درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1400 - 19:53   

مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان: رسانه کم لطفی روابط عمومی ها را بر نمی تابند

  مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان: رسانه کم لطفی روابط عمومی ها را بر نمی تابند


ادامه ادامه مطلب یک

تقدیر سه نهاد حقوقی از ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه

  تقدیر سه نهاد حقوقی از ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه


ادامه ادامه مطلب دو

فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400

  فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400


ادامه ادامه مطلب سه

وسیله‌ای که افکار انسان را مستقیم برای کامپیوتر ترجمه می‌کند

  وسیله‌ای که افکار انسان را مستقیم برای کامپیوتر ترجمه می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مدیرعامل بانک رفاه کارگران: عید فطر پاداش بندگان صالح خداوند است
  معرفی کتاب: مثبت اندیشی در روابط عمومی
  اینستاگرام چگونه معروف شد؟
  وسیله‌ای که افکار انسان را مستقیم برای کامپیوتر ترجمه می‌کند
  تاثیر نوآوری در برنامه‌های وفاداری
  رابطه فرهنگ سازمانی و رهبری عالی در روابط عمومی
  تاکید فرماندار شهرستان اشکذر بر نقش مهم روابط عمومی‌ها در دنیای امروز ارتباطات
  نشست همفکری روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی با روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ارس
  مدیرعامل خانه مطبوعات خوزستان: رسانه کم لطفی روابط عمومی ها را بر نمی تابند
  تقدیر سه نهاد حقوقی از ایفای مسئولیت اجتماعی فولاد مبارکه
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 39102صفحه نخست » آموزش روابط عمومییکشنبه، 22 فروردین 1400 - 10:10
5 مانع برقراری ارتباط موثر رهبران با کارگزاران روابط عمومی
یکی از مشکلات رایج کارگزاران روابط عمومی این است که مدیران ارشد ارتباط خوبی با آنها ندارند. در اینجا پنج دلیل رایج برای ارتباط ضعیف رهبران و راه حل آن وجود دارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| یکی از مشکلات رایج کارگزاران روابط عمومی این است که مدیران ارشد ارتباط خوبی با آنها ندارند. در اینجا پنج دلیل رایج برای ارتباط ضعیف رهبران و راه حل آن وجود دارد.


1_ آنها اهمیت این ارتباط را نمی فهمند:
بسیاری از رهبران فکر می کنند که می توانند نماینده این عملکرد باشند. کارگزاران روابط عمومی باید به فهم رهبران شرکت کمک کنند تا آنها به جای آنکه تنها عقاید خود را منتشر کنند، مجبور شوند، بشنوند، یاد بگیرند و درک کنند.


۲_ بسیار پیچیده است:
اغلب رهبران ارزش های ایجاد شده سازمان را نادیده می گیرند و به جای آن بر روی پیام های تجاری تمرکز می کنند. یک پیام همکاری خوب باید ساده و قدرتمند باشد، بنابراین می تواند چندین بار پشت سر هم‌ تکرار شود و باورهای رهبر را انعکاس دهد.


کارگزاران روابط عمومی باید رهبران را متقاعد کنند تا به روشنی فکر و عمل کنند نه اینکه به آنها کمک کنند تا از مشکلات فرار کنند.


۳_آنها مجاز به برقراری ارتباط موثر نیستند:
در اغلب موارد همکاری ارتباط برقرار کنندگان و کارگزاران روابط عمومی مانع ارتباط مورد انتظار، کامل، شفاف و حرفه ای رهبران می شود. این یک حقیقت مهم است.


۴_آنها نمی خواهند اخبار بد را بگویند:
رهبران مانند هر شخص دیگری می خواهند که دوست داشته شوند و به آنها احترام بگذارند. آنها از درگیری و هر ارتباطی که منجر به شکست می شود، دوری می کنند.


آنها از اخبار بد اجتناب می کنند، زیرا می ترسند که مردم این طرز فکر که (پیام رسان را ساکت کن) را اتخاذ کنند. بهترین راه برای مقابله با اخبار بد این است که آنها خودشان این اخبار را ارایه دهند، ابتکار عمل را به دست بگیرند و برنامه را تنظیم کنند.


۵_آنها از ترس عدم اطمینان، شک و تردید رنج می برند:

دوباره چهار دلیل و راه حل های بالا را در نظر بگیرید. اگر رهبران اهمیت آنها را درک کنند می توانند آنها را اجرا کنند. کارگزاران روابط عمومی باید به آنها کمک کنند تا بهترین باشند و آنها را در فرایند یک چهارچوب حرفه ای قرار دهند.
 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  عید آمد و عید آمد وان بخت سعید آمد


  4 راه برای اجرای صحیح استراتژی روابط‌عمومی برنامه تلفن همراه


  8 برنامه روابط عمومی در استفاده از رسانه های اجتماعی


  چگونه روابط عمومی می تواند به شیوع کرونا پاسخ دهد؟


  صعود از نردبان روابط عمومی — 5 مهارت اساسی برای عملکرد مثبت در روابط عمومی


  معرفی کتاب: مثبت اندیشی در روابط عمومی


  کمپین ابزارهای ایرانی روابط عمومی


  تنبیه به شیوه راکفلر


  شعار روز جهانی ارتباطات اعلام شد


  اجرای برنامه گفتگوی مجازی و برخط با موضوع "ارتباطات و روابط‌عمومی" در خوی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: فراخوان جشنواره و نخستین همایش روابط‌عمومی در سال 1400