درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 6 مهر 1400 - 02:39   

فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی

  فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

تکنیک ساندویچ چیست؟

  تکنیک ساندویچ چیست؟


ادامه ادامه مطلب دو

تقویم روز ارتباطات/  نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


ادامه ادامه مطلب سه

آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌

  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!
  6 درس مثبت روابط عمومی
  تکنیک ساندویچ چیست؟
  ایران، گرگ قبرستان می خواهد!
  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌
  مرجعیت صداوسیما به عنوان مهم‌ترین منبع کسب اخبار طی سالهای اخیر کاهش یافته است
  بنیادگذار تریبون مردم که اعلام کرد انقلاب فرانسه نتوانست به وعده اش؛ تأمین عدالت اقتصادی عمل کند اعدام شد
  رشد 48 درصدی درآمد توسعه دهنده ها
  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!
  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40285صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابییکشنبه، 2 خرداد 1400 - 00:58
4 راز موفقیت کمپین روابط عمومی
شاید این سوال را از خودتان پرسیده باشید، چه عواملی باعث می شوند که در کمپین روابط عمومی موفق شوید؟ موفقیت هر کمپین روابط عمومی وابسته به برنامه ریزی دقیق و اجرای آن می باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شاید این سوال را از خودتان پرسیده باشید، چه عواملی باعث می شوند که در کمپین روابط عمومی موفق شوید؟ موفقیت هر کمپین روابط عمومی وابسته به برنامه ریزی دقیق و اجرای آن می باشد:

• بهترین کمپین های روابط عمومی اهداف واقع گرایانه دارند
 برترین کمپین های روابط عمومی هدف مدار هستند. آنها پیرامون اهداف واقع گرایانه و ویژه روابط عمومی شکل می گیرند و شامل اعمال و استراتژی های مناسب و آسان برای اندازه گیری می شوند. این اهداف و استراتژی ها مطمئن می سازند که این اهداف قابل دستیابی در چارچوب زمانی مشخصی می باشند.

• طرح ها و تحقیقات موفقیت را قطعی می کنند
تحقیق و برنامه ریزی، بنیان های حیاتی برای هر استراتژی یا کمپین موفق هستند و کمپین روابط عمومی از این قاعده مستثنی نیست. بهترین کمپین روابط عمومی تصادفی اتفاق نمی افتد؛ آنها با دقت و توسط طرح های دقیق برای رسیدن به اهداف واقع گرایانه برنامه ریزی شده اند. یک کمپین روابط عمومی موفق، کمپینی است که از مراحل دقیق و مبتنی بر نیازهایی تشکیل شده است که می توان با آنها به اهداف مورد نظر رسید؛ آن کمیپین ها به سوالات ویژه ای از قبیل اینکه «ما قرار است با چه کسی ارتباط برقرار کنیم و بهترین راه برای انجام این کار چیست؟» پاسخ می دهند. همچنین برنامه ریزی دقیق در یک کمپین روابط عمومی موفق باید به خوبی مورد تحقیق قرار گرفته باشند و شامل ارزیابی ها مناسبی باشند که نتایج قطعی به همراه دارند.

• کمپین های موفق روابط عمومی منعطف و پاسخگو هستند
بهترین کمپین های روابط عمومی شامل دو کیفیت مهم هستند:
یک کمپین روابط عمومی در صورتی که به دقت طراحی شده باشد رشد و توسعه پیدا می کند، در غیر این صورت حتی با بهترین کمپین های روابط عمومی، اگر دقت را در اجرا را فراموش کنیم هنوز امکان وجود نتایج فاجعه آمیز وجود دارد.

 

برای اطمینان از موفقیت کمپین های روابط عمومی نیاز دارید که به دقت مراحل خاصی را در اجرای برنامه نظارت کنید، به این وسیله سازمان می تواند دریابد چه چیزهایی کار می کند و چه چیزهایی کار نمی کند و با این آگاهی تغییرات ضروری را برای کسب اطمینان از جهت گیری مناسب کمپین اعمال کند.

• کمپین های خوب روابط عمومی برای هر کسب و کاری متفاوت هستند
اگرچه کیفیت های خوب کمپین روابط عمومی که در این یادداشت توضیح داده شدند نیاز است که در هر کمپینی به کار روند اما هیچ فرمول واحدی برای ایجاد و اجرای یک کمپین روابط عمومی که بتوان با اطمینان نسبت به موفقیت آن اعتماد کرد، وجود ندارد. کمپین موفق روابط عمومی برای هر کسب و کاری متفاوتند؛ تنها به این خاطر که یک کمپین در یک جا موفقیتی را به دست آورده است، الزاما به این معنا نیست که در سایر شرایط نیز موفق شود.

کمپین موثر روابط عمومی در دسترس تمام سازمانها و شرکتها قرار دارند، مهم نیست که کوچک هستند یا بزرگ.
 

منبع: www.quotebean.co.uk
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ نخستین دوره فوق لیسانس روزنامه نگاری


  ده‌ آزمون‌ درست‌نویسی‌ شرح‌ عکس‌ ‌


  آنچه باید بدانیم!/ نکاتی‌ درباره‌ تهیه‌ متن‌ یک‌ سخنرانی‌


  آنچه باید بدانیم!/ تهیه‌ فیلم‌ مستند کوتاه‌


  6 درس مثبت روابط عمومی


  15 توصیه کاربردی به منظور ایجاد محتوای جذاب


  روابط عمومی دو


  نقش دولت جدید برای انتخاب مدیران روابط‌عمومی چیست؟


  تنها "سخنگوی" سازمان مدیر ارشد سازمان (وزیر) و رئیس مرکز روابط‌عمومی‌ آن است!


  روابط عمومی‌های ناکارآمد، در نادیده شدن موفقیت‌های مدیریتی و اجرایی، حرفه‌ای‌‌اند!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان آثار شانزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط‌عمومی