درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:03   

ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX

  ساخت قدرتمندترین مدل هوش مصنوعی منبع باز جهان: DBRX


ادامه ادامه مطلب یک

4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند

  4.5 میلیون برابر اینترنت سریعتر؟ دانشگاه استون این امکان را فراهم می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد

  ان بی سی پس از واکنش‌های شدید، استخدام رونا مک‌دانیل را لغو کرد


ادامه ادامه مطلب سه

انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد

  انویدیا در مرکز جهان هوش مصنوعی قرار دارد


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق
  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن
  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید
  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما
  چند نکته مهم در پرامپت‌نویسی
  کمپین‌های داده
  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
  اولین مدل زبان بزرگ هوش مصنوعی «منصفانه آموزش دیده» اینجاست
  جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
  هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38573صفحه نخست » گزارشدوشنبه، 30 اردیبهشت 1398 - 07:30
گزارش برگزاری آیین چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های اصفهان
آیین چهاردهمین جشنواره روابط عمومی همراه با معرفی و تجلیل از آثار برتر عصر امروز ـ یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۸ـ در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| آیین چهاردهمین جشنواره روابط عمومی همراه با معرفی و تجلیل از آثار برتر عصر امروز ـ یکشنبه ۲۹ اردیبهشت ۹۸ـ در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.

 

 استاندار اصفهان: روابط عمومی ها در رفع مشکلات نهادها و جامعه نقش دارند
 استاندار اصفهان با اشاره به اینکه روابط عمومی پل ارتباط بین مردم و مسئولان است، گفت: روابط عمومی ها باید جهت دهنده این پل باشند تا مشکلات یک موسسه، نهاد و جامعه برطرف شود.

عباس رضایی در آیین چهاردهمین جشنواره روابط عمومی های اصفهان در سالن اجتماعات اتاق بازگانی افزود: در بسیاری از مجالس گفته می شود، روابط عمومی پل ارتباطی بین مدیران و مردم است که به نظر من شان و شئون روابط عمومی بالاتر از پل ارتباطی است.


وی ادامه داد: برای این جهت یابی نیازمند اطلاعات، دانش و بینش کافی و وافی در این شغل هستیم تا راه درست در این مسیر طی شود.


استاندار اصفهان تصریح کرد: در جمع روابط عمومی ها و خبرنگاران سخن گفتن کار دشواری است چون آنها نکته بردار و نکته سنج هستند از این رو در جمع روابط عمومی ها باید از اهمیت این شغل سخن گفت که شما خود عمل کنندگان، اهل فن و متخصص هستید.


رضایی تصریح کرد: روابط عمومی امروز یک دانش و رشته به روز است، معتقدم علم روابط عمومی با سرعت بسیار فراوان در حال پیشرفت است.


وی اظهارداشت: مسئولان روابط عمومی نباید بخشی نگر باشند و باید توسعه را در راس کار خود قرار دهند، توسعه یک جانبه نیست وقتی می توان از توسعه سخن گفت که توسعه همه جانبه داشته باشیم.


استاندار اصفهان با بیان اینکه برخی قصد التهاب و تنش در جامعه را در شرایط تحریم دارند، خاطرنشان کرد: از این رو روابط عمومی ها باید به این التهابات پایان دهند.


رئیس مرکز ملی فضای مجازی: روابط عمومی ها در گسترش و بسط سواد رسانه ای نقش مهمی دارند
رئیس مرکز ملی فضای مجازی با بیان این که روابط عمومی ها در گسترش و بسط سواد رسانه ای نقش مهمی دارند، گفت: تحولات روابط عمومی در عصر دیجیتالی شدن متوقف شده که این مشکل فعلی ماست از این رو باید گفت روابط عمومی ها باید به سمت ماشینی شدن پیش بروند.
 

سید ابوالحسن فیروزآبادی در این آیین افزود: سرعت روابط عمومی ها باید افزایش پیدا کند، داشتن سرعت از خصوصیات این عصر است نمی توانیم روابط عمومی داشته باشیم که به جهانی شدن توجهی نداشته باشد.


وی با بیان این که طی چند دهه اخیر شاهد سه روند با مزیت تکنولوژیک بودیم، افزود: دوره الکترونیکی شدن، دیجیتالی شدن و اکنون در دوره فضای مجازی هستیم.


وی ادامه داد: در دوره الکترونیکی شدن شاهد بودیم که رسانه های الکترونیکی به فراوانی در دسترس مردم قرار گرفت که از نمونه آن به رادیو و تلویزیون می توان اشاره کرد.


رئیس مرکز ملی فضای مجازی بیان کرد: در دوره دیجیتالی شدن علاوه بر بحث صدا مباحث چند رسانه ای، ذخیره سازی، بازیابی اطلاعات و پردازش ها هم مطرح شد و در حقیقت ابزار به صورت گسترده مورد استفاده قرار گرفتند.


وی اظهارداشت: نزدیک به 15 میلیارد دیوایس(دستگاه) دیجیتالی در دنیا وجود دارد که پنج میلیارد آن گوشی های موبایل هستند.


فیروزآبادی با اشاره به دوره فضای مجازی تصریح کرد: دوره فضای مجازی دوره ای است که ابزارهای دیجیتالی فضایی را خلق کردند که از فضای واقعی موجود از عصر الکترونیک بزرگ تر بوده و خصیصه های فراوانی دارد.


وی با بیان اینکه از مهم ترین خصوصیات عصر فضای مجازی به وجود آمده از دوره دیجیتالی، اجتماعی شدن است، اضافه کرد: حوزه فعالیت ها به ویژه روابط عمومی ها به سمت اجتماعی شدن حرکت کرده است که دلیل آن این است که فضایی که برآمده از ابزارهای دیجیتال بود باعث شدند هرآنچه در شبکه هاست پوشش جهانی داشته باشد.


رئیس مرکز ملی فضای مجازی خاطرنشان کرد: تمامی افرادی که به شبکه های اینترنتی دسترسی دارند می توانند به محتواهای جهانی دسترسی داشته باشند که این خصوصیت مهمی است.


وی با بیان اینکه در این فضا شاهد ظهور و بروز بازیگران جدید هستیم، افزود: روابط عمومی ها با بازیگران و کنش گران جدید روبه رو هستند و نمی توان گفت روابط عمومی امروز با روابط عمومی سال های پیش تنها تفاوت ابزاری دارند بلکه شرح وظیفه و بازیگران در صحنه و روابط بین آن ها تماما تغییر کرده است.


فیروزآبادی ادامه داد : در فضای یکپارچه جهانی با پدیده شفافیت کدر مواجهیم، با جهانی شدن و دیجیتالی شدن و با 305 میلیادر تولیدکننده خبر با جهانی شفاف روبه رو هستیم که این شفافیت به قدری زیاد است که کدری ایجاد می کند.


وی ادامه داد: روابط عمومی ها در گسترش و بسط سواد رسانه ای نقش مهمی دارند و باید این رسالت را به جایی برسانند که سواد خود را به جامعه القا کنند که از خصوصیات این فضا تعاملی بودن و مشارکت داشتن است.


رئیس مرکز ملی فضای مجازی بیان کرد : روابط عمومی ها نمی توانند نسبت به وجود سازمان های مردم نهاد و جامعه ذیربط تجاهل کنند.


وی خاطرنشان کرد: ما باید متناسب با تحولات اصلی، روابط عمومی هایی داشته باشیم که شبکه باشند و در تمامی محیط های فراخور شغل خود که ذیربطان آن حوزه از جمله نخبگان، دولتی ها و حکومتی ها حضور دارند فعالیت کنند.


همچنین دانشجویان رشته روابط عمومی اصفهان در این آیین سوگند یاد کردند.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی سنتی را فراموش کنید


  چرا هیچ کس دیگر نمی‌خواهد مدیر میانی باشد


  به دنبال تغییر نام تجاری هستید؟


  چند نکته کلیدی برای تغییر نام تجاری موفق


  فراتر از میدان نبرد: بازاندیشی پویایی روزنامه‌نگار- روابط‌عمومی در رسانه‌های مدرن


  6 استراتژی دگرگون کننده برای آزادسازی پتانسیل رهبری شما


  چگونه از بحران هویت در میانه شغلی جلوگیری کنیم


  روابط‌عمومی برای استارت‌آپ‌ها


  چگونه روابط‌عمومی می‌تواند به توسعه هویت در جامعه داخلی کمک کند؟


  تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد