درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:52   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38522صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 28 اردیبهشت 1398 - 15:57
تعامل; فصل بلامنازع موفقیت در عرصه روابط عمومی
جانشین و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان البرز ضمن تبریک به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی "تعامل" را فصل بلامنازع موفقیت در عرصه روابط عمومی عنوان کرد و انتظارات و خواسته های به حق فعالان عرصه روابط عمومی را از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان تشریح کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جانشین و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان البرز ضمن تبریک به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی "تعامل" را فصل بلامنازع موفقیت در عرصه روابط عمومی عنوان کرد و انتظارات و خواسته های به حق فعالان عرصه روابط عمومی را از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان تشریح کرد.
 
 به گزارش شارا، حسین رحمانیان با تاکید بر اینکه موفقیت هر سازمانی در گرو فعالیت حرفه ای مدیران روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی میان مردم و مسئولان است، اظهار داشت: هر موفقیتی نیازمند زیرساختهایی است که تامین آنها در گرو نگاه ویژه مدیران ارشد سازمان به مجموعه روابط عمومی آن دستگاه است.
 
 وی یادآور شد: با توجه به خدمات دولت تدبیر و امید به مردم و لزوم اطلاع رسانی گسترده تر از دستاوردهای دولت و تاکید دبیر شورای اطلاع رسانی دولت مبنی بر ضرورت پرداختن به 3 اصل مهم؛ شفافیت، پاسخگویی و بروز بودن در انجام امور، لزوم فراهم سازی بستر اطلاع رسانی مناسب به منظور تنویر افکار عمومی از طریق روابط عمومی ها بیش از پیش وجود دارد.
 
 رحمانیان در ادامه سخنان خود به تشریح انتظارات روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان از مدیران ارشد دستگاه ها پرداخت و خطاب به مدیران کل دستگاه های اجرایی استان گفت: شایسته است برای تحقق امور یاد شده؛ روابط عمومی ها ضمن برخورداری از جایگاه اداری مناسب، امکان ارتباط مستقیم و هماهنگی امور مربوطه را با بالاترین مقام دستگاه داشته باشند. همچنین به منظور جلوگیری از ایجاد وقفه در انجام امور، تامین فضای اداری شایسته و تهیه تجهیزات نوین و بروز ارتباطی به عنوان ملزومات اولیه برای موفقیت روابط عمومی ها و کیفیت بخشی به ایفای نقش آنها مورد تاکید ماست.
 
 وی همچنین همراهی و حضور مسئول روابط عمومی در رخدادهای مهم اداری، جلسات، بازدیدها، جلسات شورای معاونان و ... به عنوان مشاور مدیر عالی هر دستگاه اجرایی را از جمله اموری عنوان کرد که مورد تاکید فعالان این عرصه است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد