصول اثربخش در روابط عمومی
داستان های فراموش نشدنی ارسال کنید: داستان خود را «جذاب» ارائه کنید، این بدین معناست که چیزی تولید کنید که مردم از خواندن آن لذت ببرند. برای این کار بایستی شخصیت های برجسته ای را به داستان خود بیافزایید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| دریافت پوشش خبری خوب همیشه به عنوان «جوهر خوب» در نظر گرفته شده است. این گفته در شرایط فعلی مشکوک به نظر می رسد. حتی با در اختیار داشتن مجلات بزرگ مانند نیوزویک آنلاین نیز نمی توان بسنده کرد. اما اتخاذ یک استراتژی خوب روابط عمومی برای رسانه هنوز برای سازمان های غیر انتفاعی مهم است.

دیوید فنتون و لیزا چن، دو مدیر اجرایی در شهر نیویورک و مستقر در فنتون، در کتاب شان با عنوان «سازمان های غیر انتفاعی 101» نوشته اند: پایه های جلب توجه کردن برای همه دلایل یکسان هستند و حتی مردم تحصیلکرده چیزهای زیادی را از اخبار آنلاین دریافت می کنند. این 8 اصل عبارتند از:

اصل اول. داستان های فراموش نشدنی ارسال کنید: داستان خود را «جذاب» ارائه کنید، این بدین معناست که چیزی تولید کنید که مردم از خواندن آن لذت ببرند. برای این کار بایستی شخصیت های برجسته ای را به داستان خود بیافزایید.

اصل دوم. مردم را در جایی که هستند ملاقات کنید- سپس آنها را با خود همراه کنید: قبل از اینکه از مردم بخواهید به موضوع شما بپردازند، شما باید زمینه های مشترکی با آنها پیدا کنید.

اصل سوم. خودتان را تکرار کنید: شما باید سناریوهایی طراحی کنید که داستان خود را بارها و بارها در مکان های مختلف تکرار کنید.

اصل چهارم. روابط خود را با خبرنگاران بر مبنای اعتماد پی ریزی کنید.

اصل پنجم. مسائل را ساده بیان کنید: این به معنی زائل کردن معنا نیست- برعکس، سادگی هوشمندی است، زیرا معنی بیشتری در خصوص اهمیت دلایل تان و الهام بخش شما توسط مردم درک می شود.

اصل ششم. بهره برداری از ابزارهای پیام رسان موثر: گاهی اوقات ابزار انتقال پیام به اندازه خود پیام اهمیت دارد.

اصل هفتم. استفاده از تبلیغات برای کسب اخبار: با ترکیب مناسب از استراتژی جسورانه و پخش رسانه ای، این امکان وجود دارد همتراز با یک آگهی متوسط، پیشنهاد خرید را به میلیون ها نفر به طور رایگان و توسط رسانه ها ارائه دهید.

اصل هشتم: اجازه ندهید مخالفان کنترل گفتگو را به دست بگیرند: حریف را خم کنید و به خاطر داشته باشید که او را زمین بزنید. زیرا اگر فکر کنید، تبلیغات منفی به زودی از بین خواهد رفت، هرگز یک استراتژی خوب روابط عمومی نیست.
 

منبع: www.thenonprofittimes.com
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چطور برنامه ای را با روش های نوین برای برنامه ریزی رسانه های اجتماعی ایجاد کنیم؟


  4 نکته در برنامه ریزی روابط عمومی کسب و کار


  روابط‌عمومی‌ها‌ و نشانه‌های ضعف ساختاری


  وزیر علوم: ما این مسئله را پیگیری کردیم که روابط عمومی به وضعیت خود بازگردد


  450 دانشمند، شرکت‌های روابط‌عمومی و تبلیغاتی را متهم به انتشار اطلاعات نادرست می‌کنند


  چهار انتصاب در روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی


  تغییر ساختار سازمانی دانشگاه تهران؛ تنزل جایگاه روابط‌عمومی ادامه دارد


  جلسه مدیران روابط عمومی مراکز تابعه دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد


  دیدار رییس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با مدیرکل روابط‌عمومی سازمان حفاظت محیط زیست


  مدیرکل دفتر ارتباطات وزارت صمت: قصد داریم روابط عمومی مردم باشیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود