درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 05:37   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39869صفحه نخست » بانک و بیمهشنبه، 26 مرداد 1398 - 14:04
بابایی: ارتقاء نقش روابط عمومی ها مستلزم تغییر نگرش مدیران است
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: ارتقاء نقش روابط عمومی ها مستلزم تغییر نگرش در رفتار مدیران نسبت به جایگاه و منزلت روابط عمومی است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران گفت: ارتقاء نقش روابط عمومی ها مستلزم تغییر نگرش در رفتار مدیران نسبت به جایگاه و منزلت روابط عمومی است.

به گزارش شارا، امین بابایی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران گفت:ارتقاء نقش روابط عمومی ها مستلزم تغییر نگرش در رفتار مدیران نسبت به جایگاه و منزلت روابط عمومی از یک سو و احراز صلاحیت ها و توانایی های حرفه ای و علمی با دوری جستن از مواضع ضد سازمانی توسط روابط عمومی ها از سوی دیگر است.


وی با اشاره به کارکردهای مختلف روابط عمومی در سازمان ها تصریح کرد:کارکرد روابط عمومی را می توان به دو بخش عمده ارتباطات و اطلاع رسانی و متقاعدسازی و تفاهم با مخاطبان سازمان اعم از مخاطبان بیرونی یعنی افراد جامعه و سازمان ها و گروه های صنفی مرتبط و مراکز علمی پژوهشی و مخاطبان درونی شامل مدیران و کارکنان و خانواده های کارکنان تقسیم بندی کرد.


بابایی با تاکید براینکه بخش مهمی از کارکردهای روابط عمومی ها حول محور متقاعدسازی مخاطبان شکل می گیرد گفت: نقش روابط عمومی ها برای آگاه سازی شهروندان تعریف می شود که برای استمرار نقش تأثیرگذاری و افزایش کارایی و توانمندسازی خود ناگزیر به اطمینان بخشی برنامه های راهبردی خود نزد مخاطبان هستند.


به گفته مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران؛ جمع آوری و پردازش اطلاعات از طریق مجراهای روز اطلاع رسانی همچون شبکه های مختلف رادیویی و تلویزیونی، خبرگزاری ها، مطبوعات، سایت های اینترنتی و در شرایط کنونی جامعه شبکه های اجتماعی نیز از دیگر وظایف و کارکردهای روابط عمومی ها شناخته می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد