درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 03:09   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟
  فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد
  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد
  آژانس‌های روابط‌عمومی جهانی برای راه‌اندازی کمپین بحران آب و هوایی UNDP/ICCO همکاری می‌کنند
  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد
  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39986صفحه نخست » بانک و بیمهسه شنبه، 5 شهریور 1398 - 20:09
کارآمدی و سرآمدی بانک رفاه در ارائه خدمات به بازنشستگان و مستمری بگیران
بانک رفاه به منزله یکی از بزرگترین بانک های اجتماعی کشور مدافع حقوق بازنشستگان و بیانگر صدای آنان است که تمرکز خود را بر بهبود وضعیت معیشتی این قشر از جامعه قرار داده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بانک رفاه به منزله یکی از بزرگترین بانک های اجتماعی کشور مدافع حقوق بازنشستگان و بیانگر صدای آنان است که تمرکز خود را بر بهبود وضعیت معیشتی این قشر از جامعه قرار داده است.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه، خانواده به عنوان کوچک‌ترین نهاد اجتماعی، آسیب پذیرترین گروه در برابر آسیب‌های اجتماعی است به طوریکه اکثر مشکلات و آسیب‌ها ابتدا در خانواده‌ها بروز پیدا کرده و در صورت عدم پیشگیری و برخورد ناصحیح با آنها، به درون جامعه نیز رسوخ می‌کند، بنابراین توجه ویژه و رفع نیازهای این نهاد باید در اولویت قرار داشته باشد.


عملکرد بانک رفاه به عنوان بانکی اجتماعی با 6 دهه تجربه طی سالیان گذشته، نشانگر نهادینه بودن باوری درست در خصوص نقش خانواده به عنوان اثرگذارترین نهاد تربیتی در پرورش و تربیت سرمایه‌های انسانی است.


امروز آرامش و امنیت اجتماعی و اقتصادی کشور را مدیون تلاش‌های بی‌دریغ خرد ورزانی هستیم که طی سال‌های فعالیت خود از هیچ کوششی مضایقه نداشته و با پشتکار و سخت‌کوشی وصف‌ناپذیر در عرصه آبادانی و سازندگی این مرز و بوم، چرخ‌های عظیم توسعه و پیشرفت را به حرکت درآوردند.


سخن گفتن از ارزش سالیان طولانی فعالیت سازنده پیشکسوتان بازنشسته آسان نیست و به طور قطع تلاش این عزیزان، پشتوانه‌ای ارزنده برای استحکام پایه‌های اقتصادی، توانمندی‌های صنعتی و انسجام نظام اداری کشور بوده است و اکنون که به سن بازنشستگی شغلی رسیده اند باید زمینه های زندگی آسوده برای این عزیزان و خانواده آن ها فراهم گردد.


بانک رفاه در ارائه خدمات به اقشار مختلف جامعه که یکی از این اقشار بازنشستگان و مستمری بگیران هستند بسیار کارآمد و سرآمد عمل می نماید و ضمن مشتری محوری و تکریم آن ها، یکی از رسالت های مهم خود را رفع مشکلات معیشتی بازنشستگان و مستمری بگیران می داند.


در همین راستا به منظور خدمات رسانی هدفمند به طیف گسترده مشتریان، مرکز جامع اطلاع رسانی و پاسخگویی بانک رفاه (فراد) راه اندازی شد تا امکان برقراری ارتباط مشتریان از جمله بازنشستگان با بانک از طریق کانال های ارتباطی گوناگون همچون تلفن مستقیم، نمابر، ایمیل و پیام کوتاه فراهم شود و در قبال این تعامل دوسویه و مستقیم مشکلات و نیازهای مشتریان شناسایی و در جهت رفع آنها اقدام صورت گیرد.


بانک رفاه کارگران با هدف تسهیل ارائه خدمات به مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی، خدمات نوین بانکداری را در مجموعه خود رونق داده است، برای نمونه از سال گذشته امکان دریافت فیش حقوقی این طیف از مشتریان از طریق پایانه های خودپرداز بانک رفاه فراهم شده که موجب آسودگی بازنشستگان و صرفه جویی در وقت و هزینه آن ها شده است.


بانک رفاه به عنوان یکی از بزرگترین بانک های اجتماعی کشور مدافع حقوق بازنشستگان و بیانگر صدای آنان است که تمرکز خود را بر بهبود وضعیت معیشتی این قشر از جامعه قرار داده است از این رو پرداخت به موقع حقوق مستمری بگیران تأمین اجتماعی، ارائه تسهیلات با شرایط ویژه و ارائه طرح های اعتباری مختلف به این قشر از مشتریان همواره در دستور کار این بانک قرار داشته است.


یکی از طرح هایی که طی سالیان گذشته به این منظور اجرا شده و توسط مستمری بگیران و بازنشستگان مورد توجه و اقبال قرار گرفت، طرح تسهیلاتی کرامت است که در این طرح بازنشستگان تأمین اجتماعی و دانشگاه‌های علوم پزشکی توانستند جهت مصارفی چون تهیه مصالح ساختمانی برای تعمیرات واحدمسکونی، هزینه درمان، تحصیل، تهیه جهیزیه، ازدواج فرزند، مسافرت‌های زیارتی و سیاحتی و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی تسهیلات دریافت کنند.


همچنین کارت رفاه اجتماعی ایرانیان «کاراکارت» که توسط بانک رفاه کارگران به بازنشستگان نیز تعلق گرفت گامی دیگر در جهت بهبود وضعیت معیشتی و رفع نیازهای این عزیزان بوده است.


بهبود وضعیت معیشتی بازنشستگان و مستمری بگیران نیازمند عزمی ملّی و تلاش همگانی است از این رو بانک رفاه در تعاملی مثبت و سازنده با نهادهای مربوطه از تمام ظرفیت های موجود برای این امر مهم بهره می گیرد.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روزنامه‌های محلی: هنوز ارزشمند، اما نیاز به حمایت دارند


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  رسانه‌های اجتماعی مغز ما را تخلیه می‌کنند و بر تصمیم‌گیری ما تأثیر می‌گذارند


  نتایج یک مطالعه: روابط‌عمومی تأثیر قابل توجهی بر رشد کسب‌وکار دارد


  رسانه سمی


  چرا بهره‌وری ما را مضطرب می‌کند؟


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد