درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 22:17   

حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد

  حسن عمیدی به عنوان سرپرست دفتر رسانه وزارت صمت منصوب شد


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت

  گوگل دوباره پایان کوکی‌های شخص ثالث را در کروم به تعویق انداخت


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
  جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
  عکس ریش فتوشاپ شده مارک زاکربرگ در فضای مجازی وایرال شد
  فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
  روابط‌عمومی و ارتباطات در روز زمین 2024: مسئولیت‌ها، کارکردها و نقش‌ها
  پیش‌بینی 2024: هفت روند روابط‌عمومی که امسال اهمیت خواهند داشت
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی
  دنیای روابط‌عمومی فراتر از کنفرانس‌های مطبوعاتی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39675صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 12 مرداد 1398 - 18:31
عباس عبدی: روابط عمومی وزارت ارتباطات خلاق و متفاوت است
عموماً رابطه روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران یک رابطه یک‌سویه است و هیچ نوع ارتباط و تعامل دو طرفه‌ای برقرار نیست و معمولاً روابط عمومی‌ها به‌نوعی بوق سازمان مجموعه مدیریتی خود هستند؛ اما این قاعده درباره روابط عمومی وزارت ارتباطات صادق نیست.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات در ادامه دیدارهای رسانه‌ای خود با خبرنگاران و روزنامه‌نگاران در آستانه روز خبرنگار صبح امروز از انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران دیدن کرد.


به گزارش شارا به نقل از رکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سید جمال هادیان، در جمع اعضای هیئت‌مدیره و بازرسان انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران حاضر شد.


وی در آستانه روز خبرنگار و به نمایندگی از از آذری جهرمی وزیر ارتباطات با حضور در محل انجمن صنفی روزنامه‌نگاران ایران از تلاش‌های این نهاد صنفی در ارتقای سطح دانش روزنامه‌نگاری و دفاع از حقوق روزنامه‌نگاران قدردانی کردند.


هادیان در این دیدار که عباس عبدی، رئیس هیئت‌مدیره، کامبیز نوروزی نایب رییس انجمن و سایر اعضای هیئت‌مدیره و بازرسان انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران نیز حاضر بودند، اظهار داشت: رسالت نهادهای صنفی ایجاب می‌کند که نگرش ملی را جایگزین نگرش‌های حزبی و جناحی کنند و چنین نگرشی در حال حاضر بر رفتار صنفی انجمن روزنامه‌نگاران حاکم است.


وی سپس با تمجید از موضع‌گیری‌های دقیق و عالمانه عباس عبدی در مسائل ملی گفت: اقبال عمومی به قلم و اندیشه جنابعالی از همین منظر نشئت می‌گیرد و اختصاص جایزه اخلاق و نیایش به جنابعالی در سال گذشته نیز گویای همین موضوع است.


در ادامه این دیدار، عباس عبدی، رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان تهران گفت: عموماً رابطه روابط عمومی‌ها با رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران یک رابطه یک‌سویه است و هیچ نوع ارتباط و تعامل دو طرفه‌ای برقرار نیست و معمولاً روابط عمومی‌ها به‌نوعی بوق سازمان مجموعه مدیریتی خود هستند؛ اما این قاعده درباره روابط عمومی وزارت ارتباطات صادق نیست.


وی افزود: روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تفاوت عمده دیگری هم نسبت به روابط عمومی سایر ارگان‌ها و وزارتخانه‌ها دارد و آن خلاقیت و ارائه ایده‌های تازه است که نمونه‌اش برگزاری نشست‌های هر چهارشنبه «نقد و اندیشه» باهدف بررسی فضای مجازی از ابعاد مختلف است.


عبدی در ادامه با تأکید بر اینکه رسانه‌ها و روزنامه‌ها حال و روز خوبی ندارند گفت: با گسترش روزافزون تکنولوژی و همه‌گیر شدن شبکه‌های اجتماعی اقبال عمومی به روزنامه‌ها و رسانه‌های رسمی کاهش پیداکرده که یکی از راهکارهای تغییر این شرایط و نجات رسانه از این وضعیت، تقویت روزنامه‌نگاری دیجیتال است.


روزنامه‌نگاری دیجیتال هم در کشور پا نمی‌گیرد مگر آنکه قانون کپی‌رایت در کشور تصویب شود؛ چراکه در حال حاضر تولیدات رسانه‌ای به‌طور گسترده و بدون توجه به کپی‌رایت یا منبع نویسی بازنشر می‌شود که همین باعث تضییع حقوق نویسندگان و رسانه‌های تولیدکننده اثر می‌شود. بر همین اساس ضروری است که وزارت ارتباطات با همکاری وزارت ارشاد و وزارت کار تصویب و اجرای چنین قانونی را پیگیری کنند تا گامی بلند در مسیر احیا روزنامه‌نگاری به‌ویژه روزنامه‌نگاری دیجیتال برداشته شود.

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  بهترین راه برای تحقق رویاهای‌تان این است که از خواب بیدار شوید


  گیمیفیکیشن در روابط‌عمومی


  راهنمای کوتاه بحران


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  ارتباطات ترکیبی


  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد