درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 12 آذر 1400 - 03:07   

نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود

  نخستین "جشنواره مردم‌داری ایران" برگزار می‌شود


ادامه ادامه مطلب یک

مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد

  مدیرعامل توییتر از مقام خود کناره‌گیری کرد


ادامه ادامه مطلب دو

اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند

  اتحادیه اروپا اتاق خبر راه‌اندازی می‌کند


ادامه ادامه مطلب سه

تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی

  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی
  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا
  چگونه می‌توانیم با هم ارتباط برقرار کنیم؟
  تجربه دیجیتال و سازگاری کسب‌وکارها در سال 2022
  کارشناس روابط عمومی
  راهنمای مدیریت بحران: نظریه ارتباطات بحران موقعیتی؛ آنچه باید بدانید
  انتشارات، مستندسازی کارنامه سازمان
  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر
  مشاور و مدیرکل حوزه استاندار، روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری مازندران منصوب شد
  مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه ای قزوین عضو کمیته تدوین استراتژی های روابط عمومی های کشور شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38963صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیجمعه، 9 مهر 1400 - 13:21
کتاب: روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی
کتاب روابط عمومی در عصر وابط عمومی در عصر هوش مصنوعی به همت انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر ‌شد. این کتاب که مجموعه هفت مقاله علمی می باشد بکوشش مهدی و حنانه باقریان راهی بازار نشر ‌شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کتاب روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی
به همت
انتشارات کارگزار روابط عمومی منتشر ‌شد.

 

به گزارش روابط عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، این کتاب که مجموعه هفت مقاله علمی می باشد بکوشش مهدی و حنانه باقریان راهی بازار نشر ‌شد.

 

 

عنوان کتاب: روابط عمومی در عصر هوش مصنوعی
بکوشش: مهدی باقریان – حنانه باقریان
ویرایش: زهرا بابازاده گان
حروفچین و صفحه‎آرا: غلامحسن بابازاده گان
انتشارات: کارگزار روابط‏ عمومی


 

کتاب "روابط عمومی در عصر هوشمند" شامل 8 مقاله علمی بشرح زیر است:


1- هوش مصنوعی؛ تاریخچه، کاربردها/ نویسنده. استفن هرگت/ ترجمه:ه محسن چینه‌کش.


2- چگونه هوش مصنوعی، روابط عمومی را تغییر خواهد داد؟/ مدینه پورمحمد پورناکی و محمدعلی ترابی گودرزی.


3- روابط عمومی و هوش مصنوعی: فقط راجع به ماشین ها نیست/ نویسندگان: کریس گالووی و لوکاس سویاتک/ ترجمه: علی قنبرزاده و الهام گودرزی.


4- کارکردهای هوش مصنوعی در روابط عمومی نوین/ بهمن علی بخشی.


5- تفکر مبتنی بر سناریو و کاربرد هوش مصنوعی در صنعت روابط عمومی/ نویسندگان: سارا علیاری و صادق سکری.


6- هوش مصنوعی و برنامه‌ریزی سناریو در روابط عمومی/ نویسندگان: رضا زمردی و علیرضا بابایی.


7- سناریو نگاری جایگاه روابط عمومی در سازمان های فرهنگی با توجه به کارکردهای واقعیت مجازی و هوش مصنوعی در انقلاب اطلاعات/ حسن عزیزیان.


8- هوش مصنوعی و ارتباطات تصویری/ مریم سلیمی.


این کتاب از دو منظر نظری و علمی می تواند برای مدیران و کارگزاران روابط- عمومی و نیز دانشجویان و سایر علاقمندان به حوزه مهم ارتباطی مفید و ارزشمند باشد.

علاقمندان برای تهیه این کتاب می توانند با شماره تلفن های 88617576-88617577 تماس حاصل نمایند.

 

کمی از پیشگفتار

هوش مصنوعی (AI) یکی از دستاوردهای مهیج و شگفت انگیز بشر امروز می باشد که تاثیرات آن را در همه عرصه ها می توان مشاهده کرد. بویژه در عرصه روابط عمومی، کاربردهای آن توسعه پیدا کرده و همه حوزه ها از جمله سیستم های نظارت رسانه ای که برای تحلیل احساسات اخبار و مکالمات در سیستم عامل های اجتماعی استفاده می شود را درنوردیده و تا تولید اخبار، نحوه پوشش رسانه ای، اندازه گیری و تجزیه و تحلیل داده ها و... امتداد پیدا کرده است.


ایجاد لیست های رسانه ای، تنظیم جلسات، نوشتن پیغام های استاندارد، ترجمه صوتی و تصویری به متن و نظارت بر رسانه های اجتماعی به ماشین ها منتقل می شود که می تواند این کار را بهتر از انسان انجام دهد. با این حال، مهارت های نرم افزاری - ایجاد رابطه، توسعه استراتژی خلاقانه، اعتمادسازی و داستان پردازی – همچنان در اختیار متخصصان روابط عمومی باقی خواهد ماند و در این زمینه کاری از دست ماشین ها ساخته نیست.


هوش مصنوعی در زمینه های زیر به روابط عمومی در آینده کمک می کند:
• هوش مصنوعی به روابط عمومی ها کمک می کند تا انتشار متون خبری را به طور موثرتر انجام دهند.

 

• ویراستاران، تحلیلگران و کارکنان می توانند با استفاده از هوش مصنوعی به راحتی دفاترشان را به یک اتاق کنفرانس تبدیل کنند.


• هوش مصنوعی می تواند بسترهای لازم را برای پاسخ سریع تر به بحران ها فراهم کند.

 

• ربات های هوش مصنوعی برای کمک به رهبران ارتباطات بحرانی برنامه ریزی می شوند.


• هوش مصنوعی، قابلیت های بیشتر برای ارتباطات و روابط عمومی ارائه می دهد.


• متخصصان ارتباطات مشتری می توانند با استفاده از هوش مصنوعی، خدمات این بخش را آسان تر کرده و ضمن کاهش هزینه های آن، وفاداری مشتری را افزایش دهند.


بعلاوه متخصصان روابط عمومی با مجموعه وسیعی از داده ها در رسانه های اجتماعی مواجه هستند و سالها طول می کشد از طریق تجزیه و تحلیل، نتیجه گیری و استفاده موثر از این داده ها را انجام دهند اما ماشین های هوش مصنوعی می توانند این داده ها را ظرف چند دقیقه تجزیه و تحلیل کنند و بینش های تازه ای را ارائه دهند. حرفه ای های روابط عمومی می توانند از اطلاعاتی که از طریق هوش مصنوعی دریافت می کنند برای تطبیق رویکرد خود و بهبود میزان موفقیت خود استفاده کنند.


خلاصه این که روابط عمومی ها باید به فکر برنامه ریزی برای استفاده بهینه از قابلیت های هوش مصنوعی باشند و به صورت خلاقانه درگیر در فهم مفاهیم هوش مصنوعی شوند.

 

 

 

مرکز پخش:

 

09121938419 - 66570194(021) - 66943670 (021)

 

 

لینک خرید کتاب: http://kpri.ir/?p=4587

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادوارد برنیز، پدر روابط عمومی مدرن از زاویه دیگر


  تجربه پپسی در مدیریت «اَبر بحران» با استفاده از روابط عمومی


  تفاوت تبلیغات با روابط عمومی چیست


  چرا استراتژی جدید روابط عمومی آمازون ناکارآمد است


  داستان‌گویی را فراموش نکنید


  مقایسه پاسخ‌گویی عمومی در ایران و اروپا


  انتخاب یک کانال توزیعی برای مقالات رسانه ای


  روابط کارمندان در روابط عمومی بین المللی


  نشر اجتماعی و موبایلی، اولویت امروز روابط‌عمومی‌ها


  عزل و نصب روابط عمومی دستگاه های تابعه وزارت راه منوط به هماهنگی با مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: نخستین "جشنواره مردمداری ایران" برگزار می‌شود