درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:23   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39713صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 14 مرداد 1398 - 12:25
از ضعف روابط عمومی ها تا تقسیم کرسی های این جایگاه در ادارات دولتی استان لرستان
روابط عمومی واژه نام آشنای عصر اطلاعات و ارتباطات است که مارشال مک لوهان این دوره را عصر دهکده جهانی و انفجار اطلاعات می نامید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط عمومی واژه نام آشنای عصر اطلاعات و ارتباطات است که مارشال مک لوهان این دوره را عصر دهکده جهانی و انفجار اطلاعات می نامید.


امروزه با وجود رسانه های جمعی این اطلاعات روزبه روز درحال گستردگی وتخصصی شدن است که تمام سطوح جامعه را دگرگون ساخته و سازمان های دولتی و دستگاه های اجرایی را نیز در بر می گیرد و در راس تولید،انتشار و هدایت اطلاعات سازمان ها روابط عمومیها قرار گرفته اند.

روابط عمومی را می توان چشم و گوش هرسازمان دانست که به افکار سنجی عقاید جامعه روی می آورد و نیازهای مرتبط به سازمان را در جامعه تشخیص و اطلاعات دریافتی را در خدمت سازمان قرار می دهد تا کمکی به پیشبرد اهداف آن سازمان باشد.

مطالعه علم روابط عمومی نشان می دهد که در واقع یکی از عوامل بسیار مهم پایه گذاری روابط عمومی، برقراری حسن رابطه با مطبوعات و سایر رسانه ها به منظور ایجاد تعادل و کاهش تعارض آن با حاکمیت و حفظ منافع آن بوده است که متاسفانه این مسئله مهم و حیاتی در روابط عمومی های ادارات استان لرستان رعایت نمیشود و در ارتباط روابط عمومی ها با رسانه ها تضاد محض را مشاهده میکنیم.

در لرستان بیش از ۱۲۶ جایگاه روابط عمومی وجود دارد که تعداد بسیار محدودی از این جایگاه ها به صورت عادلانه دربین افراد تقسیم گشته و معمولا مابقی افراد استخدام شده در این جایگاه،از طریق سفارشات نمایندگان و احزاب سیاسی بوده است گویی که در این استان چیزی بنام آزمون استخدامی برای جذب افراد متخصص در این بخش وجود ندارد.

در لرستان به دلیل بی توجهی به این جایگاه مهم از طرف مدیران سازمانی وضعیت روابط عمومی ها سیر نزولی را طی میکند به گونه‌ای که افراد مسئول در این جایگاه حتی شیوه تعامل عادی با رسانه ها را نیاموخته اند و تضاد شدید در بین روابط عمومی ها و رسانه ها کاملا مشهود است.

منطق و تجربه نشان داده که هرگاه افراد غیرمتخصص در جایگاه غیر تخصصی شان قرار گیرند نتیجه کار و خروجی نامطلوب خواهد بود که جایگاه روابط عمومی در ادارات دولتی لرستان نیز از این موضوع مستثنی نیست.

حال انتظار می رود که نمایندگان و احزاب سیاسی در نیرو چینی در ادارات دولتی دخالت بی جا نکنند و مدیران سازمانی نیز نیروهای خودرا از طریق آزمون استخدامی جذب کرده و افراد متخصص و تحصیل کرد را در این جایگاه مهم قرار دهند چرا که این شیوه صحیح جذب نیرو انسانی نه حقی از جوانان تحصیل کرده و باسواد بومی استان را ضایع می کند و نه افراد ناکارآمد را در جایگاه های حساس قرار خواهد داد که نتیجه اش وضعیت کنونی روابط عمومی های استان شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد