درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 05:08   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 40005صفحه نخست » پنجشنبه، 7 شهریور 1398 - 23:59
مقررات جدید تبلیغات سیاسی فیسبوک
فیسبوک در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ مقرراتش برای تبلیغات سیاسی را تشدید می کند. این نوعی اذعان به سوءاستفاده‌‌های قبلی است. اما روشن نیست که آیا این تدابیر برای بازداشتن بدخواهان از سوء‌‌استفاده از سیستم‌‌های فیسبوک کافی خواهد بود یا نه.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فیسبوک در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ مقرراتش برای تبلیغات سیاسی را تشدید می کند. این نوعی اذعان به سوءاستفاده‌‌های قبلی است. اما روشن نیست که آیا این تدابیر برای بازداشتن بدخواهان از سوء‌‌استفاده از سیستم‌‌های فیسبوک کافی خواهد بود یا نه.
 
 این تغییرات شامل سخت‌‌تر کردن روند تائید است که مقرر می کند همه کسانی قصد تبلیغات مرتبط با انتخابات، سیاست یا مسائل اجتماعی عمده مانند اسلحه و مهاجرت را دارند، باید هویت‌‌شان تائید شده و ثابت کنند از نیمه ماه سپتامبر به بعد در ایالات متحده زندگی کرده اند. چنین آگهی دهندگانی هویت گروه های خود را با استفاده از کد مالیاتی سازمان شان یا دیگر کارت های شناسایی دولتی تائید می کنند.
 
 نام گروه های تائیدشده در فهرستی تحت عنوان «پرداخت شده توسط» ارائه می شود تا از این طریق هویت حامیان آگهی ها آشکار شود. فیسبوک می گوید این اطلاعات را با سوابق دولتی مطابقت می دهد و اشاره خواهد کرد که تبلیغات توسط «سازمان های تائید شده» منتشر شده است.
 
 اما این روند شامل حال همه نمی شود. فیسبوک می‌‌گوید اجرای این مقررات به صورت یکسان برای همه گروه‌‌های کوچک تر، اما مشروع، را از ارائه تبلیغات باز می دارد. اما این مفر، که به گروه های سیاسی کوچک و سیاستمداران محلی امکان می‌‌دهد آگهی‌‌هایی را منتشر کنند، به بدخواهان نیز امکان سوءاستفاده را می‌دهد.
 
 آگهی‌دهندگانی که کد شناسایی مالیاتی، وبسایت دولتی یا برگه ثبت نام در کمیسیون فدرال انتخابات نداشته باشند، همچنان قادر خواهند بود با ارائه نشانی، شماره تلفن تائید شده، و ایمیل کاری آگهی بدهند. این آگهی‌‌دهندگان در طبقه بندی «تائید شده» قرار نمی‌‌گیرند. پیشتر هر فردی می توانست تنها با ارائه یک نشانی آگهی منتشر کند. اما دور از تصور نیست که بدخواهان راهی برای جعل شماره تلفن و ایمیل پیدا کنند.
 
 مدیران فیسبوک اذعان دارند که تدابیر اتخاذ شده بی عیب و نقص نیست، اما مصممند کار را برای سوءاستفاده‌‌گران سخت‌‌تر کنند.
 
 فیسبوک ماه گذشته از بابت موارد نقض اطلاعات خصوصی کاربران به پرداخت ۵ میلیارد دلار جریمه به «کمیسیون فدرال بازرگانی» محکوم شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


  ارتباطات ترکیبی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد