شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| توماس گراهام بنیانگذار شرکت Crosswind Media & Public Relations است و بیش از 20 سال به رهبران کسب و کار کمک کرده است تا به برند های خود از طریق رسانه های موثر و راهبردهای ارتباطات سازمانی انرژی بخشند و به اهداف تجاری خود دست یابند. او یک معمار برند، سخنگوی رسانه ای تست شده تحت بحران و متخصص در شکل دادن افکار عمومی و مدیریت برنامه های ارتباطی پیچیده است.
به عنوان رئیس سابق ارتباطات ایالات متحده برای 10 موسسه مالی جهانی و رهبر عملی در دو سازمان جهانی روابط عمومی، توماس دهها سال تجربه خود را در اختیار کمک به رهبران کسب و کار به تعامل مؤثر با مهمترین ذینفعان شان گذاشته است. توماس طی 20 سال روابط عمومی، تجربه گسترده ای در زمینه مسائل سیاسی و نظارتی، ارتباطات سازمانی، استراتژی نام تجاری، روابط با سرمایه گذار، مدیریت بحران و اعتبار و روابط با رسانه ها به دست آورد. مشتریان او شامل رهبرانی هستند که در حوزه های کاری خود برجسته اند و هدایت شرکت های شناخته ای را برعهده دارند از جمله Fluor، Wal-Mart، Project Management Institute، Atmos Energy، NRG Energy، Texas House Republican Caucus، Vought Aircraft و The Methodist Hospital.
|