درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 20:46   

ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات

  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است

  لایحه ضد تیک‌تاک در مجلس نمایندگان آمریکا تصویب شد، اما آینده نامشخص است


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌ای برای گفتگو، تبادل نظر و تقویت روابط‌عمومی
  انتخاب رییس و نایب رییس جدید انجمن متخصصان روابط‌عمومی
  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر
  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی
  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران
  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟
  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت
  نحوه استفاده از گردشگری در روابط‌عمومی
  چگونه از رسانه‌های اجتماعی برای بهینه‌سازی موفقیت روابط‌عمومی و افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید
  ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38679صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 1 خرداد 1398 - 23:44
فرماندار انزلی: روابط عمومی ها تسهیل گر ارتباط با مردم باشند
فرماندار بندرانزلی گفت: روابط عمومیها به عنوان تسهیل کننده ارتباط بین سازمان ها، اصحاب رسانه و مردم بوده و به عنوان سخنگوی سازمان متبوع خود محسوب می شوند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| فرماندار بندرانزلی گفت: روابط عمومیها به عنوان تسهیل کننده ارتباط بین سازمان ها، اصحاب رسانه و مردم بوده و به عنوان سخنگوی سازمان متبوع خود محسوب می شوند.

به گزارش شارا، اسماعیل حیدری آزاد بعد از ظهر چهارشنبه در نشست روابط عمومی اداره های بندرانزلی اظهار کرد: روابط عمومی ها باید پل ارتباطی بین مردم و مسئولان و رسانه ها باشند و اقدامات سازمانی دولت را به مردم منعکس و خواسته های مردم را به مسئولان انتقال دهند.


وی افزود: با توجه به تلاش های انجام شده در جهت توسعه همه جانبه شهرستان متاسفانه اخبار کمی از فعالیت های انجام شده در رسانه ها منتشر می شود.


حیدری آزاد تاکید کرد: وظیفه ارتباط و تعامل با رسانه ها در جهت انتقال فعالیت ها و عملکردهای دستگاه های اجرایی بر عهده روابط عمومی آن سازمان است.


فرماندار بندرانزلی همچنین گفت: وظیفه روابط عمومی ها فقط به نصب بنر و پرده نوشته و ارسال پیام تبریک مدیر ختم نمی شود و می توانند علاوه بر تهیه خوراک خبری برای مدیران و تهیه و تنظیم سخنرانی ها ، ملاقات مردمی اداره و سازمان خود را نیز هماهنگ کنند.


وی با بیان اینکه انعکاس اخبار بندرانزلی در مقایسه با سایر شهرستان های گیلان بسیار کم است افزود: متاسفانه روابط عمومی ها به نقش و تاثیر و جایگاه خود واقف نیستند و باید ارتباط موثر با رسانه ها داشته باشند.


حیدری آزاد بیان کرد: مجموعه ای می تواند موفق باشد که روابط عمومی توانمندی داشته و از روابط عمومی خود به عنوان تسهیل کننده ارتباط بین سازمان ها ، نهادها ، اصحاب رسانه و مردم استفاده کند.


وی با بیان اینکه ارتباط هرچه بهتر روابط عمومی ها با رسانه ها باعث تسریع در پیشرفت کارها و ارائه گزارش عملکرد به مردم می شود تاکید کرد: متاسفانه ضعف خبرنویسی در روابط عمومی های بندرانزلی وجود دارد در حالیکه روابط عمومی ها باید در تنویر افکار عمومی و پاسخگو بودن دستگاه ها به رسانه ها و ایجاد زمینه مناسب برای آگاهی بخشی به مردم نقش ایفا کنند.


در ادامه این مراسم از مهناز شهیدی روابط عمومی اداره ورزش و جوانان ، سمانه زراعت پرور روابط عمومی اداره محیط زیست ، علی صفاتی روابط عمومی اداره کل شیلات، امیر ایزدی روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی، علیرضا مقصودی روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، جواد نوری روابط عمومی شهرداری ، حجت رزمجو روابط عمومی آموزش و پرورش و امیر رزمجو روابط عمومی بنیاد شهید شهرستان انزلی تقدیر شد.


27 اردیبهشت به عنوان روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است./ ایرنا




 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  سه درس روابط‌عمومی از مدیریت بحران


  مفهوم اقیانوس آبی در روابط‌عمومی


  کنار آمدن با شخصیت‌های مشکل‌دار در محیط کار


  چگونه رسانه‌ها و روابط‌عمومی می‌توانند در شرایط جنگی به پیروزی کمک کنند؟


  چگونه روانشناسی به روابط‌عمومی کمک می‌کند؟


  6 مشکل پیش روی روابط‌عمومی در جهان معاصر


  نقش روابط‌عمومی‌‌ دیجیتال در برند سازی


  4 رفتار کمتر شناخته شده رهبری برای تسلط بر موفقیت


  آینده ما در دست ماست


  دیدگاه‌هایی قابل تأمل برای تهیه گزارش از گذار سبز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد