درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 14 تیر 1401 - 21:00   

فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401

  فراخوان جایزه برترین کمپین‌های روابط‌عمومی 1401


ادامه ادامه مطلب یک

اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود

  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان

  فراخوان جایزه ملی روابط‌عمومی دانش‌بنیان


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان مقاله  نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران

  فراخوان مقاله نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط‌عمومی ایران


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تقویم روز ارتباطات/ اختراع بی سیم (رادیو)
  سه نکته ساده برای پوشش بهتر نظرسنجی‌ها
  بررسی حال و آینده رشته ارتباطات در افغانستان در عصر طالبان
  اعلام نتایج آزمون دعوت به همکاری بانک رفاه کارگران
  متاورس؛ تحولی بزرگ در عصر ارتباطات با سرانجامی نامعلوم
  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی
  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست
  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد
  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد
  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40228صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومییکشنبه، 31 شهریور 1398 - 18:42
سه کتاب جدید از حوزه روابط عمومی منتشر می‌شود
به همت انجمن متخصصان روابط عمومی: - سه کتاب جدبد به نام های "برنامه‌ ریزی استراتژیک برای روابط عمومی"، "نقش رسانه ها در مدیریت سیل" و "یک راهنما برای آمادگی به رخدادهای ناگهانی" که با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی منتشر می شود، به زودی روانه بازار کتاب خواهند شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| سه کتاب جدبد به نام های "برنامه‌ ریزی استراتژیک برای روابط عمومی"، "نقش رسانه ها در مدیریت سیل" و "یک راهنما برای آمادگی به رخدادهای ناگهانی" که با همکاری انجمن متخصصان روابط عمومی و موسسه کارگزار روابط عمومی منتشر می شود، به زودی روانه بازار کتاب خواهند شد.

 

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، رییس انجمن متخصصان روابط عمومی با بیان این مطلب، گفت: کتاب "برنامه‌ ریزی استراتژیک برای روابط عمومی" که توسط کریگ میاموتو- ران اسمیت- راتلج، تیلور و فرانسیس نوشته شده، نقش حیاتی برنامه‌ریزی ارتباطات برای موفقیت روابط عمومی را نشان می دهد. طرح‌‎های موفق روابط عمومی اتفاقی نیستند. متخصصان روابط عمومی برنامه‌ریزی می‌کنند.

 

مهدی باقریان در ادامه با توجه به نظر نویسندگان این کتاب نقل کرد: در کتاب "نقش رسانه ها در مدیریت سیل" که کار مشترک سازمان جهانی هواشناسی و شرکت جهانی آب می باشد آمده است: "از دیدگاه کلاسیک، اثرات یک استراتژی ارتباطی معمولاً در قالب تغییر رفتاری، تغییر در دانش و نگرش‌ها، قدرت بخشیدن، ظرفیت‌سازی، ایجاد ائتلاف، همکاری و توسعه‌ منابع مشاهده می‌شود. وقتی از دیدگاه غیرکلاسیک به آن نگاه کنیم و مخاطب را نه یک دریافت‌کننده‌ منفعل اطلاعات بلکه یک سوژه‌ فعال و کنشگر قلمداد نماییم، منابع دانش قدرتمندتر، تسهیل بیشتر در مدیریت مشکلات، سازمان‌دهی بیشتر در جامعه، یکپارچگی و انسجام اجتماعی و اقدام مشترک حاصل می‌شوند. اگرچه سنجش این عوامل دشوارتر است، اما دیدگاهی واقع‌گرایانه‌تر نسبت به بازدهی برنامه می‌سازند و رویکرد مشارکتی خاصی را تقویت می‌کنند که مفهوم «مدیریت یکپارچه‌ سیل» را تداعی می‌کند."

 

رییس انجمن متخصصان روابط عمومی با بیان این مطلب که "راهنمای خانوادگی برای آمادگی و پاسخگویی به رخدادهای ناگهانی"، به شما کمک می‌کند برنامه‌ی پاسخگویی به این رخدادها را برای کمک به خود و خانواده تان توسعه دهید، اظهار داشت: "در این کتاب که توسط سازمان امنیت و تعاون اروپا، وزارت کشور صربستان و با حمایت مالی آژانس بین المللی سوئیس منتشر شده، قصد ما فراهم‌سازی دسترسی آسان به اطلاعات اساسی است که می‌توانند در راه پاسخگویی به مسائل اضطراری و از آن مهمتر، آشنایی با آن‌ها پیش از وقوع رخداد، مفید باشند. سعی کرده‌ایم تمامی خطرات بالقوه‌ای که می‌توانند بر مردم و کشورمان تاثیر بگذارند را در آن بگنجانیم. برخی از بحران‌ها و مسائل اضطراری ارائه شده، نه رایج و نه خطرناک هستند، اما کماکان باید راجع به آن‌ها بدانید."


وی با اشاره به مقدمه این کتاب تصریح کرد: "اعتقاد داریم که باید بدانید نادیده گرفتن ریسک‌ها و تظاهر به اینکه حوادث طبیعی و سایر خطرات بر ما تاثیری ندارند، عاقلانه و مفید نخواهد بود. در عوض آگاهی از تمامی موقعیت‌هایی که می‌توانند رخ دهند و توانایی پاسخگوییِ به‌موقع و مناسب به هرگونه مسئله‌ی اضطراری، بسیار بهتر خواهد بود."


باقریان در خصوص بخش های مختلف این کتاب، گفت: اشکال مختلف حادثه از جمله آتش سوزی در خانه، آتش سوزی در جنگل، سیل، ایمنی آب و نجات (رودخانه ها و دریاچه ها)، رانش زمین و ریزش سنگ، زلزله، فجایع ناشی از فناوری، حوادث هسته ای و تشعشعی، تروریسم، شرایط آب و هوایی وخیم، مهمات منفجرنشده و حوادث ترافیکی، می‌توانند همه‌جا، در هر زمان و بدون هشدار اتفاق بیافتند.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  تقویم روز ارتباطات/ اختراع بی سیم (رادیو)


  نجف محمودی از فعالان روابط‌عمومی به رحمت ایزدی پیوست


  ویژه‌برنامه بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی در کلاب‌هاوس "شارا"


  دیدار رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی با یار قدیمی پدر روابط‌عمومی ایران


  انتصاب سرپرست اداره روابط عمومی دانشگاه یاسوج


  نترسید، هوش مصنوعی کمک می‌کند تا نتایج و پیامدهای روابط‌عمومی و بازده سرمایه‌گذاری برای شما مشخص شود


  هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های مراغه مشخص شد


  اجلاس بزرگداشت روز جهانی روابط‌عمومی


  اولین دوره انتخابات "شورای هماهنگی روابط‌عمومی های هیاتهای ورزشی استان اردبیل برگزار شد


  دومین دوره خبر نویسی و روابط‌عمومی هیاتهای ورزشی برگزار شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: روابط‌عمومی و دو رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی