درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 20:04   

واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی

  واقعیت با فرم طولانی در مدل های زبان بزرگ" و سیستم اس‌اِی‌ف‌ئی


ادامه ادامه مطلب یک

آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟

  آیا نگه‌داشتن گوشی در جیب خطر دارد؟


ادامه ادامه مطلب دو

چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی

  چند نکته برای موفقیت در یک دوره کمپین روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت

  مدیر روابط‌عمومی اسبق معاونت هنری وزارت ارشاد دارفانی را وداع گفت


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اخبار ممنوعه
  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی
  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید
  متخصصان روابط‌عمومی و ارتباطات: صدای برابری برای افراد دارای معلولیت
  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال
  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت
  جامعه‌شناسی ارتباطات
  استراتژی سیاه روابط‌عمومی
  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای
  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 3938صفحه نخست » ادامه مطلب یکسه شنبه، 11 تیر 1392 - 10:39
جایگاه بانوان در بخش های مدیریتی روابط عمومی
  

شارا- دکتر شهناز هاشمی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و معاون مرکز علمی کاربردی واحد 41 تهران، در  گفت و گو با شارا در خصوص جایگاه بانوان در بخش های مدیریتی روابط عمومی، لظهار داشت: حضور بانوان در سازمان ها بیشتر در حوزه کارشناسی بوده است که در حیطه روابط عمومی هم از این قاعده مستثنی نیست. به عبارتی تعداد بانوان در بخش مدیریت روابط عمومی بسیار کمتر از آقایان می باشد البته در این حوزه نظر شخصی افراد مهم نیست بلکه آمار و ارقام موجود هم گواه این موضوع است.

عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، با اشاره به استعدادها و توانایی های زنان عنوان کرد: بانوان در جایگاه و امور حرفه ای همانند مردان می توانند ایفاگر نقش های بزرگ و مهم باشند و وظایف خود را به شایستگی انجام دهند، من اصلاً تفاوت جنسیتی در این حوزه قائل نیستم؛ فقط مشکل زمانی ظاهر می شود که شرایط اداری و فرهنگی برای کسب مسئولیت بین زنان و مردان یکسان نیست. به عبارتی در فضای سازمانی نگاه مردانه  غالب است و زنان کمتر می توانند از شرایط یکسانی بهره مند شوند.

دکتر هاشمی که تا به حال مقالات متعددی در کنفرانس‌ها و همایش‌های علمی ارائه نموده به ارتباطات علمی و تبادل نظر بین کارگزاران زن روابط عمومی اشاره کرد و گفت: قطعا ارتباط و تبادل تجارب اولین و مهمترین روش برای تسهیم تجارت بین افراد است و دراین زمینه می توان انگیزه و شناخت کارگزاران را افزایش داد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت فعلی زنان در عرصه روابط عمومی پرداخت و گفت: جایگاه زنان در این عرصه روبه پیشرفت و تعالی است هر چند که با نقطه مطلوب فاصله داریم.

وی در پایان به همایش ملی زن و روابط عمومی اشاره کرد و گفت: بخش طرح تجارب کارگزاران خانم، در همایش باعث بهبود کیفی و کمی فعالیت های زنان در روابط عمومی می شود که باید نگاه های ویژه ای به این بخش داشته باشیم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه تصور غلط رایج در مورد روابط‌عمومی


  احساس طبیعت: عکاسی خلاقانه


  قدرت تحول‌آفرین روابط‌عمومی فراتر از روابط رسانه‌ای


  جامعه‌شناسی ارتباطات


  استراتژی سیاه روابط‌عمومی


  چه کسی پشت جنبش هوش مصنوعی مدرن است؟


  رسانه در عصر پست‌ مدرن؛ از مرگ سوژه تا ستیز با واقعیت


  در مذمت مبالغه‌گویی متخصصان روابط‌عمومی


  3 راه برای اینکه در جلسه بعدی هوشمندتر به نظر برسید


  آینده روابط‌عمومی در عصر رسانه‌های دیجیتال


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد