درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 12:37   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد
  نظرسنجی: 63 درصد از کارمندان برای کار از راه دور دستمزد خود را کاهش می‌دهند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38892صفحه نخست » مناسبت های روابط عمومییکشنبه، 19 خرداد 1398 - 11:37
استادی که عیار روابط عمومی بود
سیدشهاب سید محسنی عضو هیات مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی - یکی از ویژگی های بارز استاد عباس زاده که وی را به متمایز می کرد، تدریس و فعالیت های علمی و آموزشی بود که ایشان صرفاً درحوزه تخصصی روابط عمومی داشت و طی این چهار دهه فعالیت هیچگاه پا را از این عرصه بیرون نگذاشت و یک استاد تمام عیار روابط عمومی شناخته می شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| بدون تردید استاد هوشنگ عباس زاده را می توان از معدود پیشکسوتان در عرصه روابط عمومی کشور دانست که چهار دهه از عمر ارزشمند خود را در راه اعتلای دانش روابط عمومی در کشور صرف کرد.

 

 یکی از ویژگی های بارز استاد عباس زاده که وی را به متمایز می کرد، تدریس و فعالیت های علمی و آموزشی بود که ایشان صرفاً درحوزه تخصصی روابط عمومی داشت و طی این چهار دهه فعالیت هیچگاه پا را از این عرصه بیرون نگذاشت و یک استاد تمام عیار روابط عمومی شناخته می شد.

 

تمام توجه، دغدغه و انگیزه اش رفع مشکلات و تنگناها و توسعه دانش روابط عمومی در کشور بود، در کلاس های درس، سخنرانی در همایش ها و کارگاه های آموزشی و.. با یک دلسوزی و اعتقادی خاص و دردمندانه همواره از لزوم ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها در سازمان ها می گفت و از بی توجهی اکثر مدیران ارشد سازمان ها نسبت به عدم حمایت لازم از واحدهای روابط عمومی کشور گلایه داشت و خواستار آن بود که مدیران ارشد سازمان ها بایستی اهمیت، جایگاه و کارکرد و نقش روابط عمومی را در سازمان ها بیش از پیش درک کرده و آن را جدی بگیرند.


ازدیگر خصوصیات بارز استاد عباس زاده که به واقع مثال زدنی بود، متانت، خوش رویی و حضور فعال وی در تمامی همایش ها،جشنواره ها، داوری ها و مراسم هایی بود که در حوزه روابط عمومی برگزار می شد،استادی همه جا حاضر، متواضع و بی ادعا، که همگان را برای کمک به علم،فن و هنر روابط عمومی حرفه ای در کشور تشویق می کرد، استاد عباس زاده همچنین نقش بی بدیلی نیز در تاسیس و راه اندازی تشکل ها و انجمن های روابط عمومی در کشور داشت و در این در راه نیز از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی کرد،

 

آری استاد عباس زاده هم پس از یک دوره بیماری طاقت فرسا ازجمع خانواده روابط عمومی ایران پر کشید و در جایگاه ابدی آرام گرفت و جامعه روابط عمومی کشور یکی دیگر از اساتید به نام و پیشکسوت خود را از دست داد، استادی با اخلاق و متین که همه دغدغه اش روابط عمومی بود و دیگر هیچ، یاد و نامش، همواره ماندگار و گرامی باد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد