درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:44   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
  تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
  کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم
  50 مدیر ارشد بازاریابی کارآفرین فوربس
  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
  لینکدین در حال آزمایش اشتراک صفحه شرکت پرمیوم با هوش مصنوعی برای تولید محتواست
  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر
  چرا جهان هنوز به امانوئل کانت نیاز دارد؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 38448صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 27 اردیبهشت 1398 - 10:24
روابط عمومی هنر مدیریت گفتار و رفتار در سازمانهاست
یادداشت: محمد سلیمی - به بهانه 27 اردیبهشت ماه روز ملی روابط عمومی و ارتباطات و تبریک این روز مبارک به همه افرادی که در روابط عمومی سازمان شان ایفای نقش می کنند، بر آن شدیم تا چند کلامی درباره روابط عمومی وبالاخص روابط عمومی سازمان ورزشی نگارش کرده و ارجی بر تلاش افرادی که به نحوی از انحاء در سازمانهای ورزشی در واحد روابط عمومی هستند، نهیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| به بهانه 27 اردیبهشت ماه روز ملی روابط عمومی و ارتباطات و تبریک این روز مبارک به همه افرادی که در روابط عمومی سازمان شان ایفای نقش می کنند، بر آن شدیم تا چند کلامی درباره روابط عمومی وبالاخص روابط عمومی سازمان ورزشی نگارش کرده و ارجی بر تلاش افرادی که به نحوی از انحاء در سازمانهای ورزشی در واحد روابط عمومی هستند، نهیم.
 
 روابط عمومی یک سازمان ورزشی با این تعدد رشته و هوادارانی عاشق رشته، باشگاهها و تیمهای محبوب خود دقتی بیش از نمونه های دیگر می طلبد که در نوع خود منحصر به فرد است.
 
 در حالی که مسائل به وقوع پیوسته یک تیم فوتبال را زیر نظر دارید باید همزمان نیز ارتباط و تعامل خوبی با ورزشکاران رشته های ورزشی مختلف در منطقه داشته و برای کسب اطلاع از روند اردوهای آنان در تیمهای ملی، مسابقات داخلی و خارجی آنان، انگیزش و نکات بسیار دیگری که نقش یک روابط عمومی را به رخ کشیده و بارز می کند، ایفای نقش کنید.
 
 در این میان، اگر چه چندین برنامه، مسابقه و رویداد مختلف با هم تقارن زمانی و حتی مکانی داشته باشند، روابط عمومی به عنوان چشم بینا و گوش شنوای هر سازمان ورزشی باید درآنجا حضوری موثر و کارا داشته باشد؛ حضوری که منجر به چینش دقیق برنامه زمانبندی، تعیین سخنرانان و مدعوین ویژه یک همایش، جشنواره یا ... می شود.
 
 کارمند روابط عمومی بودن یعنی عشق ورزیدن به کاری که 24 ساعت شبانه روز و بدون وقفه در اختیار سازمان هستید.
 
 روابط عمومی هم در خط مقدم است وهم در پشت صحنه، ولی در برخی سازمانها انگونه که شایسته این واحد است گرامی داشته نمی شود و شاید، این ناشی از عدم وجود اطلاعات کافی برخی مدیران در خصوص نقش و جایگاه روابط عمومی ها است.
 
 کارکنان روابط عمومی هر سازمان ورزشی ضمن ایجاد و حفظ تعادل ارتباط بین واحدهای درون سازمانی باید با رسانه های محلی و سراسری و مخاطبان گروههای مختلف جامعه نیز ارتباط خوبی داشته باشد تا فعالیتهای سازمان متبوع خود را در دسترس و معرض دید جامعه قرار دهند.
 
 با نیم نگاهی به ساختار سازمانها، جایگاه روابط عمومی را هم عرض با مدیرعالی سازمان می بینیم که این موضوع نقش بی بدیل روابط عمومی در هر سازمان را نشان می دهد.
 
 با این اوصاف، روابط عمومی جایگاهی است مقدس و ویترین یک سازمان، که مردم داری و مدارا کردن در انجا تاثیر بسیاری از دارایی معنوی سازمان را به مخاطبان و عموم جامعه القا می کند.
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  انواع مختلف شهرت


  چگونه می‌توان کارمندان را به سفیران برند تبدیل کرد


  ۱۰مهارت گفتگو که همه ما باید یاد بگیریم


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  تحول دیجیتال، راهکارهایی برای بهره‌مندی روابط‌عمومی


  نوشتن کتاب: راهی برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری


  10 نکته برای ایجاد خبرنامه‌های تاثیرگذارتر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد