درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 18:47   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته کاری ۴ روزه در ترکیه: مزایا و چالش‌ها
  ده‌ها مدیر صنعت تبلیغات و روابط‌عمومی با صنایع بسیار آلوده کننده ارتباط دارند
  بیلبورد معطر مک دونالد: نبوغی در بازاریابی
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40040صفحه نخست » ادامه مطلب یکدوشنبه، 11 شهریور 1398 - 13:49
اعطای مسئولیت اجتماعی به مردم با هدف تحقق مطالبات‌ ایمنی جاده‌ای
مقام مسئول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعطای مسئولیت اجتماعی به مردم با هدف تحقق مطالبات جامعه از جمله ایمنی را از رویکرد‌های اصلی این سازمان معرفی کرد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مقام مسئول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعطای مسئولیت اجتماعی به مردم با هدف تحقق مطالبات جامعه از جمله ایمنی را از رویکرد‌های اصلی این سازمان معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از
روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای‌، منصور فخاران در سفر به آذربایجان غربی و در نشست با مدیرکل و شورای معاونانن اداره کل راهداری ‌حمل و نقل جاده‌ای این استان اظهار داشت:‌‌ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از معدود سازمان هایی است که تک تک آحاد جامعه از خدمات آن بهره‌مند هستند و در طول سال و در همه مناسبت‌ها خدمات رسانی این سازمان، تعطیلی ندارد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شناخت خبرگزاری‌ها، رسانه‌های نوشتاری، تصویری و شبکه‌های مجازی را لازمه روابط عمومی پاسخگو دانست و یادآور شد: این امر نه تنها در همراهی مردم با اهداف و رویکردهای سازمان و اخذ نتایج مطلوب تاثیر بسزایی خواهد داشت بلکه می‌تواند در تدوین خط مشی و چشم‌اندازهای آتی سازمان در جهت خدمت رسانی بهتر و همچنین افزایش اعتماد عمومی به مجموعه مثمرثمر باشد، زیرساخت های لازم در بین روابط عمومی های ادارات استانی جهت دستیابی بر این ویژگی فراهم شده است.

فخاران روابط عمومی را مشاور امین برای همه سازمان‌ها و نهادها عنوان کرد و گفت: روابط عمومی‌ها می‌توانند با بررسی ذائقه مردم خصوصا در بستر رسانه‌های اجتماعی و فضای مجازی، وضعیت موجود را بررسی و با اطلاع از مطالبات عمومی سازمان را در ترسیم نقشه راه، یاری رسانند.

‌مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اعطای مسئولیت اجتماعی به مردم با هدف تحقق مطالبات جامعه از جمله ایمنی را رویکرد اصلی روابط عمومی سازمان راهداری و‌ حمل و نقل جاده ای در این بخش معرفی کرد.

وی ‌اظهار کرد: برای نتیجه بخش بودن ‌اقدامات سخت افزاری از جمله اصلاح هندسی نقاط پرحادثه، سیستم های هوشمند حمل و نقل جاده‌ای و علائم ایمنی، باید مردم را نسبت به این سخت افزارها و اهداف راه‌اندازی آن، حساس و به بهره‌گیری از مزایای این امکانات ترغیب کرد.

وی گفت: اجرای رضایت بخش طرح ابرار (اقدام ملی برای راه‌های اولویت دار روستایی) نیازمند هدایت افکار عمومی و تلاش برای کاهش توقعات مردم است و روابط عمومی سازمان راهداری و‌حمل و نقل جاده‌ای با حساسیت ویژه ای این مهم را پیگیری می کند.

*آذربایجان غربی پایلوت مسئولیت اجتماعی مردم در سوانح رانندگی شد
در این سفر همچنین ‌مدیرکل روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای‌ با مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی دیدار کرد.

‌در این دیدار فخاران از انتخاب‌ استان آذربایجان غربی به عنوان پایلوت کشوری برای اجرای طرح مسئولیت اجتماعی مردم در سوانح رانندگی خبر داد.

وی با اعلام انتخاب این استان به عنوان پایلوت کشوری برای اجرای طرح مسئولیت اجتماعی مردم در سوانح رانندگی‌، گفت: در تصادفات رانندگی جاده‌ای سهم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و عامل راه تنها ۱۰ درصد است و در مقایسه با عامل انسانی عدد ناچیزی است و می‌طلبد برای تامین امنیت ترددهای جاده‌ای، مردم را به مسئولیت اجتماعی خود در این خصوص حساس کرد.

این مقام مسئول سازمان راهداری ادامه داد: سازمان صدا و سیما می‌تواند برای ایجاد مسئولیت اجتماعی در جامعه با هدف کاهش سوانح رانندگی نقش بی بدیلی ایفا کند، معتقد هستیم تبلیغات آرمان ما نیست بلکه باید کاری که منتهی به نجات جان یک نفر می شود، انجام شود.

‌وی‌ اظهار کرد: سالانه میلیاردها ریال در بخش سخت افزاری هزینه می‌شود اما در مباحث نرم افزاری و آموزش‌ها با خلاء مواجه هستیم که سازمان صدا و سیما می‌تواند گزینه مناسبی برای رفع آن باشد.

فخاران ارتباط بیش از پیش صدا و سیما و مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای را خواستار شد و افزود: با این ارتباط و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های ترددشمار امکان پیش‌بینی سفر در محورهای با هدف افزایش ایمنی ترددهای جاده‌ای در قالبی مطابق با ذائقه مردم فراهم خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد