درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 19:35   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39305صفحه نخست » جهان روابط عمومیچهارشنبه، 19 تیر 1398 - 14:01
روابط عمومی یکی از سه شغل پرطرفدار در خاورمیانه
تحقیقات انجام شده در سال ۲۰۱۹ بر روی "فارغ التحصیلان جدید در خاورمیانه و شمال آفریقا" که توسط سایت خبری خاورمیانه Bayt.com و موسسه تحقیقاتی Market YouGov مطرح شد، نشان داد که جذاب ترین مشاغل برای فارغ التحصیلان جدید از منظر حرفه ای، مهندسی و طراحی (25 در صد)، بانکداری و امور مالی (20 درصد)، تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی (18 درصد) و دولت و خدمات عمومی (16 درصد) است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بر اساس مطالعه ای که توسط سایت حرفه ای منطقه bayt.com انجام شده است، روابط عمومی یکی از سه شغل پرطرفدار برای افراد تازه فارغ التحصیل شده در سراسر خاورمیانه است.


به گزارش گروه بین الملل شارا، مطالعه فرصتهای شغلی برای فارغ التحصیلان جدید نشان داد که شکارچیان شغلی معتقدند که شرکتهای بازاریابی امارات متحده عربی و روابط عمومی ها بیشترین تعداد فارغ التحصیلان را استخدام می کنند، این در حالی است که در سراسر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا روابط عمومی را به عنوان یکی ازسه شغل جذاب مطرح می کنند.


تحقیقات انجام شده در سال ۲۰۱۹ بر روی "فارغ التحصیلان جدید در خاورمیانه و شمال آفریقا" که توسط سایت خبری خاورمیانه Bayt.com و موسسه تحقیقاتی Market YouGov مطرح شد، نشان داد که جذاب ترین مشاغل برای فارغ التحصیلان جدید از منظر حرفه ای، مهندسی و طراحی (25 در صد)، بانکداری و امور مالی (20 درصد)، تبلیغات، بازاریابی و روابط عمومی (18 درصد) و دولت و خدمات عمومی (16 درصد) است.


درحالی که در امارات متحده عربی مشاغلی که به نظر می رسد بیشترین تعداد فارغ التحصیلان تازه کار را استخدام می کنند، شامل تبلیغات، بازاریابی، روابط عمومی (22 درصد)، بانک، امور مالی (21 درصد) و مهندسی و طراحی (15 درصد) است.
از نظر مهارتهای مورد نیاز برای برتری در محل کار، پاسخ دهندگان دو مهارت رایانه و ارتباطی (49 درصد) را به عنوان مهمترین مهارت و مهارت های علمی و فنی (37 درصد)، مهارت های بین فردی، تیمی (34 درصد) و انعطاف پذیری و سازگاری برای تغییر (30 درصد) را ذکر کرده اند.


فارغ التحصیلان تازه وارد امارات متحده عربی مهارت های خود را در ارتباطات (88 درصد)، رایانه ها (89 درصد)، مهارت های علمی و فنی (83 درصد)، تفکر انتقادی و تفکر تحلیلی (83 درصد)، مذاکرات (74 درصد )، رهبری (84 درصد)، مهارت های بین فردی و تیم های بازی (88 درصد) به عنوان "خوب" یا "بسیار خوب" در نظر می گیرند.


کری مک لارن از موسسه YouGov MENA گفت: "مطالعه انجام شده در سال ۲۰۱۹ نشان می دهد که به طور روز افزون کارفرمایان درب همکاری خود را به سوی فارغ التحصیلان جدید باز می کنند و این تغییرات قابل توجهی در آنچه که کارفرمایان در این جهان به شدت دیجیتالی نیاز دارند را ارایه می دهند.


"تحقیقات ما نشان دهنده اولویت کارفرمایان در استخدام نامزدهایی است که قبلا مهارت های بین فردی و تکنولوژیکی را توسعه داده اند، علیرغم اینکه نیروی کار تازه نفس است و این به نوبه خود می تواند آینده کار در امارات متحده عربی را شکل دهد."


داده ها برای فارغ التحصیلان تازه کار در سال Bayt.com 2019 در نظرسنجی MENA بین ماه های آوریل تا مه 2019 به صورت آنلاین جمع آوری شد. این نتایج بر اساس نمونه ای از 1582 نفر پاسخ دهنده از امارات متحده عربی، KSA، کویت، عمان، بحرین، لبنان، اردن، عراق، فلسطین ، سوریه، مصر، مراکش، الجزایر، تونس، لیبی، سودان و دیگران‌ می باشد.


این مطالعه همچنین دریافت که محبوب ترین ابزار برای فارغ التحصیلان تازه کار برای پیدا کردن کار، سایت های شغلی آنلاین است.


حدود 73 درصد از پاسخ دهندگان می گویند که شغل هایی را در نظر گرفته اند که قبل از ثبت نام در دسترس بوده اند. در عین حال، تقریبا دو سوم از پاسخ دهندگان (64 درصد) در حال حاضر در زمینه تحصیل خود کار می کنند، در حالی که 36 درصد از آنها کاری کاملا متفاوت از زمینه تحصیل خود انجام می دهند.


تعداد قابل ملاحظه ای از پاسخ دهندگان (46 درصد) نیز احساس می کنند که بزرگترین چالشی که آنها در پیدا کردن شغل با آن روبرو هستند، این است که به خوبی نمی دانند که چگونه به طور موثر به جستجوی شغل بپردازند. فقدان تجربه کار قبلی (35 درصد) نیز مانع است.
 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد