درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 بهمن 1401 - 17:29   

مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد

  مهلت ثبت‌نام نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران تمدید شد


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور

  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور


ادامه ادامه مطلب دو

توافقنامه آمریکا، هلند و ژاپن علیه دسترسی چین به فناوری تراشه

  توافقنامه آمریکا، هلند و ژاپن علیه دسترسی چین به فناوری تراشه


ادامه ادامه مطلب سه

جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود

  جشنواره مردم‌داری ایران برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  توافقنامه آمریکا، هلند و ژاپن علیه دسترسی چین به فناوری تراشه
  آینده مرجعیت رسانه‌ای متعلق به روایت‌های تصویرساز است
  انتصاب مدیر روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور
  نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان بوشهر
  طرحی برای تعطیلی آزادی بیان
  آن‌ها که با آمدن هوش مصنوعی بیکار می‌شوند
  روابط‌عمومی و مفهوم مسئولیت اجتماعی
  نقش داده‌ها در پوشش خبری پناهجویان اقلیمی
  اینستاگرام و واتس‌اپ در ایران محدود نمی‌شود
  تلگرام فیلترشکن خود را به‌روزرسانی کرد!
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40285صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیشنبه، 12 شهریور 1401 - 10:58
4 راز موفقیت کمپین روابط عمومی
شاید این سوال را از خودتان پرسیده باشید، چه عواملی باعث می شوند که در کمپین روابط عمومی موفق شوید؟ موفقیت هر کمپین روابط عمومی وابسته به برنامه ریزی دقیق و اجرای آن می باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| شاید این سوال را از خودتان پرسیده باشید، چه عواملی باعث می شوند که در کمپین روابط عمومی موفق شوید؟ موفقیت هر کمپین روابط عمومی وابسته به برنامه ریزی دقیق و اجرای آن می باشد:

• بهترین کمپین های روابط عمومی اهداف واقع گرایانه دارند
 برترین کمپین های روابط عمومی هدف مدار هستند. آنها پیرامون اهداف واقع گرایانه و ویژه روابط عمومی شکل می گیرند و شامل اعمال و استراتژی های مناسب و آسان برای اندازه گیری می شوند. این اهداف و استراتژی ها مطمئن می سازند که این اهداف قابل دستیابی در چارچوب زمانی مشخصی می باشند.

• طرح ها و تحقیقات موفقیت را قطعی می کنند
تحقیق و برنامه ریزی، بنیان های حیاتی برای هر استراتژی یا کمپین موفق هستند و کمپین روابط عمومی از این قاعده مستثنی نیست. بهترین کمپین روابط عمومی تصادفی اتفاق نمی افتد؛ آنها با دقت و توسط طرح های دقیق برای رسیدن به اهداف واقع گرایانه برنامه ریزی شده اند. یک کمپین روابط عمومی موفق، کمپینی است که از مراحل دقیق و مبتنی بر نیازهایی تشکیل شده است که می توان با آنها به اهداف مورد نظر رسید؛ آن کمیپین ها به سوالات ویژه ای از قبیل اینکه «ما قرار است با چه کسی ارتباط برقرار کنیم و بهترین راه برای انجام این کار چیست؟» پاسخ می دهند. همچنین برنامه ریزی دقیق در یک کمپین روابط عمومی موفق باید به خوبی مورد تحقیق قرار گرفته باشند و شامل ارزیابی ها مناسبی باشند که نتایج قطعی به همراه دارند.

• کمپین های موفق روابط عمومی منعطف و پاسخگو هستند
بهترین کمپین های روابط عمومی شامل دو کیفیت مهم هستند:
یک کمپین روابط عمومی در صورتی که به دقت طراحی شده باشد رشد و توسعه پیدا می کند، در غیر این صورت حتی با بهترین کمپین های روابط عمومی، اگر دقت را در اجرا را فراموش کنیم هنوز امکان وجود نتایج فاجعه آمیز وجود دارد.

 

برای اطمینان از موفقیت کمپین های روابط عمومی نیاز دارید که به دقت مراحل خاصی را در اجرای برنامه نظارت کنید، به این وسیله سازمان می تواند دریابد چه چیزهایی کار می کند و چه چیزهایی کار نمی کند و با این آگاهی تغییرات ضروری را برای کسب اطمینان از جهت گیری مناسب کمپین اعمال کند.

• کمپین های خوب روابط عمومی برای هر کسب و کاری متفاوت هستند
اگرچه کیفیت های خوب کمپین روابط عمومی که در این یادداشت توضیح داده شدند نیاز است که در هر کمپینی به کار روند اما هیچ فرمول واحدی برای ایجاد و اجرای یک کمپین روابط عمومی که بتوان با اطمینان نسبت به موفقیت آن اعتماد کرد، وجود ندارد. کمپین موفق روابط عمومی برای هر کسب و کاری متفاوتند؛ تنها به این خاطر که یک کمپین در یک جا موفقیتی را به دست آورده است، الزاما به این معنا نیست که در سایر شرایط نیز موفق شود.

کمپین موثر روابط عمومی در دسترس تمام سازمانها و شرکتها قرار دارند، مهم نیست که کوچک هستند یا بزرگ.
 

منبع: www.quotebean.co.uk
منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فناوری انقلابی Passkey چیست؟


  کسب‌وکارها باید مسئولیت‌اجتماعی را در محور عملیات خود جای دهند


  چرا قبل از اشتراک‌گذاری آدرس ایمیل در هر سایتی که آن را خواست باید خوب تامل کنید؟


  راستی‌آزمایی تصویری: یافتن مکان عکس‌ها با ابزارهای رایگان


  فاز جدید پاسخگویی روابط‌عمومی هوشمند شورای شهر مشهد


  روابط‌عمومی و مسئولیت سازمانی


  4 نکته رسانه‌ای درباره خبر حمله به سفارت آذربایجان در تهران


  چگونه در شرایط بد اقتصادی رهبران سازمانی خوبی باشیم؟


  ضرورت استفاده کارآمد نهاد وکالت از ظرفیت‌های جریان رسانه‌ای


  تلگرام فیلترشکن خود را به‌روزرسانی کرد!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان دومین "جشنواره مردم‌داری ایران" منتشر شد